Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Véres szemgolyók ajándékba

Mielőtt valaki megvádolna azzal, hogy megint valami szenzációhajhász címet adtam a posztnak, nézzen az ESPN sportcsatorna DM-küldeményére, és látni fogja, hogy valójában nem tettem mást, mint szárazan közöltem a tényeket. A csatorna marketingesei egy igazán emlékezetes dolgot akartak küldeni a médiaügynökségeknek, amire az ilyen téren elkényeztetett médiások is biztosan felkapják a fejüket. A cél az volt, hogy felhívják a figyelmüket a magas színvonalú, ezer kamerával rögzített, mindent testközelből mutató sportközvetítésekre. Nem tudom, hogy reagáltak a célszemélyek a dobozból előkerülő, véres szemgolyót mintázó foci-, kosár- és baseball-labdákra, amelyeken az ESPN logo és a You can't get closer sor volt olvasható, de hogy én a fél karomat adnám egy ilyenért, az tuti. Mekkora tutiság lehet már egy hatalmas véres szemgolyóval focizni a pályán, mellre venni, tovább passzolni, majd a végén a kapus szeme közé vágni (bocs). De az sem lehet egy utolsó látvány, amikor végipattogtatjuk a kosárpályán, majd egy felugrás után bezsákoljuk az undorító kis gömböt. Nagyszerű ötlet, valahonnan kell szereznem egyet.

forrás: adsoftheworld

Címkék: morbid dm látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr68552114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

albinoblacksheep 2008.07.04. 10:03:31

UHHHH! INSTANTGET! Tuti már párra lehet licitálni az e-bayen.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.04. 10:47:48

Ez akkor nem is a fogyasztóknak (nekem, pl.) szólt, hanem a médiavásárlóknak? Úgy nehéz lesz szerezni...
De dobozostól qrwa jól néz ki, az tény.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása