Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Miközben a világ nagyobbik része a tenisz miatt figyel Wimbledonra, ahol már az elődöntőknél tartanak, a reklámok iránt érdeklődők szeme is a fűborítású pályák legendás helyszínére szegeződik. Ennek oka, hogy a torna egyik főtámogatójának, a HSBC Banknak a megbízásából két művész valami igazán eredetit alkotott, amit jobb híján fűfényképnek, vagy fűképnek nevezhetünk. A lényeg, hogy a fűsarjakat egy sötét helyiségben nevelgették, és növekedés közben a fényképek negatívjait világították rájuk. Ettől aztán az egyes területeken jobban vagy éppen kevésbé növekedtek a fűszálak, míg végül elkészült a három igazán egyedi és látványos alkotás, amelyek egy versenyzőt, egy szervezőt és egy edzőt ábrázolnak. Gyönyörűek.
forrás: advertolog
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.