Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Megint vihar kerekedett a nagy magyar biliben. Most éppen egy veszprémi turisztikai plakát miatt áll a bál, amelynek utcára kerülését a helyi kereszténydemokraták az utolsó pillanatban megvétózták. Még szerencse, mert a plakátok olyan romboló hatást gyakorolnak a fiatalság szellemi, lelki és nem utolsó sorban testi fejlődésére, hogy annak következményei beláthatatlanok. De miről s van szó? Történt nemrég, hogy a veszprémi városvezetés úgy döntött, hogy egy reklámkampánnyal próbálják meg rávenni honfitársaikat a királynék városának látogatására. A veszprémi önkormányzat igazán szép nevű Kulturális, Turisztikai és Vallásügyi Bizottsága a Veszprémi Turisztikai Egyesülettel közösen idén tavasszal óriásplakát-pályázatot hirdetett, ahol a város történelmi értékeinek bemutatása mellett az is a célok között szerepelt, hogy a reklám nyisson a fiatalok felé is.
A szervezők által felkért szakmai zsűri, amelynek ne kérdezzétek hogyan, de Geszti Péter lett az elnöke, egyöntetűen egy olyan plakát mellett tette le a voksát, amelyen a város jelképévé vált, Szent Istvánt és Gizellát ábrázoló szoborpár látható (történelmi értékek kipipálva) rajzolt napszemüvegben, sziluettjükkel pedig "v" jelet mutatva (fiatalság pipa). Hát ez lenne az a nagyon botrányos alkotás, amit a KDNP városi szervezete megvétózott, mondván nem lehet egy nemeti nagyságot kifigurázni, az effajta humor nem méltó sem Veszprémhez, sem Szent Istvánhoz. Az illetékesek a jövő héten újratárgyalják majd az ügyet, ahol biztosan sok okos dolog elhangzik majd, csak talán épp az nem, hogy a reklámmal nem az a baj, hogy humorosan próbál közelíteni történelmi nagyságainkhoz, hanem az, hogy szimplán rossz. Szent Istvánra szerintem simán lehet napszemüveget tenni, ha annak van valami értelme, hordoz valamilyen üzenetet. De önmagában ettől a minden gimnáziista történelemkönyvében megtalálható ötlettől még nem lesz fiatalos, csak gagyi. De ez persze senkit sem érdekel, megint csak a politika értékrendje számít, a reklámszempontok sajnos ismét háttérbe szorulnak. Nézzétek meg a hirdetést, kíváncsi vagyok, nektek mi a véleményetek.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.