Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy lufi szívszorító kalandjai

Aki ezt a filmet végignézve nem lágyul el, annak gránitból van a szíve, sőt, az egyenesen maga a kőszívű ember fiai. Kedves sztori, szép animáció, tele apró, szeretnivaló ötlettel, ami ráadásul valami fergetegesen jó sound design-nal párosul. A reklám készítője egy gyerekeknek szóló tévécsatorna, a Tiji TV, amit a reklámfim alapján ezerszer inkább engednék nézni a gyerekemnek, mint a reklámokkal megnyomorított Minimaxot vagy a teljesen debil Cartoon Network-öt. Lebilincselően szép, sunyin beléd lopakodó, szívlágyító filmecske, ami egy pillanatra téged is visszavarázsol gyerekké, ahogy a Ratatouille-ban Remy főztje Anton Egót, a kiégett éttermi kritikust. Ha tetszik a kampány, itt megnézegetheted a hozzá kapcsolódó print hirdetéseket, amelyek közül a szülei hálószobája előtt hallgatózó kissrác feje szerintem mindent visz.



forrás: adsofthworld

Címkék: gyerek tévé

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr8557237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisfröccs 2008.07.08. 10:39:43

Nagyon jó. Igazi gyerekes-varázslatos feeling. Akinek van gyereke, az tudja mennyire szencációs ez az időszak, amikor bármiben tudnak hinni, és a világ tele van számukra varázslattal. Nagyon jó insight.

hamarci 2008.07.08. 10:52:08

Szenzációs!
A kivitelezés és az ötlet 200%-os összhangban.
Csak remélni tudom, hogy nem áll fenn a bort iszunk és bambit prédikálunk esete...

Mérike 2008.07.08. 11:32:25

De a végén mibe ütközik bele, mi az a lapos ahol a sok lufi össze gyűlt?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.08. 11:40:43

Az univerzum teteje:)
Egy gyerek fantáziájában ez teljesen összeáll.

professional 2008.07.08. 11:41:26

Mindegy...valamibe...éppen ez a lényege.
Mindenkinek abba amit gondol.

zala 2008.07.08. 11:43:31

"De a végén mibe ütközik bele, mi az a lapos ahol a sok lufi össze gyűlt?"

a hícsikbe :>

nanu

nem várt fordulat 2008.07.08. 11:51:51

gyerekeknek ez tényleg nagyon jó, de nekem úgy látszik kőből van a szívem...

ráadásul hapy enda vége, hiszen nincs egyedül, feljutott a lufik mennyországába a többi lufihoz.

yokli 2008.07.08. 11:56:42

óóóóóóóóóóóó, de jó!!!

most már csak az érdekelne, a megevett csokinyulakkal mi lesz? :)

Mérike: hát épp ez a legszebb az egészben, h erre ráéreztek, h egy gyereknek nincs olyan, h végtelen, fent plafon van és kész.

Mária 2008.07.08. 12:36:00

Ezek szerint én vagyok a kőszívű ember fiai...

Cocacola feeling, kiscicafej, lufimennyország, szirupos-csöpögős mézesmáz...

Kíváncsi lennék rá, hogy ha a perem alatt élő bacik fejéről lenne a lufi mintázva, akkor is ennyire bejönne-e a mézesmáz mindenkinek?

}:-)

gf · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.07.08. 12:43:43

De miért kéne, h baci feje legyen a lufinak, nem értem. A bacinak sincs aranyos kiscica feje, nem véletlen. Sztem ehlyes kis reklám, a plafon létezése még engem is megnyugtat :-)

hoseman 2008.07.08. 13:18:33

Kedves Mária! Nem tudlak követni isten látja lelkemet."
Szerintem Te nem kőszívű ember vagy,csak szimplán ostobácska.

Mária 2008.07.08. 13:22:46

Hoseman: ha Te nem értesz valamit, akkor miért is a másik az ostobácska?

Fogadjunk, hogy már az első osztályban is lehülyézted a tanító nénit :)

Lehet, hogy meg is rugdostad?

hoseman 2008.07.08. 13:26:49

..megdugtam volna szívesen,no de megrugdosni....uggyan kérlek kedves Mária.."
Különben is egy bájos apropóból jött létre eme post...itt nincs heje a harcnak....béke kedves Mária!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.08. 13:51:45

Mária

Igazad van, a cukiságra, és bájosságra mentek rá a készítők. A nagy különbség a Coca-Colával szemben, hogy egy gyermekcsatorna a megrendelő, és a gyermeki fantáziáról szól. Szerintem ha nem szkeptikusan közelítesz és hagyod, hogy a reklám hasson, akkor azt éled át a végén, mint Anton Ego a lecsókóstoláskor. De persze nem kell, hogy tetszen, lehetsz te a kőszívű ember lánya:)

z. 2008.07.08. 13:53:00

Én is kőszívű vagyok. Nekem is inkább egy coca-cola reklám bárgyú csöpögése ugrik be. Nekem ez sok.

Azoknak a kicsiknek, akiket meg elvarázsol ez a lufi szállongás és giling-galang zene, azoknak még inkább felolvasott mesékre van szüksége, nem TV csatornára. Szerintem.

gábor 2008.07.08. 14:09:35

!!! gyerekkorom alapélménye, első megrázkódtatások egyike: Hősök Tere, lufi elszáll... ;( hüphüp... :D egész jó ez az animáció, nekem valamiért a kiwi ugrott be, az volt az utolsó keserédes filmecske, ami ilyesmi volt, bár az nem reklámozott semmit. www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs

SzocsO 2008.07.08. 14:16:50

Jaaaj, ez nagyon kedves volt, megmelengette a szívem : ) Szerencsére belül még mindig gyerek vagyok inkább, nem volt nehéz beleélnem magam : )

SzocsO 2008.07.08. 14:23:47

De az egyik legszívmelengetőbb anim. film, amit valaha láttam, az egy francia cucc, a címa asszem az, h. "Az ember aki fákat ültetett". Ha valahol be tudnám szerezni (utoljára a Dudán láttam kb. 10-12 éve)! Nost is könnyek szöktek a szemembe, pedig csak úgy eszembe jutott, a fenti filmecske kapcsán - bár nincs hasonlóság, tök más sztori.

www.imdb.com/title/tt0093488/

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.07.08. 14:30:55

Ez a reklám a gyöngyöt a disznók elé tipikus esete. Már röfögnek is, hogy mér nem moslékot kaptak... :)

trainmodeller · http://trainmodeller.freeblog.hu 2008.07.08. 14:31:53

Ez nagyon jó volt, köszi :)

TPZ 2008.07.08. 15:01:20

Ja, emlékszem, egyszer el akartam engedni egy lufit, hogy lássam elrepülni, de mindig akadt egy barom, aki elkapta és visszaadta, hogy 'tessék, kisfiú, de most már vigyázz rá!'

Nem értették, hogy miért nem örülök.

2008.07.08. 15:05:50

Teljesen rendben van.
Egészen elbűvölő :)

plainsboro 2008.07.08. 15:57:50

az űrben a lufi szétdurran, mert nincs külső légnyomás ami egyben tartaná. csak gondoltam szólok

az univerzum tetejével nem kötözködnék, az akár igaz is lehet

jubilleum 2008.07.08. 17:36:03

nem csak az űrben, már a repülő szintjén is ki, ha nem korábban kellett volna durrannia
az univerzum tetejével meg kötözködnék,mert egy helyen ahol nincsen gravitáció ott nincs se alul, se felül, és az univerzum folyamatosan tágul, egyébként még gyerek vagyok:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.07.08. 22:23:35

a sztratoszféráig valóban nem jut el, de ha igen beleütközik egy birodalmi cirkáló aljába és a kis Anakin mikor kiszökik egyet gyakorolni egy x szárnyúval biztos meglepődve veszi észre a fotocellás ajtón beáramló sok lufit és azt hiszi szülinapja van... nade az már egy másik történet :D

jubilleum 2008.07.11. 17:40:26

igen sztratoszféra, ez a szó nem juott eszembe, köszi:)

Tom 2008.09.22. 17:50:18

Mária:

hú, és az nagyon nagyon nagy baj ám, hogy nem valami nagyon negatív, real life dolgot lát a gyerek, hanem egy kis kedvességet, gyermeki romantikát...?!? Inkább ültessük a hiradó elé, ne álmodozzon, lássa mi a valóság!

A film szép, grafikailag, animációs szempontból, jó a hang is, szóval rendben van. Én meg fogom mutatni a kislányomnak, majd ő elmondja, mit tetszik neki jobban (ez az álomvilág vagy a hűdefenenagyrealitás).

debugger 2008.10.02. 12:56:15

Nekem ez a video nagyon tetszik...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása