Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Inmedio: tudod

Feltételezett ügyfél: Inmedio / Relay

Feltételezett brief:
Szia Gé!

Ezt meghallod, beszarsz! Most hívott a jogászunk, hogy van egy elírás a Sanoma szerződésben, ami szerint nem mi fizetünk, ha megjelenünk az újságjainkban, hanem ők, nekünk!

Már csak az a baj, hogy holnapra le kellene adni valamit, mert utána lejár. Tudtok segíteni?

thx,

Zotya

UI: Üzenetet meg ilyeneket nem tudok mondani, úgyis mindenki tudja, mi a stájsz, más mondanivalónk meg nincs.

Esetleg hívjatok, ha van valami konkrét kérdés. A lényeg: nem kell túlparázni, de üres lappal nem mehetünk.

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:

Hello Zé!

Az este megdumáltak alapján kész a cucc. A "+ a kávé"-t benne hagytuk úgy, ahogy eredetileg Zsuzsa leírta a füzetébe, szerintem tuti lett.

Már csak az a kérdés, hogy hogy számlázzunk - ugyebár a szokásos 10% mellett most nekünk kellene fizetnünk azért, hogy dolgozhattunk...

Ciao

Gézu

Címkék: sajtó brief üzenetmentes

2008.07.11. 12:00 chimie 12 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr54557412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Artdirector 2008.07.11. 12:05:58

Hellyhó bocs, hogy nem pont ide illik, de mi van, ha tudok aktuális érdekes reklámokról és nem tudom hova küldjem az infót Nektek róluk.

Köszi a segítséget!

kratos 2008.07.11. 13:46:32

de mi ezzel a baj? nem a felületet adják el?
szerintem ez pont nem az a téma, amit túl kéne lihegni.

mondjuk, a +kávét én sem értem. kapnak kávét az ügyfelek meetingen?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.11. 14:26:21

Rohadjak meg, én azt nem értem. Milyen hely? Mit tudok?

gf · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.07.11. 14:37:15

én azt hittem, h ez egy újságárusító hely. "napilapok, magazinok vásárlási csomópontokban", és biztos kávét is lehet ott kapni. De most komolyan, nem? Tudod...

Sub Zero 2008.07.11. 14:43:33

De miről szól a hirdetése. Mit tudok? Arra akar utalni, hogy ezt a helyet kerestem mindig? Egy újságost? Beszarok.

Simon Bolivar 2008.07.11. 14:44:43

Szerintem ez egy bújtatott dm-kampány.
Tudu, ez az a hely! Mert itt fontos vagyok:))

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.11. 16:47:48

Artdirector: ha brief blogba javaslod, itt is megírhatod akár :-) vagy csatolnál fájlt?

nathanp 2008.07.12. 00:29:49

az ilyen utalásos fősorok általában egy jól ismert márka imidzskampányaiban tudják hatékonyan bevonni a célcsoportot. ("Vágod?" "Ja" "Én is vágom, Nike" "Ja" "Zsír")
Zotya és Gézu ott baszta el, hogy nem kutatta meg, ki tud különbséget tenni Relay és Inmedio, Andrássy úti újságosbódé és Hírker-zászlós lottózó között.
Naná, ahol kávé is van, tuti vágják majd. De nem, adj egy IPM-et, metrójegyet, meg csőkólát 99ért.
Ennyit szólunk a Batthyány-n, még akkor is, ha Inmedio lesz majd a Deákon... Mondjuk így, hogy a Sanoma fizette, mindegy is.

Artdirector · http://www.zelmer-eye.com/2008/05/05/ 2008.07.15. 12:24:52

Itt egy vicces kampány, ami a Kreatív által rendezett, 2008-as Hipnózis versenyen megkapta a "Legjobb fogyasztói reklám" díja mellett, "2008-as év reklámja" címet is. Vannak fenn képek róla, talán érdekesnek találjátok!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.15. 12:38:10

ezt írtam a blogjukba (moderálást vár... kíváncsi vagyok, beteszik-e):

Szép munka. Ízlésemhez képest azonban kicsit sok az önfényezés. Kezdve ott, hogy a díj neve "az év kreatív terméke" és a verseny oldalán (www.nkn.hu/hipnozis.html) nem utal rá semmi, hogy ez lenne "A" fődíj (a díjak felsorolásában megelőzi az év ügynöksége díj).

De szintén az osztatlan figyelemnél említsük már meg, hogy mindezt azért nem százezres közönség élhette át (hacsak nem szemetéltek tele a várost), szóval nem egészen fair a "reklámeszközök többségének álmával" példálózni. Targetáltságról nem beszélve.

Artdirector · http://www.zelmer-eye.com/2008/05/05/ 2008.07.15. 13:02:51

A kritika jogos, valóban nem fődíj. Már javítom is a szöveget. A város meg egyébként pont a napokban került újra "szemetelés" alá.:)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.15. 14:55:17

A többi már csak ízlés kérdése :-)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása