Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Kész cirkusz a djuice

Érdekes módon tegnap ketten is beajánlották a djuice új reklámját szavazásra, amiből -hacsak nem egy körmönfont pannonos gerillamarketing-trükkről van szó - arra kell következtetnem, hogy tetszik nekik a film. Alapvetően szerintem sem rossz, szépen filmezett, érdekes jelenetekkel teli, igényes kivitelű reklám. Az alapötlet annyi, hogy a kész cirkusz kifejezést szó szerint vették, és mindenféle cirkuszi artistával, mutatványosokkal, erőművészek és más cirkuszi állatfajtákkal vették körül a főhőst, aki ahhoz képest, hogy kész cirkusz az élete, talán kissé túl unott pofával mászkál. De ez csak szőrszálhasogatás, a reklám működik, és könnyed, figyelemfelkeltő módon szólitja meg a fiatal célcsoportot. Ha gyerekkorodban szeretted a cirkuszt, vagy esetleg még most is  rajongsz a bohóctréfákért, akkor nyomd az ötöst, ha viszont még a szagát sem bírod a porondnak, akkor adj a bárpult tetején ugráló törpénél is alacsonyabb pontot.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,8/5)

Címkék: film telekom reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr84560807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Danagy 2008.07.11. 10:34:10

Ez szerintem elég átlagos reklám. A kivitelezés tényleg profi, de ennyi, ami pozitívumként elmondható. Közepes

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.07.11. 10:38:01

sztem is teljesen átlag reklám, nem találok benne semmi különöset

albinoblacksheep 2008.07.11. 10:49:56

Szerintem egyáltalán nem átlagos!
Az ötelet jó, a kivitelezés nekem egy kicsit kapkodó. Alig bírja az ember felgoni mit lát.

Sub Zero 2008.07.11. 11:53:57

Magasra rakta a mércét magának a Leo, ez a film nálam sajnos leverte.

Kikkoman 2008.07.11. 11:55:26

Szerintem meg teljsen jó. Ha nem is ötös, de egy erős négyesre jó. Szép, átgondolt, megmarad a fejedben. Nem kell olyan kritikusnak lenni. Hasonlítsd össze mondjuk egy pannonos reklámmal.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.11. 12:17:20

Alapvetően egy korrekt kampány. A billboard jobban tetszik, talán lehetett volna izgalmasabb figurákat is találni, de... talán a legjobb, amit itt szemléztünk. Főleg, ha figyelembe vesszük, hogy maga az ajánlat milyen unalmas... emlékeztek a hasonló T-Mobile-os ajánlat filmjére? A jóbarátok mobiloznak és élvezik az életet.
Négyes.

Hátazért 2008.07.11. 15:33:46

Szerintem ötletes, értelmes és helyén van az insight is.

angelday_true · http://plastik.hu/ 2008.07.12. 09:03:32

Csak a fenti spotot néztem meg kétszer, nem ismerem a kampány többi elemeit, vagy különösebben a magyar spotokat, így ezen tükör nélkül mondok.

Lapos, unalmas, túlforgatott. Kettes osztályzatot érdemel a skálámon.

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.07.12. 14:27:05

Akkora egyes mint ide lacháza. Idegbajt kaptam a szereplőktől, a csávótól, és az üzenet se jött át.

Ha lehet még adok rá pár egyest.

hikarii 2008.07.12. 23:33:52

Nekiállni a szokásos "megint többet/olcsóbban beszélhetsz" kampánynak soha sem könnyű. Gyakran macerás és nyomasztó.

Ennek ellenére ez itt egy szóvicc. Ha ez az Akciótól jött volna azt mondanám, hoppá, mért nem tudnak ilyen minőségben forgatni?

De sajnos nem ők csinálták. A Leo mércéje (ahogy azt már Sub megjegyezte) pedig ennél magasabban van. Bocs srácok, a kivitelezés miatt kettes.

hikarii 2008.07.12. 23:34:57

Egy mindig kimaradt az Akció környékéről.

anaemic royalty 2008.07.14. 12:11:30

chimie

azért annyi különbség van, hogy mi fér bee T-Mobile imagebe, és mi djuice-ba...

ég és föld

ez meg szerintem egyátalán nem jó, erőltettet


hikarii: "Ha ez az Akciótól jött volna azt mondanám, hoppá, mért nem tudnak ilyen minőségben forgatni?"

ezt kifejtenéd?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.14. 13:58:04

angelday
Neked aztán nem könnyű a kedvedre tenni:) Mondj egy hazai kampányt a közelmúltból, amire magasabbat adnál.

askthepope 2008.07.15. 01:27:56

nekem kb ez volt az első magyar reklám, amiről nem az első kép alapján mondtam meg hogy magyar termék, szóval szerintem csillagos ötös a film.
azt honnan lehet megtudni h kik csinálták?

angelday: mi az hogy túlforgatott? pazarolták a nyersanyagot? nem vágták elég tömörre?

dissou 2008.07.15. 13:22:18

az otlet jo, de marhara nem hoztak ki a benne rejlo lehetosegeket, a megvalositas barmennyire profi halal fantaziatlan. ezert max 3as.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.07.17. 14:08:37

Ez miez... Hogy jön össze a kész cirkusz meg a telefonálás? Borzalmas.
Ráadásul én ezt most láttam először, eddig csak az utcai plakát verziót láttam ahol egy srácot tart a hóna alatt egy buta fejű erőművész és pár fiatal hülyén néz a jelenetre. Abszolút nem tudtam hova tenni az egészet, igazából még most se tudom.

Lajos 2008.07.22. 12:46:34

Nagyon jó - érdekes - képi világ, és egy kicsit C64-es zene. Van egy hangulata a filmnek, még ha reklámként nem is állja meg a helyét annyira.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása