Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A BMW 7-es megalomán bemutatója

Néhány héttel ezelőtt tartották a BMW egyik zászlóshajójának, a megújult MBW 7-esnek a sajtóbemutatóját. Ehhez a cég főnökei nem kis mértékben a hatalmas orosz piacnak tett gesztusként Moszkvát jelölték ki helysznként, azon belül is Vörös teret, ahol a hagymakupolák elég impozáns hátteret nyújtanak a kocsiknak. Persze nem elégedtek meg egy egyszerű bemutatóval, mindent elkövettek, hogy mind a látogatók, mind a sajtó képviselőinek szája tátva maradjon. Ehhez kemény kilenc nap alatt felépítettek egy megagiga fémszerkezetes homokórát, amelynek felső tartályában helyezték el az autót úgy, hogy telepakolták milliónyi ezüstös kis labdával, amelyek egy adott jelre lefolytak az alsó tartályba, leleplezve a megújult 7-es Bömbit. Nem lehetett olcsó mulatság, de majd a tulajdonosokkal megfizettetik az árát.



Címkék: autó event köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr95569952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr_Wolf 2008.07.17. 15:48:26

Baszki, kimegyek a Felvonulási térre, hátha az időkerékben is van egy BMW.

kacsa! 2008.07.17. 15:48:59

Ez egy elég gyagya ötlet volt, hiába feccolták bele a lóvét. Persze mindenki megtudta, hogy itt az új hetes bmw, de akkor is... gyagya.

balta 2008.07.17. 15:54:47

miért is gyagya ötlet? szerintem meg újszerű és ötletes. ráadásul azt is kommunikálja, amit kell a modellről. gondolom az még Moszkvában is kuriózum, hogy valaki a a Vörös téren parádézik (és nem november 7-én :-)

ipiapacs 2008.07.17. 16:22:29

Az oroszok hogy meglepődtek volna ha BMW helyett ,mondjuk egy T-34-es lett volna bent.

SupremeRulah 2008.07.17. 16:23:38

Moszkva. Remek brand asszociáció. Telitalálat, tényleg. Mindezt a moszkvai dzsipes furkó milliárdosok kereslete érdekében. Akik innentől már biztos, hogy 7-es bimmerekkel (is) fognak furikázni, ha eddig nem tették volna. Ennek tudatában Nyugat-Európa és a világ jobb sorsa érdemes, kultúrált részeiben 7-est vásárolni egyenesen imidzsjavító.

Ez kb. olyan, mintha magyarországi vajdatalálkozón mutatnák be az új 600-as Mercit.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.17. 16:31:06

Ez csak egy óriási felhajtás volt

Csabi 2008.07.17. 16:34:09

SupremeRulah: szerintem néhány évtizeddel el vagy tájolódva.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.07.17. 16:38:15

Basszus, pont most akartam erről írni. :)

skovalsky 2008.07.17. 16:39:12

Nem baj az oroszok meg majd mennek Ruandába a brand new kalasnyikovval.

KaPé 2008.07.17. 16:42:52

Csak ne nézne ki úgy, mint egy daewoo...

Komment Elek 2008.07.17. 16:46:51

Ez csak egy óriási felhajtás volt

Igen, végül is erről szól a reklám, nem? Szerintem az ötlet nem eget rengető, erősen teaser jelleggel rendelkezik. De az, ahogy kivitelezték sokat emel a színvonalon. Nem lepődnék meg, ha ugyanannyiból, vagy talán egy kicsit drágábban kijöttek volna mint amennyibe egy hatékony Billboard befoglalást megcsináltak volna. Impozáns és megalomán? Persze hogy az. Valaki úgy véli hogy a BMW 7-esről más kellene, hogy eszembe jusson? Az hogy maffiózók veszik-e meg a 7-est vagy tehetős cégek vezetői kapják esetleg politikusok, szerintem a BMW-nek mindegy. Vegyék meg és kész.

balta 2008.07.17. 16:46:51

SupremeRulah, nem tudom, Te mivel foglakozol, de ha a terméked egy olyan piacra viheted be, ami évente 50%-al (!) nő, és ha bevezeted és el kezdik venni nem tudsz annyi prémium kategóriás terméket gyártani, amit ne vennének meg drágábban (!) mint a "világ nyugat európai kultúrált részén", akkor Te is csinálnál ilyen felhajtást. Egyébként meg a "gesztusérték" a jó szó, enélkül is pont eladnák azt, amit akarnak...

Komment Elek 2008.07.17. 16:58:52

balta

Igazad van. Szerintem is éppúgy eladnák ezeket az autókat. Ez az amit sajnos itthon nehezen értenek meg egyes emberek. Hogy a reklám elsődleges célja nem az eladások- a forgalom növelése, hanem a figyelemfelkeltés, tudados véleményformálás. Ha az adott termék önmagában jó és megfelelően éri el a célcsoportot (a megfelelő célcsoportot) akkor nagyot lendíthet az eladásokon.
Persze ha valami szar, akkor nincs mese. A szar akkor is szar marad ha kóltueksönnel akciókkal, promóval próbálkozunk. Arról nem is beszélve hogy az ilyen "akciók" mennyit árthatnak egy brandnek

balta 2008.07.17. 17:08:03

Elek,

Mondjuk azért ne felejtsük el, hogy az orosz piac tényleg félelmetes, iszonyú potenciál, és iszonyúan növekszik, mindent benyel, még ezeket a 7-es bömiket is szőröstűl, bőröstűl. Itt én is inkább csak egy jól kitalál felhajtást érzek, gondolom meghívtak egy csomó potenciális VIP fazont, utána volt dínom/dánom, aztán lehetett előjegyezni a kocsit, amit biztosan néhány százan ott a helyszínen ki is pengettek kp-ben. Amúgy meg a jó bornak is kell cégér alapon valamit muszály csinálni, mondjuk hogy a Chris Bangle is tiszteletét tette a helyszínen is jelzésértelmű. Persze csodálkoznék, ha itt megállna a kummunikáció, biztos megjelenik majd a helyi Palyboy-ban meg "Oil Review"-ban egy-egy pofás 7-es 1/1, de promó az biztosan nem lesz :-)

Petrosz 2008.07.17. 17:42:31

Nem tudom, hogy köztetek van-e olyan, aki a Vörös téren állt már sorba, egy bizonyos Lenin elvtárs mauzóleumánál. Ezt a kis filmet megnézve nekem egybôl az ugrott be, ahogy a lépcsônél ôrködô hosztesszeket láttam (a mauzóleumnál morcos tekintetû katonák álltak így). Lehet ebben is egy párhuzam, de ezt az autót szívesen mentek megnézni az emberek. Ja, és az autó tulajdonképpen el volt temetve, de nem feltámadt, hanem megszületett. Még nagyon sok más ellentét és párhuzam vonható, de nem megyek bele

Azért egy orosz rendszámot keríthettek volna rá a németek, hogy közelebb hozzák az autót az oroszok szívéhez, de ebben lehet velem vitatkozni, elvégre itt a német büszkeség egyik fétisérôl van szó.

Bronco 2008.07.17. 18:14:49

A fanyalgóknak: miért, mégis mit kellett volna tenni? Az időjárás jelentést az új 7-es BMW támogatja? Akkor meg az lenne a baj, hogy milyen gagyi. Most akkor ez miért is nem jó?

CSL 2008.07.17. 18:16:05

Jó autó lehet az az MBW = es!:D

nade 2008.07.17. 18:29:44

A BMW sose sajnálta a pénzt a látványra.
Különleges kinetikus BMW-szobrok vannak például a cég múzeumában.
Videó:
napielet.hu/a_te_napod/post/2974/kinetikus_szobor_a_bmw_muzeumban

vaskalap 2008.07.17. 19:19:41

Sok fasz aki beszol egy csúcsmodell bemutatóján.
jó 5let volt és kész.

askthepope 2008.07.17. 21:02:33

tök jó, csak az nem derült ki, hogy hogy néz ki az új modell.

Perillustris 2008.07.17. 21:29:41

Ja, hát az nem számít. A lényeg, hogy amint piacra kerül, cikivé válik az előző modell, ezért cserélni kell.

Komment Elek 2008.07.18. 08:00:46

Perillustris

Jó, hogy felvetetted ezt az előző kontra új modell problémát. Nem tudom mások hogyan vannak ezzel de én kifejezetten becsapottnak érzem magam ha vásárolok egy terméket, amiből néhány hónap múlva piacra dob ugyanaz a cég egy továbbfejlesztett modellt, amiről azonnal úgy kezd el beszélni hogy az a tuti, ergo elismeri hogy az amit nekem néhány hónappal eladott, gyakorlatilag már egy elavult szar. Én érzek itt némi ellentmondást, hiszen sok terméket az ember a tartósság, a megbízhatóság okán vásárol. Valahogy az az érzésem, hogy ilyen esetben az eladónak kötelessége volna a szinte ki sem hűlt terméket visszvásárolni, beszámítva az új modell árába. Példának okáért, hogy ne a gagyi cégekkel kezdjem. Amikor az Apple piacra dobta az új Macbookjait, szinte 100%, hogy tudatában volt azzal hogy mik a hibái. Most nem a lefagyásokra gondolok hanem arra, hogy egy elcseszett vérszegény széria volt, és alig telt el pár hónap mire jött a "javított" generáció. Szerintem az ilyenfajta magatartás azon túl, hogy sokat árthat a cégnek, bennem felvet egy kérdést: Te Józsi, baszod alásan! Ha már akkor tudtad hogy szart adsz el nekem, akkor miért sóztad rám ennyiért ezt a fostalicskát. Ráadásul már majdnem a polc alatt volt az új gép. Barátságunkra való tekintettel most az egyszer még nem köplek szembe, ha adsz nekem egy új gépet, ezt meg feldugod a valagadba. Természetesen a különbözötet fizetem.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása