Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Régóta szomjazol a vérre? Mostantól nem kell sem a barátaidat, sem az ellenségeidet kilyukasztanod érte, mert Tru Blood márkanéven piacra került az igazi, hamisítatlan vér. Ráadásul a vércsoportod miatt sem kell aggódnod, mert nullás, A, B és AB változatban is kapható a vérvörös ital. Sajnos vagy szerencsére mindez csak egy reklámkampány része, mégpedig az HBO szeptemberben induló, a termékkel azonos című és a Buffy helyén támadt űrt betölteni igyekvő vámpíros sorozatának a beharangozó akciója, amelyet egy kitalált termék, a palackozott, friss, emberi vér köré építettek fel. Nem csoda, hogy nagy feltűnést, és a kezdeti időszakban nagy felhördülést váltott ki Amerikában. A kampányhoz film, sajtóhirdetések és Tru Beverage néven egy site is készült, amit érdemes megnézni, mert tele van jobbnál jobb poénokkal. A belépésnél például meg kell adnunk a korunkat, de nem a születési évünket, hanem az évszázadot kell beállítanunk, amióta vámpírként élünk a földi halandók között.
A belső menüben megtudhatjuk, melyik vércsoport milyen ízű, és egy vámpír gyorsteszten kideríthetjük, melyik az igazán nekünk való. A shopban találhatunk rohadt jól kinéző, A és B feliratú cuccokat, a kapucnis pulcsitól kezdve a kétéves gyerekvámpírokra való kisruháig, de vásárolhatunk a tiszta vér feliratú felespoharakból is, amelyek nélkül ma már nem képzelhető el egy átlagos háztartás sem. A sorozat reklámkampányának print hirdetései is szuperek, ezeket szintén a kitalált vérital köré építették fel. Kedvencem az alulra be is linkelt poszter, amelyen a "Barátok nem engedik, hogy a barátaik megigyák a barátaikat" sor olvasható, a headline mellett pedig kis small copy található, amelyben az HBO felelősségteljes vérfogyasztásra hívja fel a vámpírok figyelmét. Nagyon átgondolt, szerteágazó, és tökig kidolgozott kampány, amelyen látszik, hogy a kreatívok lubickoltak a nem mindennapi feladatban.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.