Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Palackozott vér nemcsak vámpíroknak

Régóta szomjazol a vérre? Mostantól nem kell sem a barátaidat, sem az ellenségeidet kilyukasztanod érte, mert Tru Blood márkanéven piacra került az igazi, hamisítatlan vér.  Ráadásul a vércsoportod miatt sem kell aggódnod, mert nullás, A, B és AB változatban is kapható a vérvörös ital. Sajnos vagy szerencsére mindez csak egy reklámkampány része, mégpedig az HBO szeptemberben induló, a termékkel azonos című és a Buffy helyén támadt űrt betölteni igyekvő vámpíros sorozatának a beharangozó akciója, amelyet egy kitalált termék, a palackozott, friss, emberi vér köré építettek fel. Nem csoda, hogy nagy feltűnést, és a kezdeti időszakban nagy felhördülést váltott ki Amerikában. A kampányhoz film, sajtóhirdetések és Tru Beverage néven egy site is készült, amit érdemes megnézni, mert tele van jobbnál jobb poénokkal. A belépésnél például meg kell adnunk a korunkat, de nem a születési évünket, hanem az évszázadot kell beállítanunk, amióta vámpírként élünk a földi halandók között.

A belső menüben megtudhatjuk, melyik vércsoport milyen ízű, és egy vámpír gyorsteszten kideríthetjük, melyik az igazán nekünk való. A shopban találhatunk rohadt jól kinéző, A és B feliratú cuccokat, a kapucnis pulcsitól kezdve a kétéves gyerekvámpírokra való kisruháig, de vásárolhatunk a tiszta vér feliratú felespoharakból is, amelyek nélkül ma már nem képzelhető el egy átlagos háztartás sem. A sorozat reklámkampányának print hirdetései is szuperek, ezeket szintén a kitalált vérital köré építették fel. Kedvencem az alulra be is linkelt poszter, amelyen a "Barátok nem engedik, hogy a barátaik megigyák a barátaikat" sor olvasható, a headline mellett pedig kis small copy található, amelyben az HBO felelősségteljes vérfogyasztásra hívja fel a vámpírok figyelmét. Nagyon átgondolt, szerteágazó, és tökig kidolgozott kampány, amelyen látszik, hogy a kreatívok lubickoltak a nem mindennapi feladatban.

Címkék: sorozat humor tévé online morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr38571301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jules 2008.07.17. 10:28:41

Ez ,ennyire kurvajó!

Sub Zero 2008.07.17. 10:54:18

Már most imádom a sorozatot. Nagyon jó kampány, kösz a tippet.

Hangyasav 2008.07.17. 11:31:23

Az egyik karomat (na jó, bárki más egyik karját) odadanám, ha egyszer egy ilyen munkán dolgozhatnék... azt nem állítom, h ilyen jól sikerülne, de maga az élmény is megérné az áldozatot

Kelemen 2008.07.17. 11:38:09

Nem elég, hogy a fogyasztók vérét szívod?:)

Simon Bolivar 2008.07.17. 11:41:47

Genial, barátaim, genial!
Hangyasav.
Ha ilyen vágyaid vannak, menj az Akciba, a Geszti keze alá:)

Jani 2008.07.17. 12:05:43

Nagyon ott van, nem tudjuk melyik ügynökség munkája?

fatass 2008.07.17. 13:44:47

Kivancsi lennek, hogy neznenek ki ezek az anyagok 1. egy magyar ugynokseg keze alol kikerulve, 2. egy magyar ugyfel kommentjei utan. Sajnos nem ilyen jol. Mert ezek igy elkepesztoen otletesen es szepen es atgondoltan kitalalt es kivitelezett munkak. En is adok erte egy kart.

Draven 2008.07.17. 14:08:59

Imádom a vámpírokat, ez meg valami istentelenül jó cucc!!!! Hozzánk mikor jöhet? Akarom!

Hangyasav 2008.07.17. 15:37:51

Mondjuk, ott a HBO-nál azért tudnak valamit az igényességről és a kreatív fejek hosszú pórázon tartásáról. Ahogy a Band of Brothers-t vagy a Róma-t, vagy akár a Deadwood-ot összerakták, az nem semmi... financiálisan is sikeresek voltak, a kritikusok többsége is szerette őket, és a nézők is zabálták mindegyegyiket - és mellesleg látszik, h alkotói oldlaról is beleadtak minegyikbe apait-anyait. Écsbíóccsissuk Magyarországot, Now!

raffey 2008.07.17. 16:03:04

nincs hbo-m,a vámpíros filmeket se bírom de ez a kampány tetszik.Aprólékos,igényes.
amikor pl arról írtok,hogy itthon mennyire hát,hogy is fogalmaztatok,"buta parasztnak jó lesz" szisztéma szerint dolgoztatnak a megrendelők,akkor úgy is érthetem,hogy ha a fenti ötletet mondjuk a vérrel meg a vércsoportokkal,stb egy sió eckes paradicsomlé kampányba el sem fogadnának?költségtől most függetlenül..

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.07.18. 04:10:18

Én ezért az italért adnám a fél karom... :D jól mutatna a polcon, meg aztán kíváncsi is lennék az ízére.

No nem a vér ízre, hanem ha ebből szénsavas üdítőt adnának ki... az menő lenne.

Mit iszol tesó? VÉÉÉRT!

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.07.18. 04:24:32

Tájékoztatlak, hogy a kampány nem csak ebből, hanem viralmarketing-ből is állt.

Gothic típusú leveleket (drága, valódi viaszpecséttel lezárt borítékok) küldözgettek szét, és egy adagot a "Tru Blood"-ból. (Ami egy vérfiola formájában érkezett meg.)

Itt egy blogbejegyzés ezzel kapcsolatban:
www.youtube.com/watch?v=WQG9VPkWBvY

És egy kép a fioláról:
www.phoenixfiredesigns.com/ebay/tru-blood-2.jpg

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.18. 14:08:22

sarkisárkány
Tájékoztatásodat tisztelettel köszönöm.

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.07.18. 14:23:46

szívesen, én pedig, hogy csinálod a blogot :)

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.08.31. 17:46:35

Megjelent az első rész "preair" verziója. Aki viszont megvárná az eredetit, annak szeptember 8 körül kell a torrentél csücsülnie :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása