Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Az állatidoki és az olasz csődör

Nem akarok elébe menni a népítéletnek, de lehetetlen  szó nélkül elmenni a CIB Bank arculatváltó kampánya mellett, ami maga az arculatváltás megtestesült állatorvosi lova. Ha lenne a Dummies könyvsorozatnak egy banki arculatváltásról szóló kiadása, biztos vagyok benne, hogy a CIB mostani kampányáról szót ejtenének, mégpedig a How not to című fejezet legelején. Az arculatváltás mögött meghúzódó sztori mindössze annyi, hogy a CIB olasz anyabankját felvásárolta egy másik olasz nagybank, aki úgy döntött, hogy véget vet a különcködésnek itt a magyar pampákon, és a magáéhoz igazítja a leánybank arculatát. Ez nem lenne nagy baj, ha nem olyan lenne a szép nevű Sanpaolo IMI saját arculata, mint amilyen. De olyan. Itt van mindjárt ez a stilizált római vízvezetéket ábrázoló, kissé óvodás hangulatú logó, ami szerintük a hagyományt és a technikai fejlettséget szimbolizálja. Önmagában még nem lenne tragikus, de a bankok bejárata fölött, a nagy fehér semmi közepén olyan hatást kelt, mintha valami Mutyi Bt.-vel terveztették volna meg az egészet. Ehhez képest a sötétzöld, hullámos dizájn maga volt amegtestesült tökéletesség.

Talán egy jó szlogen még segíthetne a dolgokon, de az "Együtt, a jövőről" kissé bicegős, homályos, sokatakaraszarkás sorrról ez sajnos nem mondható el. Mint ahogy a film sem menti meg az átmárkázást, mert a rendelőtől eltávolított állatidoki és Ursula nővér kibogozhatatlan szerelmi története nem lendít sokat az ügyön, még akkor sem, ha az egy –figyelem! - római vízvezeték előtt játszódik. Erre az egész felvásárlósdira számomra érthetetlen módon egy olasz szereplő behozásával próbálták meg utalni, aki igazi olasz telivérként rögtön rá is nyomul a nővérkére, és beégeti a mi dottórénkat. Komolyzene, bál, szerelmi háromszög, csak kapkodom a fejem és várnám, hogy megmagyarázza valaki, hogy mi ez a dadaista sztori, de magyarázat helyett csak a szlogent kapom. De hogy mit csinálnak ők együtt, és hogy mi lesz a jövőjükkel, az már csak az állati szappanopera következő részében derül ki. Addig is mondjatok véleményt a mostaniról!



Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,8/5)

Címkék: bank reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr14579035

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Próbadolog 2008.07.22. 10:59:23

CIB: bank egy utazási iroda arculatávalPont most írtam Emeséről és a Budapest Bank arculatváltásáról, erre mit látok a tévében? Kedvenc reklám-állatorvosunk épp megint partizni akar kövérkés asszisztensével, de megelőzi egy olasz playboy (igen, elvitte az…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.07.22. 10:28:54

minden reggel a széna téri CIB tűzfal mellett megyek el. amikor a felháborító barackszínű falat áttörő dalmatakölyköket lealapozták, aszittem, csak valami jobb jöhet. így még nagyobb pofon volt a szememnek a váltás. napokig zokogtam.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.22. 10:30:54

szándor
És mi van ott? A vízvezeték vagy a dottóre Francescóval?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.22. 10:40:40

Eddig nem értettem, mit keres ez a digó itt, de most már minden világos - kaptak egy erős hármast tőlem

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.07.22. 10:44:38

a vízvezeték. egy szép toszkán tájban, fotóról másolva. a kép alapvetően fekete-fehér, de a közepe be van keretezve, és ott színes! úgyhogy mandínerből üt.

TcT · http://www.overtoner.com 2008.07.22. 10:44:56

Nálam eddig se volt nyerő az állatorvosos storyline, de ez a legutóbbi reklám már mindennek az alja...
Az új arculat szintén elég gyenge, kb egy Unicef logohoz tudnám hasonlítani.

csalamádé 2008.07.22. 10:52:36

izé, nálunk (SK) is van az említett banknak is leányvállalata (VÚB) és annak is ilyen az arculata. Nekem tetszik, letisztult, áttekinthető, modern - mármint az arculat tetszik, nem a reklám, amivel ezt közlik. Szerintem is béna kicsit.

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2008.07.22. 10:54:57

Engem már az elejétől fogva irritált ez a reklám (a többivel együtt (: ). Sikerült a nővérke személyében egy olyan nőt találni,hogyha meghallom-látom a CIB nevet elkap a hányinger. Bár lehet,hogy ez volt a céljuk. :)

Kikkoman 2008.07.22. 10:55:50

A logó önmagában tényleg nem olyan szörnyű, de a bankfiókok tényleg úgy néznek ki, mintha félbehagyták volna őket. Fehér alapon nincs semmi, csak a logó, vagy a kiherélt CIB Bank felirat. Nem minimalista, hanem béna.

Xiao 2008.07.22. 10:59:38

Szerncsétlen egybeesés. Az arculat központosítása sajna elkerülhetetlen esemény mindenhol a "pampákon". Ebből meg azért ember legyen a talpán, aki ki tud hozni bármi értelmeset. Bár azért kicsit több odafigyeléssel megoldható lett volna. Azért nekem fura, hogy nem volt ún. átmeneti időszak, mondjuk fél évig, amikor az anyabank arculatának egyes elemeit átemelik a mostani hullámosba. Nem-e?

Kikkoman 2008.07.22. 11:01:25

A Budapest Bank legalább ironikusan állt a dologhoz. Zoltán fogalmazta meg jól, hogy ez rajtuk kívül úgyse érdekel senkit.

Angel79 2008.07.22. 11:02:21

"Ez nem lenne nagy baj, ha nem olyan lenne a szép nevű Sampaolo IMI saját arculata, mint amilyen."

Intesa Sanpaolo IMI, legalább írd helyesen ha már hivatkozol rá!!!!

JobbraHajts 2008.07.22. 11:05:05

A Szena teri Matav reklamot meg a turistak is fenykepezgettek. A CIB kutyak nem voltak otletesek, de legalabb aranyosak voltak. A Sampaolo hidja meg egyszeruen csak jellegtelenul unalmas. Szvsz Emese attervezte a BB logojat es aztan egybol valtott a CIBhez.

Idióta 2008.07.22. 11:06:14

Ami nekem az első pillanattól fogva röhejes:
Fickó fog két poharat, hirtelen kezet fog a másikkal és utána újra mindkét kezében egy-egy poharat tart. :)))

Széna Tomi 2008.07.22. 11:10:33

Gáz a reklám, gáz a logo. Ennél egy grafikusnak azért többet kellene nyújtania...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.22. 11:11:04

Angel
Kösz, az n-t tényleg elírtam, de ha jól tudom nincs olyan bank, amit írtál, csak Bacnca Intesa volt és Sanpaolo IMI, amiből létrejött az Intesa Sanpaolo. Én azért említettem Imiéket, mert az ő arculatukat terjesztették ki mindenkire. www.intesasanpaolo.com/scriptIbve/retail20/RetailIntesaSanpaolo/ita/home/ita_home.jsp

maestro1 2008.07.22. 11:14:50

Alig két hete jöttem haza Itáliából és ott nem egészen ilyen az Intesa Sanpaolo logója, nem ilyen színes, hanem ódon hangulatú, bronz hatású anyagból szépen kidolgozott logókat láttam Rómában városszerte. Sokkal ízlésesebb, mint ez a fehér alapon valami.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.07.22. 11:22:49

"Sikerült a nővérke személyében egy olyan nőt találni,hogyha meghallom-látom a CIB nevet elkap a hányinger"

Szerintem aranyos, én a nővérke meghagyását tartom az egyetlen pozitívumnak az új arculatban.

Birkapöri 2008.07.22. 11:24:49

ha már olasz csődör - akkor a logóban a két szélső ívet alacsonyabbra kellett volna rajzolni... :-D

Istvan 2008.07.22. 11:25:41

Szerintem eddig helyes volt a történet. Doki és asszisztense is bájos volt, és a színészek is jók. Ez az új rész tényleg rettenetes, de ember legyen a talpán aki egy ilyen éles váltásra jó sztorit tud írni.
Megértem hogy sok bankcsoport az egységesítésre törekszik - az OTP is ezt teszi a lányoknál - de egyrészt ez azért nem általános és a mélysége esetről esetre változik, lásd BB, MKB, illetve máshol a jól bevezetett nevek megmaradtak (CIB, K&H), megint máshol a név sem maradt meg (Erste-Posta bár itt szerintem bármilyen kötődés a Postabankos image-hoz egyértelműen nem lett volna előnyös). Persze ugyanígy szórnak a telkók is, lásd Matáv, Westel, Pannon.

anaemic royalty 2008.07.22. 11:28:41

még szerencse, hogy nem mongól vagy éppen dakota bank... akkor mi lett volna a reklámban? :)

nem bonyolították túl,na.... :)

Hiszia Piszi 2008.07.22. 11:28:51

X-polgártárs!A nővérke meghagyása tényleg jó/Gery Greyhound/Ne legyenek mindenütt elöldeszka-hátulléc csajok a reklámokban!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.22. 11:29:38

Istvan
Ez így van, de nem is értem, miért kellett ezt az olasz sztorit belevinni? Eddig is olasz volt a tulaj, ezután is az lesz, de mi ebből nem fogunk érezni semmit. Akkor meg minek Francescózni? Csak nem pizzával várják ezentúl az ügyfeleket?

Drout 2008.07.22. 11:35:03

Én egy új CIB fiókra azt hittem, hogy új zöldséges nyitott

macskafaraok 2008.07.22. 11:36:33

Ööööö, Dugnak egyet hármasban ? "Együtt, a jövőről"
A Logo szimplan csak WordfArt –al lett osszedobva…

A kedvencem a szinek magyarazata:
’A vízvezeték szimbólumot a vörös–narancs keretbe foglalt kék, zöld és narancsszínű ívek keltik életre. Mindegyik szín a világunkat alkotó természetes elemek egyikét szimbolizálja:
- a narancs a Napot, az energiát fejezi ki;
- a zöld árnyalatai a növényeket, a természetet, a növekedést;
- az okker árnyalatai a földet, a homokot és a munkát;
- a kék árnyalatai a levegőt, a vizet, a tengert.’
(via marketingizek)

Széna Zoli 2008.07.22. 11:38:15

"Széna Tomi: Ennél egy grafikusnak azért többet kellene nyújtania..."

Az egy dolog, h a grafikus(ok) ilyet csináltak, de ezt el is fogadta vki, ez a nem mind1! Ugyanis ilyenkor még egy vessző változást is 100x kell leokéztatni, h így mehet?? Szal gratu annak aki ez az arculatot leokézta!!

bluecrane 2008.07.22. 11:45:13

nekem a Nestea reklám jutott eszembe :)
"Antonio, fa freddo!" csak az jó volt, ez meg hülyeség.

Dávid 2008.07.22. 11:56:34

Én régi CIBesként nagyon elszomorítónak tartom ezt a minimalista és ronda dizájnt:( Bár lehet sokaknak nem számít, én mindig jóérzéssel fáradtam be az ízléses és valóban szép CIB fiókokba, ami most borzasztóan csúnya lett. A BudapestBank új logója sem túl összetett, de ennél azért még mindig jobb, hasonlóan az OTP-é is. Hogyan gondolhatták ezt komolyan? A reklámról szót se ejtsünk, értelmetlen és szar is.

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.07.22. 12:05:26

hát a régi tényleg jobb volt de gondoljátok, hogy Magyar oldalról van ebbe beleszólás? mert szerintem nem nagyon.

Sarah Z. Let 2008.07.22. 12:06:30

Többek között ezzel is foglalkozunk, mióta láttuk az új logot (arculatot), a kollegáimmal ezen röhögünk, persze kínunkban...
Ha magyar cég lenne, megértenénk, biztos, hogy a nagyfőnök fia rajzolta egy-két milláért.

anide 2008.07.22. 12:09:22

az senkinek nem tűnik fel, hogy 30 (vagy mennyi, de mindenképpen igen kevéske) másodpercbe sikerült egy continuity hibát becsempészni? Dottore megragadja a két poharat, odasétál Ursulához, aki bemutatja a csődörnek, a férfiak KEZET FOGNAK, majd a Dottorénél újra ott van a két pohár, hogy saját magával koccinthasson... Ekkora szarvas hibát régen láttam reklámban. Azt megértem, hogy egy egészestés filmbe becsúszik egy-egy ilyen baki, de erre a rövid történetre nem lehetett volna jobban odafigyelni?

marc 2008.07.22. 12:12:16

Mondja már meg nekem valaki, hogy hogyan tud egy bank "megújulni"??!! Előások egy új logót, leforgatom a vontatott reklámfilmem legújabb részét, és máris "megújulok"? Vagy mi? Persze elég sok reklám nem magáról a termékről szól, de illene legalább valamit böffenteni magáról a bankról is.

ááááh, nagyon gáz

Karesz 2008.07.22. 12:14:24

Én is volt CIB-es vagyok, és nagyon nem tetszik az új design. A logót egyébként tényleg elfogadták, de valahol Olaszországban döntöttek róla, nem hiszem, hogy a magyar vezérnek bármilyen belszólása lett volna. Reklámok tekintetében is a régi sorozat jobban tetszik.

kacsa! 2008.07.22. 12:18:23

A cib új logója egyébként egy fospumpát ábrázol.

hhh. 2008.07.22. 12:19:14

cartmannel szólva:
ez meg mi a szar volt bazdmeg?!?

tappancs 2008.07.22. 12:19:23

mondjuk ez a reklám jobb, mint az autóskáryás...(állatos..?)

picur07 2008.07.22. 12:42:27

Ugyan, ugyan!
Ha Ti még nem tartottatok egy kézben 2 pezsgőspoharat, akkor próbáljátok ki,nem ördöngösség!
Nincs ezzel a spottal semmi gond.
A logo meg...nyilván volt egy brief, nyilván készült több verzió, amiből ez lett kiválasztva.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.07.22. 12:44:47

én meg vártam a lovat... ha már állatorvos, ugye

Lázi 2008.07.22. 12:45:24

az összes állatorvosos CIB reklám egy nagy szar, monnyonle!Kiráz a hideg és elkapcsolom, ha ezek mennek. Hagyják ki belőle az állatorvosokat, mi a szar köze van nekik a bankokhoz?!
szóban forgó reklámmal kapcs pedig egyetértek anide-al: EL LETT B*SZVA!:)

Hikarii 2008.07.22. 13:06:19

Eddig is kínos volt Cib kártyát használni, gyakorlatilag sikerült minden bankot alulmúlniuk kártyadesign terén. Félek a fospumpa (köszi kacsa!) ezen nem fog sokat segíteni.

A filmet pedig nem jól nézitek. A dada térnyerése kis hazán reklámposványában megállíthatatlan. Egyelőre még csak az első fecskék potyognak az égből, de fogunk mi még bokáig gázolni a döglött madarakban.

Daily Shark 2008.07.22. 13:07:24

Én is CIB-es vagyok, nekem se tetszik, a logó olyan utazási irodás, a szlogen betűtipus gyerekes. A relémfilmről leginkább a hármasban szexelés jön le, mint jövő.
De az jobban nem tetszett, amikor múltkor külföldi ügyfelek akartak volna Travellers Cheque-et beváltani, felhívtam a CIB24-et, hogy lehet-e, biztosítottak róla, hogy igen, lehet, mire a Széna téri fiókban undorral visszadobták, hogy ők ilyet nem fogadnak el, és mikor megkérdeztem, miért mondja a CIB24, hogy lehet, a vállukat vonogatták, hogy nekük ahhoz nincs közük, mintha egy másik bank lennének...
Meg az se tetszett, mikor a bankkártyám a központjukból a Széna téri fiókba 5 napot utazott, és mikor bementem érte, fél óráig tartott, mire valamelyik fiókból kibogarászták, és olyan arckifejezéssel és nézéssel mormoltak egy elnézést, amit leginkább "a jó k... anyádat, hogy délután ezzel ugráltatsz!"-ként lehetett értelmezni.
Szóval a megújulás rájuk férne, bár esély nincs rá... a sok pénzt, amit a haszontalan arculatváltásra költenek inkább ilyen problémák kiküszöbölésére fordítanák...

critical ass 2008.07.22. 13:13:28

Az új logójuk egy nagy szar, ma reggel 20 méterrôl néztem, de szinte láthatatlan a fehér alapon az a pár vékony vonal... Gratulálok a bank "kreatívjainak", akik elfogadták ezt.

Egyébként nem értem, hogy most miért vált minden bank arculatot... Szerintem sokkal jobban megérné, ha az állandóságot és megbízhatóságot tükröznék egy olyan megjelenéssel, ami évtizedekig változatlan...
Azt sem értem, hogy ha már arculatot váltanak, akkor miért folyton ezzel a gyermeteg dizájnnal jönnek? A Budapest Bank is tök gyermeteg lett, meg most ez a CIB is... Vagy már az óvodáskorúakat is bevették a célközösségükbe? :-)

Illúzió 2008.07.22. 13:22:15

CIB új logo-ja illik a bankhoz: nem jó

Rosszabb mint a BudapestBank új logo-ja, pedig az is egy paródia.

Ez a logo jó lenne mondjuk a hídépítő zRt-nek.

Ott van a Pannon: profi, trendi új logo. Szóval van jó példa...

SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik) 2008.07.22. 13:28:45

Figyeljétek meg, az lesz a reklámsorozat vége, hogy a két pasi összemelegszik, és otthagyják Ursulát.

Ilyenek ezek a mai reklámok. ;)

lili 2008.07.22. 13:39:28

Nagyon ocsmány az új logó.

critical ass:

"Szerintem sokkal jobban megérné, ha az állandóságot és megbízhatóságot tükröznék egy olyan megjelenéssel, ami évtizedekig változatlan..."

Egyetértek.

mediadroid 2008.07.22. 13:57:49

Minap a Flórián téren haladva nekem meg ez ütötte meg a szemem: www.florianudvar.hu/
Kisérteties hasonlóság... namost mi lehet?
a) Flóriánudvar ügynöksége nyúlt
b) Minden vízvezeték Rómába vezet és fatál véletlen
c) mittomén, de ciki a helyzet... szerintem

Síkdebil · http://www.fesztivalinfo.eu 2008.07.22. 13:58:04

Én az új logóról azt hittem, hogy nyílt egy nonstop bolt a sarkon...
A dagilány meg az állatorvos eddig is hihetetlen idegesítő volt. Most hozzátettek még egy digót is aki vagy meleg, vagy vak, hogy azzal a libával beszélget.

A három hullámvonal pedig nem vízvezeték, hanem barlangbejáratok: Ha nálunk nyit bankszámlát, erre telik majd.

Liberté__73 2008.07.22. 14:07:10

"gyakorlatilag sikerült minden bankot alulmúlniuk kártyadesign terén" - hát ez ízlés dolga, tény hog ynincs túlcsicsázva, DE működik a kártyarendszer, megy az elfogadás, mennek az ATMek (vs OTP, KH, ..) jól működik a Cib24 (sőt!miazhogy!nagyonis!), működik és évek óta folyamatosan best-of-breed az Internetbank, sok (100+) fiók van és alapjában véve a legjobb banknak tartom, pedig volt szerencsém párhoz már.

Az ilyen arculatváltó reklámok meg úgyis csak a kötelező rossz.

A csicsás

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.22. 14:08:00

én napokig zokogtam amikor felfogtam, hogy az ott az új "logo"

pdjames 2008.07.22. 14:24:46

Szerintem kéne hozni egy rendeletet, hogy 19-es tettömegindex feletti nővel csak a vakok és melegek beszélgethessenek, esetleg még a korhatárt is meg lehetne szabni (22, de max 25), a többi nő meg menjen vissza a konyhába, ahova tartozik.
Szerintem a nővér a legjobb fej.A legnagyobb baj ezzel az új reklámmal az, hogy az állatorvosos reklámban állatokat szeretnénk látni és nem szmokingos szívtiprókat és ezen már a színszimbolika se se segít, kérjük vissza a kiskutyákat.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.07.22. 14:25:58

Egy jó logót lecserélni egy rosszra...hmmmm. Háthogyismondjam? Amatőr - ha finoman akarok fogalmazni.

georg 48 2008.07.22. 14:47:07

Hát esküszöm, ha nem írod, hogy mit ábrázol a logo, hülyén halok meg, mert halovány lila ibolyám sem volt, hogy mi az. Eleinte azt hittem, három ujj. De nem tudtam, miért pon három? Mindettől függetlenül piszok nagy baromság.

Kroma 2008.07.22. 14:48:36

A Budapest Bank új logója se kutya azért.

ibagorib 2008.07.22. 14:49:34

azért a K&H-s királyfis, meg kicsi táncos faszságot ez nem übereli szerintem.

doktor.dikhed 2008.07.22. 14:53:22

Hát az olasz szeretőkről nem az ugrik be elsőnek, hogy megfektetik a csajt, aztán eltűnnek. A reklám is erre akar utalni? Kiveszik a pénzt az üztletből aztán lelépnek? Mert akkor találó :D:D

Hinnye 2008.07.22. 14:55:28

Az új CIB logó olyan, mint valami gagyi ukrán ciprus-panamai bejegyzésű offshore ingatlanbefektetési alap logója, amelyik csak arra vár, hogy meglegyen az első befizetett 20 milliárd forint - oszt bottal lehet ütni a nyomát :-)

N.Hajni · http://reparetekmogyorohu.blog.hu 2008.07.22. 15:09:34

Mi történt Ursula régi szerelmével?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.22. 15:17:37

Hoppá! Kissé meglepődtem, amikor a statisztikákra néztem, ugyanis a címoldalas linknek köszönhetően eddig a pillanatig már 6500-an olvasták ezt a posztot. Kösz mindenkinek, aki kommentezésre is vette a fáradságot.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.07.22. 15:24:51

Nekem tetszenek ezek a FiatalMagyarFilmesElsőRandiVígjátéka -életérzésű reklámok. Mint konkrét hirdetés ugyan egy nagy kalap kaka, mivel csak most tűnt fel, hogy mit is hirdet :) De kis jópofizásnak kiváló. Annó a MusicTV-n voltak ( vagy még talán vannak is, nemtom ) ilyen kis félperces filmecskék, amik nem kapcsolódtak semmihez, nem reklámoztak semmit, csak úgy ott voltak kitöltőnek.

Andrea 2008.07.22. 15:35:22

Én nagyon szerettem az elején a valóban állatos reklámokat (kiskutyás, gyors segítséges-papagájos) - és nagyon szimpatikus a nővérke és persze a doki is.
Az arculat pedig valóban gyerekes lett.

gojszi 2008.07.22. 15:36:49

anide: Nem sokkal feljebb látni lehet, hogy Idióta már lelőtte a pezsgős varázslatot. Azért kapsz egy nyalókát. Jól áll a magyarnak, amikor felháborodva használ olyan kifejezéseket mint a "continuity hiba". Nesze bzmg, Arany János.
Lázi: ha veszed a fáradtságot, megkeresed a bank honlapján a reklámfilmeket, és végignézed őket egymás után. Nem gondolnám, hogy neked sikerül, de mások talán meglátják az összefüggéseket az állatorvosi rendelő történései és a bank aktuális akciói között.
Illúzió: Milyen találó nicked van. Hagyjuk már a Pannont...szerinted mit jelképez egy kék színű szilikon fingópárna, amit kétszer megcsavartak, aztán ráfogták, hogy egy szép kis virág? Profi? Jó példa? Te is ötezerért tervezel logót, mi?...

gojszi 2008.07.22. 15:42:54

Az "új" arculat (nem csak a logó) pedig valóban szörnyű. Nincs benne semmi rugalmasság. Én ma láttam először a körúton...fura volt. Majd megszokjuk ezt is. ;)

slapaj 2008.07.22. 16:17:37

Szerintem a "kicsi kamat, kicsi táncot" nem lehet alulmúlni.

gojszi 2008.07.22. 16:41:16

slapaj: blááhh :D Olyankor inkább átkapcsolok a PAX tvre.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.22. 17:49:49

Engem az döbbent meg, hogy úgy váltanak logót (image-et?), hogy semmit, de semmit tudnak / akarnak ehhez hozzátenni. Mondjuk valszeg tényleg nincs is más mögötte, csak egységesítés csoport szinten, de erre költeni x száz milliót?! Kábé lehetne egy fél perc bármilyen családsorozatból.

tesco 2008.07.22. 22:13:35

A logója nem domb,hanem gödör,amibe beleesnek az ügyfelek.

kalman51 2008.07.22. 22:56:34

bűn rossz a logó, szinte fáj. az alábbi linken lehet bővebben tájékozódni a logóról:
www.group.intesasanpaolo.com/scriptIsir0/isInvestor/eng/chi_siamo/eng_marchio_intesa_sanpaolo.jsp

a reklámfilm szintén kegyetlen. egyszerűbben is megoldhatták volna:
"Jó estét kívánok, Deutsch Anitának hívnak. Ezúton szeretném tájékoztatni önöket, hogy a CIB bank már az olasz xy bankcsoporthoz tartozik, ezért mostantól az új embléma mellett, új- és kedvezőbb feltételekkel várjuk a CIB bankfiókokban! CIB bank - megváltozott, hogy jobb lehessen."

tesco 2008.07.22. 23:45:34

Azért nem írják ezt
"új- és kedvezőbb feltételekkel várjuk a CIB bankfiókokban!"
mert nem lenne igaz!

macskafaraok 2008.07.23. 15:44:43

Az a 'Deutsch Anita'-s sorozat is idegesito...
'Nalunk is van kisbeto, de nincs titokban átkúrás...'
Ja, mert nyiltan szembe vagnak at...

némó 2008.07.24. 23:39:28

magyar szocio
ezeket nem kéne posztolni, mert csak reklámot csinálunk a szarnak
tök felesleges, mardjon az rtl-tv2-m1 bermudaháromszögben az eltéháemesedett lakótelepi szerencsétleneknek szánva, akik aztán végképp nem értik, mi a fasz van.
csak ülnek a tévé előtt, és úgy érzik, horrorfilm megy 0-24-ben

Genderfighter · http://reklamokesnemek.blog.hu 2008.07.25. 13:44:04

Először nekem nem esett le, h azért lenne olasz helyszín/szereplő, mert a fő banktulaj olasz. De ha igen, akkor, hm, fura üzenet ez: olyan bekebelezésféle - az olasz faszi elhappolja a magyar doki elől az asszisztenst... Szal logikailag se jön ki nekem. Amúgy szeretem a dokit és a csajszit, én is örülök, h végre nem csak egyszálbélű lányokat mutogatnak, de még jobb volt, amikor még nem volt romantikus szál kettejük között, csak baráti, kollegiális viszony. De jó, h a menő olasz csávónak meg bejön a csaj.
Amúgy logó-szinten tényleg valami komolytalanodás megy végbe - lehet, h így akarnak új célcsoportot szerezni a bankok - a K&H kezdte az engem nagyon idegesítő zenéjű, színű, sztorijú szpotjaival, fiatalok bankja satöbbbi, most már látom, h a BB logó is tök gyerekes. Mennek a komoly, elegáns formáktól a kerekded, gyerekesek felé. De ez a CIB-es elég elhibázott, valóban leginkább utazási iroda-szerű.

B,A,N. 2008.07.25. 13:55:34

CIB Bank vagyunk, megújultunk, Együtt dobban a CIBünk!

Jungle Woman 2008.07.25. 14:15:12

Én azt nem értem, mért nem unjuk már meg ezt az orrba-szájba szappanoperázást??? CIB, vmelyik sör, UPC... ez a páréves trend már Kelet-Európában is (!) lefutott, el lehetne felejteni.

allatsag 2008.07.28. 11:16:34

Arculat
Nekem tetszik. Hozza a CIB banktól megszokott naív photoshop/régiquark stílust. A tipográfia több száz éves hagyományain túlmutató betűtorlódási lelemény figyelemfelkeltő és teljes összhangban van azzal a progresszív-primitivizmussal, amit a bank eddigi anyagaiban is annyira kedveltem. A pszeudo-duguláselhárító képi elem ötletes és elragadóan színes.

Imagefilm
Az image kommunikáció régi rossz hagyományait felrúgó, bájosan kaotikus, szabad asszociációkra épülő alkotás a lakossági csicsa elemeiből is választ - legnagyobb örömömre. A könnyeden odavetett mondatok, a szintaktikai káosz, a lakótelepi szellemesség - a főszereplő nő elképesztő színészi teljesítményével és a szokásos kriptoszexuális, ezúttal pezsgőpohárjátékba rejtett állatorvosi bravúrral együtt - példaértékű.
Itt is feltűnik az üzenet teljes hiánya, mely a CIB kommunikáció szervező ereje.

Még sok ilyet.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása