Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] MRSZ: Babonásan

Feltételezett ügyfél: Magyar Reklámszövetség

Feltételezett brief:

Sziasztok!

Van egy oldalunk a Nagy Kreatív Könyvben ahol meg kellene jelennünk. Az a baj, hogy nincs mivel. Ráadásul ez ugye - a nevéből adódóan - egy nagyon kreatív dolog kell, hogy legyen. A könyv tele van kreatívnál kreatívabb kreativitással, mindenféle óriási ügynökségek munkáival. Akik jórészt a mi tagjaink amúgy. Na ezért is kéne valami nagyon kreatív dolog. Mégiscsak a szakma a célcsoport.

További kreatív napot kívánok!

Tímea

UI. Annak érdekében, hogy kreativitások szárnyalhasson, házon belül kiharcoltam, hogy ne legyen üzenetünk. Remélem, ennyi könnyebbséggel már menni fog.

 


Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:

Szia Tímea!

Elég hálás a téma, látnod kellett volna, ahogy beindult a csapat :) Végül egy teljesen elborult koncepciót találtunk a legkreatívabbnak - ha túl sok, szólj, vannak hagyományosabb értelemben vett koncepcióink is (Zorró leveti álarcát és kiderül, hogy valójában Batman, és igazából az egész zöldségekből van kirakva - ez volt az én kedvencem, na még mielőtt EZT kitaláltuk).

Szóval: adva van az MRSZ. "Akinek" a kreativitás a mindene. Egy igazi megszállott. És itt jön a csavar: ahogy a legbuzgóbb vallásgyakorlók is nagyon ügyelnek rá, nehogy Isten nevét hiába szájukra ne vegyék (ami szélsőséges esetben azt jelenti, hogy für alle falle SOHA nem ejtik ki a nevét, hisz akkor BIZTOSAN nem sérül a parancsolat) , úgy az MRSZ számára is annyira szent dolog a kreativitás, hogy meg sem próbálja használni.

Persze ez a koncept maga extrémen kreatív = 22-es csapdája, de pont ezért szeretjük.

Ami a konkrét megvalósítást illeti, kétféle irányt látunk.

A. "SIMA"

Itt csak arra ügyeltünk, hogy a fenti üzenetet a lehető legkevésbé kreatívan adjuk át. Például:

Kép: Egy "kreativitás" szó, tetején glória, fényárban úszik, mint valami vallási képen.

Szöveg: Mindennél jobban tiszteljük a kreativitást. Ezért nem használjuk olyan csip-csup helyeken, mint ez a hirdetés.

B. "SÁTÁNI"

Csavarunk még egyet a dolgon: számunkra a kreativitás nem csak a legfőbb, de egyben egy gonosz erő is. Például:

Szöveg: Babonásan hiszünk a kreativitásban. Ezért kerüljük el messziről.

Kép: Egy fekete macska.

Mindkettőhöz még annyit, hogy a második mondat akár el is hagyható - ezzel még elegánsabbá válik a hirdetés.

Üdv,

L.

Címkék: print babona kreativitás brief

2008.07.25. 12:00 chimie 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr84584025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seszi 2008.07.25. 13:25:25

De mi a nyavalyát jelent, ha valaki babonásan hisz a kreativitásban? Az jó vagy rossz? Elismerésre méltó vagy hülyeség? Segítsen már valaki!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.07.25. 13:29:06

Nekem ez idáig fel sem tűnt, amikor a könyvet lapozgattam, pedig ütős kis darab. Az írás is tetszik, főleg a "További kreatív napot kívánok!" elköszönés:)

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.07.25. 15:16:13

Szörnyű.
"Babonásan hiszünk a kreativitásban. Ezért kerüljük el messziről."

Pontosan ez ugrott be nekem is a kép alapján.

Bronco 2008.07.25. 23:36:36

Jó estét, jó kreativitást! (vigyázat, le van védve!) Fasza témaválasztás, jó szöveg. Az MRSZ-nél a fejétől bűzlik a hal...

allatsag 2008.07.28. 11:29:10

Nekem tetszik. Közérthető - érti ügyfélkapcsolati munkatárs, kreatívguru, ügyvezető igazgató, tanácselnök, saspista - mindenki. Az alkotás intellektuális megközelítését, egyetemes humorát talán a hurkagyurkáéhoz tudnám hasonlítani. Különösen tetszik a cicamica motívum: laza spontaneitást tükröző, de csak látszólag odavetett grafikai elem. Valójában csak a szakma legnagyobb mesterei keze alatt születhet effajta paintshopos bravúr. Nagy örömömre szolgál, hogy a reklámszakma régi nagy öregjeit felkaroló szervezet nemet mond a manapság "divatos", új irányzatokra, és nem áll be a kényszeredetten új megoldásokat keresők sorába.
Egyszóval: remek. Még sok ilyet.

fatass 2008.07.29. 12:25:31

Amikor a kreativkonyvben meglattam ezt, arra gondoltam, hogy ha ilyen a(z egyik) reklamszakmai szervezet onhirdetese, akkor mar ertem, mitol ilyen a szakma. Es sajnalom is.

kalman51 2008.07.30. 00:11:34

én sem tartom kreatívnak a fenti anyagot, de a fikázás helyett javaslok egy versenyt, ki hogyan használta volna fel a megjelenési lehetőséget MARS helyében.

kalman51 2008.07.30. 00:15:11

sorry: MRSZ

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.30. 10:59:49

az a baj, hogy ennek van üzenete :)

Dexter 2008.07.30. 11:00:53

voice Ez nagyon jó lett, én biztos ezt választottam volna az MRSZ helyében:) (2008.07.30. 09:31) [brief.blog.rovat] MRSZ: Babonásan

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása