Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Magyar Reklámszövetség
Feltételezett brief:
Sziasztok!
Van egy oldalunk a Nagy Kreatív Könyvben ahol meg kellene jelennünk. Az a baj, hogy nincs mivel. Ráadásul ez ugye - a nevéből adódóan - egy nagyon kreatív dolog kell, hogy legyen. A könyv tele van kreatívnál kreatívabb kreativitással, mindenféle óriási ügynökségek munkáival. Akik jórészt a mi tagjaink amúgy. Na ezért is kéne valami nagyon kreatív dolog. Mégiscsak a szakma a célcsoport.
További kreatív napot kívánok!
Tímea
UI. Annak érdekében, hogy kreativitások szárnyalhasson, házon belül kiharcoltam, hogy ne legyen üzenetünk. Remélem, ennyi könnyebbséggel már menni fog.
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:
Szia Tímea!
Elég hálás a téma, látnod kellett volna, ahogy beindult a csapat :) Végül egy teljesen elborult koncepciót találtunk a legkreatívabbnak - ha túl sok, szólj, vannak hagyományosabb értelemben vett koncepcióink is (Zorró leveti álarcát és kiderül, hogy valójában Batman, és igazából az egész zöldségekből van kirakva - ez volt az én kedvencem, na még mielőtt EZT kitaláltuk).
Szóval: adva van az MRSZ. "Akinek" a kreativitás a mindene. Egy igazi megszállott. És itt jön a csavar: ahogy a legbuzgóbb vallásgyakorlók is nagyon ügyelnek rá, nehogy Isten nevét hiába szájukra ne vegyék (ami szélsőséges esetben azt jelenti, hogy für alle falle SOHA nem ejtik ki a nevét, hisz akkor BIZTOSAN nem sérül a parancsolat) , úgy az MRSZ számára is annyira szent dolog a kreativitás, hogy meg sem próbálja használni.
Persze ez a koncept maga extrémen kreatív = 22-es csapdája, de pont ezért szeretjük.
Ami a konkrét megvalósítást illeti, kétféle irányt látunk.
A. "SIMA"
Itt csak arra ügyeltünk, hogy a fenti üzenetet a lehető legkevésbé kreatívan adjuk át. Például:
Kép: Egy "kreativitás" szó, tetején glória, fényárban úszik, mint valami vallási képen.
Szöveg: Mindennél jobban tiszteljük a kreativitást. Ezért nem használjuk olyan csip-csup helyeken, mint ez a hirdetés.
B. "SÁTÁNI"
Csavarunk még egyet a dolgon: számunkra a kreativitás nem csak a legfőbb, de egyben egy gonosz erő is. Például:
Szöveg: Babonásan hiszünk a kreativitásban. Ezért kerüljük el messziről.
Kép: Egy fekete macska.
Mindkettőhöz még annyit, hogy a második mondat akár el is hagyható - ezzel még elegánsabbá válik a hirdetés.
Üdv,
L.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.