Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Teknősszörf az akváriumban

A nyári uborkaszezonban alig jönnek ki új reklámok, a legtöbb cég csak a régi filmek újravágott és áthangszerelt verzióival riogatja a nézőket. Egyedül az italcégek tartják magukat valamennyire, de ez nem is csoda, hiszen nekik most van főműsoridő. Ezek közül most a Kristályvíz Aqua Active nevű (micsoda brainstorming lehetett!) italt vesszük górcső alá. Főhőse a magyar gyakorlatot követve csakis egy elhasznált reklámarc lehetett, aki két reklámmal korábban még Milli krémtúrót kanalazott a barátnőjével. Az ember szinte látja maga előtt a storyboardban leírt jellemzést miszerint "A jól öltözött, szimpatikus, de nem túl jóképű srác" hazaérkezik a lakásába, még egy utolsót húz a kezében lévő palackból, majd leteszi az akvárium melletti szekrényre.

Főhősünk - aki nyilván aktív életet él, ezért van szüksége a guarana és a citromfű aktivizáló hatására - sajnos figyelmetlen, és a sapkától nem is hallja, ahogy a műanyag palack csattan a szekrényen, a benne lévő ásványvíz pedig belefolyik az akváriumba. Félmeztelen nők és cuki gyerekek mégsem ugrálhattak a vízben, ezért hogy a cukisági faktor magas legyen, kisállatokra, konkrétan egy pár ékszerteknőcre esett a választás, hogy az ásványvíz frissítő és élénkítő erejét demonstrálják. A kétéltűek be is zsonganak tőle, ahogy kell, és a vízből kiugrálva szörföznek az akváriumban. Ez a része teljesen korrekten össze van rakva, a kivitelezésre szerintem egy szavunk sem lehet. Kellemes, nyári frissítőnek szánták ezt a filmet, amit nem kell túl komolyan venni. Ha ez sikerül, akkor magas pontszámot is adhatsz rá, de ha befeszülsz a zsibongó Tini Nindzsa Teknőcöktől, húzd le őket, mint Pistike Döncit a vécében.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (3,4/5)

Címkék: pia reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr13591750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dexter 2008.07.30. 10:36:57

Langyos mint a bolti ásványvíz. Jellegtelen közepes.

fcuk · http://blog.lfsteam.com 2008.07.30. 10:44:26

Ó, szerintem pedig kifejezetten bevállalósnak minősül, ráadásul sikerült belőle kihagyni a gagyerák3D megoldásokat is - számomra ez a legmeglepőbb. Persze lehet, hogy csak az öt év nemtévézés és az akkori reklámok után minden közepes újban reformot látok, de ha ásványvizet nézünk itthonról, ebben legalább nincsen fóhása-superstar.

albinoblacksheep 2008.07.30. 10:53:10

Szerintem haláli! A teknősös rész pont elég és nem erőltett. A kivitelezés tényleg jó, bár az alapötlet szerintem eléggé elcsépelt. A következő részben meg a srác lakásán élő patkány iszik bele és ő lesz szecska mester?

Simon Bolivar 2008.07.30. 10:53:32

Viszont van hülye product demó arcodba fröccsenő vízzel, levelekkel meg grapefruit-szeletekkel. Broáf

bena 2008.07.30. 11:14:36

Bénaság. Üzenet: béna. Megvalósítás: béna (azért nem jár plusz pont, hogy nincs teljesen elcseszve az anim.) Minek az a hülye demó a teknőc után? Tudom, tudom, az alulfizetett account-csapat nem bírta lebeszélni a klienst. Ötlet: kínos. Szupergagyi: g-u-arana. Kiejtés, könyörgök.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.07.30. 11:36:00

Szerintem ez okés. Akkor sem lepődtem volna meg, ha ez egy nemzetközi spot. Nekem a headline gyenge (brief blogos aggyal azért lett "valami" mert természetes anyag meg ilyenek nem nagyon fordulnak elő benne). Persze a demó a végén nem bejövős, de nem rontja el az összhatást (annyi ilyet lát az ember hogy kb észre sem vettem volna). A guarana meg magyarul tényleg guaranaként ejtve honosodott meg, a "gáráná"-t meg sem értené a legtöbb ember IMHO.
Summa-summarum: 4-es alá.

Hátazért 2008.07.30. 11:52:52

Nekem tetszik a headline, a 'valami' egyrészt az ízesítésre vonatkozik, másrészt arra, hogy vizet inni jó. Bár gondolom ezt Te is megfejtetted és nem tetszett.

macskafaraok 2008.07.30. 12:16:29

Az arcba repulo viz, zoldseges-gyumolcsos demo tenyleg sokat ront.

anaemic royalty 2008.07.30. 12:39:52

a demó részt leszámítva, ami minden ilyen cuccnál kötelező mint a Tüskevár, szerintem nem rossz annyira.
Végülis az életerő ad, felpörget insihgtot jól megjeleníti

Egy ilyen márkától, ide, nekünk ez van

Természetesen lehetett volna sokkal jobb is, de nem húzzunk le mindent.

trixilw 2008.07.30. 12:58:51

Azért mert valami rosszul honosodott el minek kell rosszul folytatni? Ha az rossz akkor rossz, tessék javítani. A következő az lesz, hogy "de viszont"-ot hallunk a reklámban, mert az olyan sokan használják.

Mr_Wolf 2008.07.30. 13:30:26

Vajon Criss Cross kapott-e a Jump-ért pénzikét, vagy ez az az eset, amikor a zeneszerző pont annyit változtat, hogy az jogilag már másik szám legyen?

fatass 2008.07.30. 14:01:47

Ha en csinaltam volna, nem lennek ra buszke. De nem is szegyellnem. Feladat teljesitve. Ugyfelcsajok cirmoghatnak a cuki teknosokon. Ugynokseg, rendezo, filmgyarto mehet a kasszahoz. Ennyi. Pont.

káka-laki 2008.07.30. 14:13:42

Amikor a fiu (aki szerintem nem a Milli-fiu, de hasonlít, és ez úgyis mindegy:)) kiveszi a bringából a palackot, van rajta kupak. Amikor ugyanazzal a mozdulattal a szájához emeli, már nincs. Amikor a teknősök isznak(?) a vizből, azonnal megtáltosodnak. Az emberfia kétszer is kortyol belőle (az elején és a végén), és mégsem. Vagy lehet, hogy csak akkor élénkít a cucc, ha külsőleg alkalmazzák? Amúgy nálam a becsületes kategória.

dnd 2008.07.30. 14:28:33

"Ha en csinaltam volna, nem lennek ra buszke. De nem is szegyellnem. Feladat teljesitve. Ugyfelcsajok cirmoghatnak a cuki teknosokon. Ugynokseg, rendezo, filmgyarto mehet a kasszahoz. Ennyi. Pont."
Egyetértek. Nem fesztiváldíjas, de korrekt.

balta 2008.07.30. 16:23:05

közepes, azon sem lepődnék meg, ha valami konzerv reklám átirata lenne. a lényeget elmondja, nagyon szidni nem kell, dícsérni sem...

sas · http://sasvaritamas.fotosblogja.hu/ 2008.07.30. 17:04:51

Teljesen korrekt.
Ilyenkor senki nem gondol arra hogy mennyi ido is lehetett a reklam elkeszitesere..mindig olyan a minoseg amennyi idot adnak ra. A vegtelensegig lehetne csiszolni..

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.07.30. 18:54:54

na hellóhalló
én ezzel a reklámmal jártam úgy, mint múlkor valaki az OTP- "kislány áll az ajtó előtt"-tel. Előbb találoztam a szörnyen csúnyára sikeredett citylight-tokkal, ahol a fáradtzöld és hónaljnarancs színek totál nem az ENERGIÁT árasztották, ráadásul olyan pocsék a kompozíció.
Ehhez képest a TV spot elég jó, 4-es.
A pasi egyébként a Take That énekesére Jason-ra hasonlít ;o)

ps.: a tekik nem akváriumban, hanem terráriumban laknak :D

oszkár 2008.07.31. 10:48:04

Szerintem jó ez a spot.
Ugyan van benne dramaturgiai baki, de én rögtön felkaptam a fejem rá, nem ez a lényeg?
persze ízes vizet nem veszek mert nem iszom olyat de nekem ez a film bejön.
jó 4-es.

Hikarii 2008.07.31. 11:36:12

Sue, dettó, fogalmam sem volt mi a péket csinál a printen a (két?) teknős.

A filmet most látom először, kár, hogy az emberek nagy része a demónál menekülőre fogja, hacsak nem épp fókuszcsoporton ücsörög. Ott viszont remekül működik, mind a kb 4x8 ember esetében. Ezt leszámítva korrekt, ramaty viszonyaink között különösen.

A printre visszatérve, tanácstalanul állok a dolog előtt. Volt energiájuk/igényük felépíteni egy gondolatot ami tökéletesen működhetne printen is, aztán tessék, itt a bumm a fejbe printscreen a TV-ből. Miért?

bulgakov 2008.07.31. 17:57:27

Szerintem nem minden filmnek kell elsütnie az Élet legnagyobb poénját, az amúgy is elég szagos már, a reklám nem feltétlenül egy 30 mp-es Gálvölgyi poén.

Szerintem ez a film jó, jól van összerakva, a demót meg itthon mindig külön kellene értékelni, az az a rész, ahol az ügyfél/brandman rendesen elemébe kerül, ez általában látszik is.
Nem szarok tőle a gatyámba, de amikor többször láttam sem volt szar érzésem tőle, sőt, könnyed, lighthearted, mókás szavak jutottak eszembe róla, legalább nem erőlködik, nem akar semmi éeltbölcselettel előállni, csak úgy van. Ez szerintem már valami nálunk, nyilván nem mindenkinek. Én beraknám a portfóliómba, Cannesba meg nem küldeném el, a printscreen meg gyakran ügyfél követelmény, ettől erősebbnek érzik a kampányt, nem tudom, miért, bevallom. Nem hiszem, hogy nem volt más ötletük, ismerve a DDB-t. A szlogen tetszik, mert szerintem is van valami jó a vízben. 4

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása