Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, mindenesetre komoly zavart érzek az erőben, ha erre a cseh társadalmi célú hirdetésre nézek. Nem az a bajom vele, hogy botkezű volt a grafikus csapat, amely a viaszbábú gyerekekből, retusált orrú bohócból és a zavaróan béna halálból összetákolta a printet. Még azon is túlteszem magam, hogy az egész egy hatalmas koppintás, hiszen az óvszeren hanyattvágódó halál ötletét már itt a blogon is kitárgyaltuk. De a morid humor és a súlyos betegséggel küzdő gyerekek témájának összekapcsolása nálam valahogy nem működik. Értem én a reklám alapötletét, hiszen a bohócdoktorok nálunk is sokat segítenek a beteg gyerekeknek a kórházakban, ahol egy kis vidámságot csempészve a hideg, egyenzöld falak közé hozzájárulnak a picik lelki és ezen keresztül testi gyógyulásához is. Ezen a hirdetésen azonban mégsem sikerül jóízűt nevetnem, és mosolyra is csak kényszerből húzódik a szám. Pedig valószínűleg épp a téma könnyed megközelítése lehetett a kampány eredeti célja. Üveggolyókkal kinyírni a halált nekem egy kicsit sok, de persze az is lehet, hogy csak engem hagyott cserben egy pillanatra a humorérzékem. Döntsétek el ti.
forrás: adsoftheworld
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.