Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Tiszta udvar, rendes ház - ez lehet az Extended Stay Motels jelszava, mert a szobákban uralkodó rendet, tisztaságot tették meg legújabb reklámhadjáratuk fő üzenetévé. Márpedig ez nem egy elveszett ötlet, hiszen az alsóbb kategóriás szállások jelentős része küzd alapvető higiéniás kihívásokkal. Én is jártam már olyan panzióban, ahol a kilincset is alig mertem megfogni, mert szemmel látható volt, hogy itt a vendégeken kívül még senki nem takarított. Egy ilyen helyen azt hiszem simán kidobtam volna a taccsot, ha meg kellett volna nyalnom akár csak egy dolgot is, nemhogy egyenként végignyálazzam az összes, a szobában található használati tárgyat. Márpedig a Extended Stay Motel éppen ezt a baromságot találta ki annak demonstrálására, hogy az ő szobáikban olyan tisztaság uralkodik, hogy akár a padlóról is lehetne enni.
A film főszereplője, egy szöszi lányka ugyan nem kanalaz fel a laminált padlóról semmit, cserébe viszont gyakorlatilag minden berendezési tárgyat végigkóstol. Hol szexisebbre hangolt nyelmozdulatokkal, hol kissé unott nyelvcsapásokkal halad a távirányítótól a hűtőfogantyún keresztül egészen a vécédeszka peremalatti baktériumok lakta aljáig, hogy nyelvével tegyen tanúbizonyságot arról, hogy a motelszobákban minden vendégre tisztaság-kánaán vár. Így első hallásra is elég hülye egy ötlet ahhoz, hogy a videó elinduljon Youtube-hódító útjára, és az emberekben pedig néhány nap múlva már csak a szálloda nevének és a szűzies tisztaság fogalmának összekapcsolódását hagyja hátra. Ha ebből indulunk ki, akkor a nyalókalányra épülő vírusfilm zseniális húzás.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.