Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha egy fogyasztóközpont nem engedhet meg magának valamit a reklámjában, akkor az nem más, mint hogy megbántsa a kövéreket. Olyan körültekintően kell bánnia a témával, hogy még véletlenül se érezhesse a reklámot egyetlen, a célcsoportba tartozó molett, kövér vagy túlsúlyos ember sem támadónak, megalázónak a reklámot. Ennek az alapvető követelménynek nem sikerült megfelelnie a Del Mar fogyasztószalon hirdetéseinek, amelyekben az evolúciós fejlődés jól ismert ábráját forgatták ki rendesen. A három verzióban egy malacot, egy tehenet és egy bálnát látunk a képsor elején, amelyek aztán a végére a fogyasztó programnak köszönhetően emberré válnak. Elég hülye vicc ez, hiszen ha valaki nincs éppen virágos kedvében, az simán értelmezheti úgy, hogy itt a kövéreket egyszerűen ledisznózzák, illetve hájas tehénnek vagy éppen zsíros bálnának nevezik, és burkoltan azt állítják, hogy aki nem vékony, az nem is ember. Talán túlzás ilyesmit belelátni a printekbe, de az biztos, hogy ennél szerencsétlenebb dolgot csak nagyon nehezen találhatott volna ki a Del Mar.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.