Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Külföldön már rengeteg példa volt arra, hogy különböző cégek reklámcélú felajánlásokat tettek, ha valami általuk kitűzött cél teljesült. A eb alatt például az Ottakinger ajánlott fel élete végéig tartó sörmennyiséget annak az osztrák focistának, aki végre gólt szerez a válogatottban. Most nálunk is egy ehhez hasonló akcióval rukkolt elő az egyik elektronikai nagyáruház. A MédiaMarkt azt találta ki, hogy az olimpia első három napján vásárolt tévék és dvd-felvevők árát visszafizeti abban az esetben, ha a magyar csapat kilencnél több aranyat hoz haza Pekingből. Az érmek számát elnézve a cég vezetői az elmúlt években nem beszéltek a levegőbe, mert valóban nem hülyék. Tíz aranyérem megszerzésére ugyanis annyi az esély nagyjából, mint hogy az ETO otthon és idegenben is bucira veri a Stuttgartot az UEFA-kupában vagy hogy én ennek az akciónak a hatására fogok tévét venni. Ugyan Barcelonából még 11 aranyat fuvaroztunk haza, de az elmúlt két olimpián is csak nyolcig jutottak versenyzőink, és bár nincs kizárva, hogy bejön egy-két meglepetésérem, de a tíz meglehetősen optimista becslésnek tűnik. Ettől még az ötlet jó, kicsit olyan érzést kelt bennünk, mintha valaki a cég marketingosztályán nem csupán a németországi reklámok adaptációnak láttamozásáért kapná a fizetését.
forrás: kreatívonline
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.