Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A K&H Bank az idén úgy döntött, nem készít új filmet a Sziget fesztiválhoz, hanem újrahangosítja, és megint adásba teszi a tavalyit. Ennek valószínűleg nem a nagy siker, sokkal inkább a költségtakarékosság lehetett az oka, mert ez a reklám már tavaly is az őrületbe kergette a tévénézőket. A reklámmal kapcsolatban az egyik netes fórumon olvastam egy találó észrevételt, miszerint azért ordítanak benne, mert a készítőknek nem jutott eszébe semmi, amit mondhatnának. Abban bíztak talán, hogy sokaknak ez nem tűnik fel, és ötletnek gondolják majd az üvöltözést.
Ennek érdekében a filmben felvonultattak minden olyan karaktert, akiről azt gondolták, hogy trendinek tűnik majd a fogyasztók szemében. Van itt kötött sapkás raszta, cowboykalapos-piercingelt csaj, borzolt hajú szőke, emós szerelmespár, átszúrt nyelvű surdakalapos lány, minden mi szem-szájnak ingere. Kíváncsi vagyok, hogy a fiatalabb célcsoportnak bejön-e, mert az, hogy az idősebbeket kiveri tőle a frász, az akár jó jel is lehet. Ha szívesen hallgatod az üvöltöző szigetlakókat, akkor pontozd fel a reklámot, ha viszont áramütésszerű fájdalom járja át a tested , ha megszólal az ordítókórus, keresgélj a kisebb pontszámok között. Mindegy, csak szavazz, hogy végre választ kaphassunk az élet egyik legnagyobb kérdésére: Elérte a célját ez a reklám vagy nem?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.