Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Megint üvöltözik a sapkás bank

A K&H Bank az idén úgy döntött, nem készít új filmet a Sziget fesztiválhoz, hanem újrahangosítja, és megint adásba teszi a tavalyit. Ennek valószínűleg nem a nagy siker, sokkal inkább a költségtakarékosság lehetett az oka, mert ez a reklám már tavaly is az őrületbe kergette a tévénézőket. A reklámmal kapcsolatban az egyik netes fórumon olvastam egy találó észrevételt, miszerint azért ordítanak benne, mert a készítőknek nem jutott eszébe semmi, amit mondhatnának. Abban bíztak talán, hogy sokaknak ez nem tűnik fel, és ötletnek gondolják majd az üvöltözést.

Ennek érdekében a filmben felvonultattak minden olyan karaktert, akiről azt gondolták, hogy trendinek tűnik majd a fogyasztók  szemében. Van itt kötött sapkás raszta, cowboykalapos-piercingelt csaj, borzolt hajú szőke, emós szerelmespár, átszúrt nyelvű surdakalapos lány, minden mi szem-szájnak ingere. Kíváncsi vagyok, hogy a fiatalabb célcsoportnak bejön-e, mert az, hogy az idősebbeket kiveri tőle a frász, az akár jó jel is lehet. Ha szívesen hallgatod az üvöltöző szigetlakókat, akkor pontozd fel a reklámot, ha viszont áramütésszerű fájdalom járja át a tested , ha megszólal az ordítókórus,  keresgélj  a kisebb pontszámok között. Mindegy, csak szavazz, hogy végre választ kaphassunk az élet egyik legnagyobb kérdésére: Elérte a célját ez a reklám vagy nem?

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,2/5)

Címkék: bank reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr90605496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskicsicsiga 2008.08.08. 10:31:40

szerintem idétlen, nem jön át belőle semmi.
szar.nem szoktam ilyet mondani,de tényleg ótvar.
alacsony költségvetésű...

vnrb 2008.08.08. 10:51:09

jaj de jó, azt hittem csak engem idegesít halálra ez a reklám

Taurusz 2008.08.08. 11:23:26

Engem már tavaly is kivert tőle a víz. Rekord idő alatt tudok átkapcsolni, gyakorlatilag bárhová, ha ezt meghallom. Egy idegesítő, tehetségtelen, buta ember idegesítő, buta reklámjaként tudom jellemezni, amit keresztülnyomott a bólogató jancsik során, és le akarja nyomni a torkunkon.
Köszönöm, nem kérem.
Nullát nem lehet adni?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.08.08. 11:26:18

Ez inkább az a típus, hogy mindegy mit, csak beszéljenek róla - megirigyelték Emesétől a sikert.
Vagy nem maradt pénz normálisabb spotra, mert mindent kifizettek Gerendainak.
Kettes alá.

Carnivora (törölt) 2008.08.08. 11:26:54

Erősen filózom, hogy elhozzam a számláim a KH-tól ilyen undormány szarokkal reklámozza magát ...

Dr. Greene 2008.08.08. 11:28:41

Ez a reklám már tavaly is gáz volt...

mostmegmondom · http://www.nincs.hu 2008.08.08. 11:34:39

Az a baj, hogy a "cikk" írója rossz szemszögből közelíti meg a klipet. A klipben szereplők sima utcai ruhában vannak, és azért változatosak, mert a szigetre nem a white party-s emberek járnak. A sikítás (mosollyal egybekötve) az jelenti, hogy valami eszement jó, és az emberben keletkező érzést, csak így tudja kifejezni. Volt már valaki olyan koncerten illetve buliba, amelyen végig csak táncolt valaki mélabús pofával, és azt mondja a végén: "ez fergeteges volt"?! Az idősek nézzenek közszolgálatit, meg hallgassanak Kossuth rádiót, és majd nem éri őket inger. (max akkor amikor bemondják, hogy felmegy a gáz ára.)

lessknownJFK 2008.08.08. 11:35:12

Teljesen remek példája, hogy miért nem tartok tévét. Pedig fiatalabb korosztály vagyok elvileg...

makker 2008.08.08. 11:39:48

van aki még néz reklámot? :)

célcsoport? 2008.08.08. 11:41:33

nem ugyanaz a célcsoportja ezen reklámnak mint a tuborgénak?

undibajsz 2008.08.08. 11:43:31

Engem a végén látható csaj undorító fogsora kerget ki a világból, hányingerem van tőle! Ettől eltekintve is szar a reklám, mert ha őszintén sikítozó és jókedvű embereket akartak a képernyőre tenni, akkor miért nem mentek be a tömegbe, és vettek fel ott képeket arról, ahogy őrjöngenek a népek? Azt legalább elhinném, de ezek így csak egy rakás bénán összeválogatott statiszta...

Maciii 2008.08.08. 11:44:26

Szerintem is gány ez a reklám... már tavaly is ezt gondoltam.

Carnivoraval egyetértek, erős a késztetés a bankváltásra.

Az is eszembe jutott, hogy ha hétfőn bemegyek a bankba, akkor köszönés helyett egy hatalmasat sikítok. Vajon hogy fognak reagálni?!

Figyelni fogok a mosolyra, ez eddig fel sem tűnt benne. Áldott távvezérlő...

mostmegmondom 2008.08.08. 11:53:04

neked még a sajtreklámhoz is kecske vagy tehén kell, hogy elhidd tényleg jó alapanyagból van a reklámozott sajt? (vigyázz, mert a milka csokiban nem a lila tehénből fejt tej van!)
egyébként az meg tényleg durva, ha valakinek esetleg van szépséghibája, akkor már "nem valósíthatja meg önmagát", és nem szerepelhet a tv-ben. nekted tényleg a közszolgálati való.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.08.08. 12:00:13

Mikor volt utoljára olyan reklámja a Kulcsár és Hitelezőinek, amitől nem mászott falra fiatalabb-idősebb korosztály egyaránt? Kicsi kamat kicsi tánc? Pfuj.

jajistenem 2008.08.08. 12:04:49

Nem találok szavakat.

Mindfield · http://quahoghun.myminicity.com/ 2008.08.08. 12:06:15

Hát, mondjuk nekem alapból az jön át, hogy "te fiatal vagy, ergo sex+drog+rock'n'roll-ról szól az életed, vezesd nálunk a számlád, mi majd mindent elintézünk". Kifejezetten utálom az ilyen reklámokat, mert ezek hintik el a jónépben, hogy a "fiatalok" (egyébként is, ki ma a fiatal?) nem csinálnak mást, csak buliznak. Ez az AIDA modell?

S-works 2008.08.08. 12:06:31

Jól megcsinálták, jók az arcok benne, még a koncepcióval se lenne bajom, de hogy kib.szott idegesítő amikor éjjelente 5-ször ordítanak rám, amikor melózom a tv-m társaságában. Tavaly is elegem volt belőle erre megint támadnak, nekem meg megint kapcsolgatnom kell.

Kincy (törölt) 2008.08.08. 12:08:28

Részemről szintén borzalom a reklám. Párom a K&H Bank egyik részlegénél dolgozik és Ő is a falra mászik tőle.
Nem tudom, ki is a célcsoport pontosan, de valamit nagyon mellélőttek!

S-works 2008.08.08. 12:08:49

Kiváncsi lennék hányan klikkeltek a play-re :)

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.08.08. 12:14:41

én még nem láttam de ezek után nem is érdekel. valaki ezért szép summát vett fel..

Prophet 2008.08.08. 12:17:12

Ha a körmüket tépnék le, akkor zene lenne füleimnek. De így beállt az Auchanos meg a Raifaisenes családba..

DG 2008.08.08. 12:17:47

Azért nem beszélnek benne, mert -amennyire emlékszem- eredetileg a Bank Én Kártyáit hirdette. Ezért a háttér is, mert a sikoltozás közben készített fotók kerültek majdan a plasztik lapokra.

klekner ágnes 2008.08.08. 12:25:15

Szerintem nagyon aranyos reklám, szépek és fiatalok a szereplők

ariel 2008.08.08. 12:27:40

Tők aranyosak a srácok, nem ők találták ki a reklámot, egy kis zsebpénzért én is kiabálnék

Az Ember, Aki Létra Akar Lenni 2008.08.08. 12:46:39

Odavagyok a Jamiroquaiért, de a Canned Heatet soha többé soha a büdös életben nem akarom hallani, köszönöm a köhöbanknak. Facé kell egy és ugyanazt a zenét tenni minden egyes szpot alá több mint egy éven át??? Elhiszem, hogy drága volt, de...

_UnderCover_ 2008.08.08. 12:48:00

lóf@sz, tormával, én mondom.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.08.08. 12:52:41

attól még egy nagy kalap szar a reklám, hogy aranyosak benne a fiatalok :)

Roy 2008.08.08. 12:53:12

Amilyen a bank, olyan a reklám.

bith 2008.08.08. 13:09:08

Én most tudtam meg milyen reklám...az első néhány másodperc után felmértem, hogy az egyetlen ötlet benne, hogy ezt mindenki meg fogja jegyezni. Ezért elkapcsoltam, hogy azt se tudjam, ki volt ilyen aljas........

sammiedavis 2008.08.08. 13:13:07

Megőrjít az ezer mikrogramm?

Reggie 2008.08.08. 13:13:54

ez az 1000 mikrogramm olyan drogos temanak tunik amugy...

géza 2008.08.08. 13:15:23

nekem tetszik!
csak fingom sincs mit reklámoz :D

bakker 2008.08.08. 13:20:41

Ahogy meghallom kb a következő jut az eszembe: a kva annyukat már megint ordibának, rohadnának ketté a köcsög bankjukkal együtt.
Ez vmi abszolút melléfogás, egyáltalán nem laza vagy jópofa, az erőlködés persze látszik, de az irritáló trendi egyenfigurák meg a nagyon gáz ordibálás miatt nem láttam embert aki ne utálná.
Kb felvonultatják azokat a típusokat amiket egy fiatal szívesen fikáz.
Nem szoktam ilyet, de villámgyorsan megkeresem a távkapcsolót.

A negatív kép kialakításához tökéletes: a béna, erőlködő bank = K&H

Reggie 2008.08.08. 13:26:20

Hat, ha meglatnam azt aki ezt a reklamot kitalalta azt tuti tarkon fosnam.

Petika 2008.08.08. 13:26:38

Nem tetszik.
A "Kicsi kamat, kicsi tánc" is csak azért tud az arcomra mosolyt csalni, mert egy (amúgy éppen a K&H-nál dolgozó) ismerősömtől hallottam egy jobb verziót: Kicsi kamaty, kicsi tánc, kicsi p.csöm mit kívánsz?

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.08.08. 13:27:37

napokig gondolkoztam én is h mi a faszt akarnak az 1000 mikrogrammal sugalni... csak később mondta a párom h ezernyi program... szar ez is de a jamiroquaira táncolóstól mégjobban kiakadok.

Huszárvégjáték (törölt) 2008.08.08. 13:45:34

Szakmai szempontból egy hatékony reklámnak (kreatívnak) nagy körvonalakban az alábbiaknak kell megfelelnie:
1. Legyen figyelemfelkeltő (ez itt teljesült)
2. Kapcsolják a márkához (KH, ez nekem kérdőjeles, illetve ha kapcsolják, akkor csak negatív asszociációk mentén, vagyis ez gázos)
3. Vigye át az üzenetet (szerintem ez itt nincs meg, a kreatívnak köze nincs az üzenethez, az csak a narrációra marad. A kreatív üzenete max annyi, hogy "szeretnénk idegesíteni néhány idióta üvöltéssel")

Amennyiben 1. teljesül (pozitív beütéssel), 2. nem, akkor beszélhetünk ún. good movie-ról, amikoris a reklám szórakoztat, de nem kötik a márkához (Azért jelen reklámot nem érzem ebbe a kategóriába tartozónak). Kreatívosok és nézők szeretik ezt a típust, marketingesek nem (ld. még kidobott pénz).
Esetünkben a reklám a legjobb esetben is pusztán arra jó, hogy a KH ismertségét szinten tartsa / növelje. Az önmagában való ismertség azonban semmire sem jó, főleg ha jellemzően negatív asszociációkat szül.
Ettől még mindig lehetne hatékony, ha átvinne valami üzenetet (ún. testimonial típusú reklámok, mint pl X mosópor nem hatékony, bezzeg a miénk kihozta a macit a málnásból - mindenki utálja, de működik). Sajnos ez az eset sem áll fenn.

Összességében ez a film valószínűleg a kevéssé hatékony reklámok sorába tartozik. Javaslat a KH-nak: előteszteljen, mert úgy hatékonyabban fog költeni reklámozásra.

Kicsit másképp megfogalmazva, a falra mászok ettől a kib..ott üvöltözéstől.

l. 2008.08.08. 13:49:13

Ez egy fos. Ráadásul idegesítő is.

Milu · http://www.URL.hu 2008.08.08. 13:50:29

Hát én az egész K&H marketingtől hányok. Fiatal vagyok, 27 éves, de halálra idegesít, hogy állandóan ugra-bugrálnak, tinci-tánciznak, vinnyognak, sikoltoznak.... kész....

Ugy gondolom amúgy, az egész stratégia alapjaiban el lett baszarintva, hisz egy igazi depressziós, idegbajos népre próbálnak rátolni egy olyan életstílust, amit sokan titokban irigyelnek, és ettől méginkább iszonyodnak tőle, hisz esély sincs rá, mert csak a meló, a nyomor, meg a hiteltörlesztés a magyar átlag napi nyűgje.

Gondoljunk csak az öreganyókra, akik a buszon csak arról tudnak beszélni, hogy de szar az élet, és milyen sok gyógyszert kell szedni, míg találkoztam egyszer egy osztrák nyugdíjas csoporttal, ahol 60 feletti mamik visongva tolták be egymást a tescóba bevásárlókocsiba ültetve :))

Kicsit olyan bukta ez, mikor az amerikai Walmart szupermarketlánc próbált betörni a német piacra, azonban rövid időn belül megbukott a dolog, mert a hűvös, távolságtartó német kultúrába nem passzolt a nyájas, csöpögős, személyeskedő amerikai kereskedelmi stílus, és köszönték szépen, de ne fogdossa össze a cuccaikat egy tele szájjal vigyorgó bohóc, ne rakja szatyorba, és ne vigye ki az autóba, nem őriztek együtt libát...

2008.08.08. 13:53:51

hülye paraszt majmoknak készült a reklám.

antiK&H 2008.08.08. 14:04:47

Röviden összefoglalva:

Anyádnak üvöltözzél otthon, te kis köcsög, aki ezt az idióta reklámot kitaláltad.

Összefoglaló vége....

gojszi 2008.08.08. 14:05:27

Cigiző...akkor a K&H-nak régóta nagyon kevés pénze lehet, mert egyetlen kevésbé irritáló reklámjukra sem emlékszem :D A táncosok különösen semmitmondóak. (meglehet, irigy vagyok, amiért nem tudok úgy pörögni, mint ők.)

Mostmegmondom...igazad lehet, a mi megközelítésünk rossz. A sikítás, a pirospozsgás arcok, és a mosolygó szemek valami k.jót jelentenek. Ez eddig eszembe sem jutott (nem volt miért).
Ha nem lenne a reklámnak hangja, életteli, vidám, (igaz, erőlködő) bulizós fiatalokat látnék, és kimennék a Szigetre. Pedig nem szeretek hányásba lépni. Ez a reklám egyszerűen taszító.

Doki 2008.08.08. 14:13:55

Tegnap már nekem is eszembe jutott a számlám megszüntetés ennél a szerencsétlen banknál amikor megint gyorsan kellett a távirányító után nyúlnom.
Sajnos ott van lakáshitelem (annak felvétele is gáz volt) és azt még ki kell találnom, hogy tudom más bankhoz átvinni. Na mindegy.

A reklámban a "legjobb" az, amikor egyértelmű, hogy a csaj nem is sikít csak kifeszíti a száját, a hangot meg utólag rárakták.

Azt is ezeknek a barmoknak köszönhetem, hogy szegény Jamiroquai számát is rühellem már.
Szánalmas a marketingjük, aki ezekért pénzt tett zsebre vagy fizetett azokat lekötözném 24 órára köhöbö reklámok elé kipeckelt szemhéjjal.

kinot · http://kinot.blog.hu 2008.08.08. 14:22:40

kb. két éve nem nézek tévét.

mostmegmondom 2008.08.08. 14:29:06

gojszi,
ha túléled a reklámot, akkor szigetet is túl tudod élni. a koncertek/dj szettek alatt nem lesz csend a közönség részéről, nem lesznek szimplán enyhén spicces emberrek, és nem marad abba este 10 után a koncert. "Öröm és felszabadultság" lesz, erről szól a Sziget, és ez a reklám a Szigetet is reklámozza, nem csak a bankot. A sok hülye meg összeköti a kettöt, mert nem gondolkodik. Egyébként ha valaki nem tud felszabadultan jól érezni magát, akkor azt tényleg taszíthatja azok, akik tudnak. (Vagy azért mert már idősek, és nem áll jól nekik, vagy mert nem tudják elengedni magukat.)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.08.08. 14:33:50

Én is üvöltök. Ez már biztos a viral effekt :)
Egyes. Nem is tudom, adtam-e már valamelyik reklámra, de ennél nincs lejjebb.

Ezzel az erővel mutathatnának tücsköket is. Aztán jönne a narrátor "Na a tücskökhöz nincs közünk, de bezzeg a pénzügyekhez...". És legalább a tücskök nem ilyen iegesítőek.

Arról nem szólva, hogy jó lett volna eldönteni, hogy az emberek idegesek vagy örülnek-e.

paaj 2008.08.08. 14:34:44

mostmegmondom kedves, nem kéne munkaidőben a KH-ból netezgetni mert még talán kirúgnak.:))
fentebb kifejtették miért szar ez a reklám. illenék elgondolkozni rajta.

kacsa! 2008.08.08. 14:38:46

Az Ember, Aki Létra Akar Lenni 2008.08.08. 12:46:39
"Odavagyok a Jamiroquaiért, de a Canned Heatet soha többé soha a büdös életben nem akarom hallani, köszönöm a köhöbanknak."
Nem vagy egyedül, én is meggyűlöltem.
Tánci tánci bank. Anyád.

mostmegmondom 2008.08.08. 14:45:11

na paaj, te is beálltál a sorba!
"hangosak, idegesítőek és nem szép a foguk." :)
sajnos ilyenek a fiatalok.

a te rózsaszín, női világod tényleg nem érdemel ilyet!

PostTata 2008.08.08. 15:05:50

mostmegmondom: ez egy vizuális műfaj, aki csúnya és önmgvalósítani akar, annak ott a rádió...
Egyébként titok, h melyik "kreatív" műhely produkciója...?

macskafaraok 2008.08.08. 16:09:54

Ez volt tavaly is? Valahogy az osszes tancos 'Dance' reklam egyforma, unalmas.

Huszárvégjáték (törölt) 2008.08.08. 16:12:34

mostmegmondom 2008.08.08. 14:29:06

ajánlok figyelmedbe egy aranyszabályt: nem a néző a hülye. Pontosabban szólva lehet ez a privát véleménye mondjuk egy marketingesnek / kreatívnak stb, ezzel együtt az a dolguk, hogy hassanak.

Fenti kommenteket böngészve ez a reklám nem hat. Vagyis nem a szándékolt irányba hat :-)

Vagyis szar. Pont.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.08. 17:59:19

jelentem, én is utálom, pedig zsenge 19 (!!!) éves vagyok :D

franz 2008.08.08. 18:28:02

Az az igazán érdekes, hogy Fabricius Gábor, aki annak a "stratégiai" ügynökségnek a kreatív vezetője ami ezt a trágyahalmokat rakja, hiteles reklámmegmondóember. Bár konkrét szakmai kérdésekben is oltári baromságokat mond (legutóbb valamelyik napilapban), egyszerűen nem dől meg. Ha nem Magyrországon lennénk nem érteném, hiszen még a munkája sem hitelesíti, de nálunk ez teljesen rendben van.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.08.08. 20:26:44

Szürke minden elmélet - barátom!

Valami nagy "megmondóember" mondta valamikor:

"Mindig szórakoztató, hogy egyes emberek mennyi energiát vesznek el maguktól, s szentelnek a 'zsigerből jövő negatív kritikának'."


:)))

zenit · http://www.pestmost.hu 2008.08.08. 23:32:49

egyszer be fogok menni a K&H-ba üvöltözni.
meglátjuk, hogy nekik jólesik -e annyira, mint nekem, amikor akármicsinálás közben jön pár paraszt és elkezd sikítozni.
kiakadok ettől a hirdetéstől és megkínoznám, aki csinálta.
uff, vélemény off.

dissou 2008.08.08. 23:41:42

ja a khb reklamjait egy ideje a republic of art koveti el. asszem az uj arculatot is ok terveztek, pontosabban leneztek. innen:
socleo.pt/
van egy 2004-elejen kapott egerpadom az intezet keek nyilas logojaval, es a betutipussal szval nem a portugalok loptak a fabriciuszektol.

videk 2008.08.09. 14:55:25

A Rip-off Art nem sok jót követett el sajnos.
De nagyon megy nekik a lakossági csicsa sok mosollyal. A megrendelők szerint biztos trendi a táncos bunkóság is, mert... mint a tyúk a takonyra. Persze én csak irigy vagyok.

gojszi 2008.08.10. 09:08:38

mostmegmondom...Nem értem, miről beszélsz. Mindenki azt várja a Szigettől, hogy nem lesz csend. Nem értem, miért az idősekről beszélsz (nagyon rossz sztereotípia, hogy az idősebbek nem tudnak a mostani fiatalokkal együtt szórakozni). Nem értem, miért mesélsz nekem a szigetről:) Nem értem, miért ne köthetném össze a szigetet egy fos reklámokkal hírverő bankkal, amikor az a bank egy fos reklámban emlegeti a szigetet. Csak azt reklámozza, hogy támogatja a szigetet, és nem azt hogy a sziget maga "fúdejó". Nem kell mindenbe valami velőset képzelni, mert van, ami a háttérben IS szar. Eredendően rossz volt az elképzelés. Azt várták aki meglátja majd ezt a reklámot, a fiatalokkal együtt fog sikítani az "örömtől és felszabadultságtól"? Mert látszik, hogy ők még az üres szigeten, egy retkes fényfal előtt is boldogok, és mindezt a káhá tette lehetővé.

Hitchiker 2008.08.12. 17:04:50

a rasztás kötött sapkájú trendi arc szerintem Csongor Bálint aki a Subscribe nevű (egyébként remek zenét játszó) rock együttesben énekel valamint a webcsatorna.hu Kettő-Négy című műsorát is vezeti.
ha nem tévedek de nem biztos

ezt csak azért írtam mert akkor talán mégsem csak találomra választották ki az aranyos fiatalokat

(habár ezzel a megállapítással még mindig nem tudom mire jutok...
hallgassatok subcribe-ot meg nézzetek kettő-négyet egyenlőre amíg nem lesz jobb :D)

anaemic royalty 2008.08.14. 13:39:46

Jason Becker: ha ennyire nagy magyar vagy, miért nincs magyar neved? :) zsidózni meg nem kellene

a reklámmal a legnagyobb gond, hogy trendi akar lenni, de szar lett

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.08.14. 14:25:40

"az egyik netes fórumon olvastam egy találó észrevételt, miszerint azért ordítanak benne, mert a készítőknek nem jutott eszébe semmi, amit mondhatnának."

Asszem azt a véleményt én írtam itt az index fórumon :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.14. 15:47:38

Zka
Akkor körbeértek a szálak, tisztelettel köszöntelek nálunk:)

Betonbotond 2008.08.15. 11:23:14

Szívesen beleüvöltenék a Káendhá marketingeseinek a fülébe, hátha felébrednek tőle milyen szart csinálnak. Botrányos az összes filmjük. Igénytelen,fantáziátlan, avitt, cseszlovák.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása