Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Robotot lopott a nyelviskola?

Éppen kedélyesen autózgattam a városban, amikor az egyik piros lámpánál az ablakon kibambulva Rúzsa Magdi nézett rám boci szemekkel egy óriásplakátról. Hirtelen nem tudtam összerakni a reklám üzenetét, képtelen voltam megfejteni, mi köze van Magdinak egy nyelviskolához, ezért próbáltam további kapaszkodót keresni a plakáton. Döbbenetem ekkor nőtt csak igazán hatalmasra, ugyanis Magdi tenyerében nem mást pillantottam meg, mint a Galaxis útikalauz stopposoknak című Douglas Adams regény filmadaptációjában szereplő depressziós, űbercuki robotot, Marvint, akivel egyedül Wall-e veheti fel a versenyt. De hát az nem lehet - gondoltam magamban - hiszen Marvin marketingjogait a nyelviskola tízéves bevételei sem fedeznék, ezért netközelbe érve egyből felkerestem a honlapot, hogy jobban szemügyre vehessem a kis robotot. Itt derült ki a turpisság, ugyanis a nyelviskola szájtján szereplő fehér robot megszólalásig hasonlít Marvinra, de azért nem teljesen ugyanolyan. Az illesztések egy picikét máshogy vannak, és ha jól láttam egy darab zöld szeme van. Ez aztán igen! Jól kicselezték az filmforgalmazót, persze csak akkor, ha annak is csak egy szeme van, és azzal sem az óriásplakátot nézi. Most már csak azt kellene kideríteni, hogy miért jó ez a robot egy nyelviskola hirdetésén, de ez már egy középfokú mongol nyelvvizsgánál is nehezebb feladat. Persze ez az egész csak vihar egy biliben, de mivel ez a bili pont az én orrom előtt volt, gondoltam szóvá teszem, hogy elvihetné valaki.

Segítségképpen itt a két mikrobi, balra a nyelvsuli robotja, jobbra az erősen jogvédett Marvin látható. Fedezd fel te is a 4 rejtett különbséget! A megfejtők között egy kéthetes angolnyelvű szerzői jogi tanfolyamot sorsolunk ki.

Címkék: hungarikum

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr72606483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.08.08. 15:12:21

1.) más a háttér
2.) üres a keze
3.) egy szeme van
4.) és az is más formájú

nyertem? ;)

pcdevil · http://twitter.com/pcdevil 2008.08.08. 15:47:45

ahh, énmegmár azthittem hogy én vagyok hülye, mert csak 1-1 pillanatra láttam a hírdetést és azthittem rosszul látok:D

egygrafikus 2008.08.08. 15:56:23

5.) más formájú a lába
6.) más formájú a karja
7.) más formájú a teste
8.) nincsenek fekete "tömítések" az illesztéseknél
stb.

Villain 2008.08.08. 16:06:53

Először én sem akartam elhinni, akkora pofátlanság. Megérdemlik, hogy nevesítsük őket, a Company nyelviskoládól van szó.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.08.08. 16:18:15

Az első képen, amin a csaj a kezében tartja a robotot, még kéne egy kicsit üygködni photoshoppal, hogy el is higgyem, hogy a kezében van valami...

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.08. 17:56:54

de és ennek mi a halál köze van a nyelvtanuláshoz??? de most komolyan!!! a galaxis útikalauzban vmi halat raktak a fülükbe, h értsék a többi nyelvet, nem? :D a robotnak meg nyilván nem kell...
de lehet h feleslegesen pattogunk, mert ez egy kölcsönös szerződésen alapszik, és a nyelviskola tanulóinak kötelező olvasmány DA műve (angolul, v adott esetben arabul v vmi :D)
áhhh hiába találgatok én itten... x) nem értem meg ezt a szép világot :D

Remy 2008.08.08. 20:50:16

venus
tolmácshal
Ha már robot és nyelvek, akkor lehetett volna 3CPO is a Star Warsból, őt tolmácsrobotnak készítette Anakin. Nem került volna többe:))))

kalman51 2008.08.08. 22:16:30

a robot üzenetét vágom: ő (is) egy sztár.
1., én azt nem értem, miért "sztárokkal" hirdetnek. több helyen is olvastam, hogy a hírességekkel készített reklámokból később csak az emberre emlékeznek, a cégre nem.
2., ha már sztárral (inkább - elnézést a rajongóktól - a tiszavirág életű celeb a helyes kifejezés) hirdetnek, akkor miért nem olyat (esetleg férfit) választottak, akinek nagy és fanatikus rajongótábora van (akiket mozgatni lehet, akár egy ígérettel, hogy a sztár fog megtartani egy órát).
3., a kereskedelemben (ahol összehasonlítható termékeket árulnak összehasonlítható árakon) még megérteném a sztárokat, de a szolgáltató szektorban (ahol 1001 előnyt és különbséget lehetne és kellene kommunikálni) felesleges pénzkidobásnak tartom. úgy gondolom a fenti nyelviskolában a főnök dönt a reklámokról, aki kedveli magdolnát és a sci-fit.

kalman51 2008.08.08. 22:22:39

előfordulhat, hogy a film forgalmazója fizeti a nyelviskola hirdetési költségének egy részét, amiért megjelenhet marvin a plakátokon...

Fanyuvo 2008.08.08. 22:59:00

Ebbe a nyelviskolaba jarok es kerdeztem is az egyik "boss"-t, hogy nem lesz-e ebbol baj? Csak annyit mondott, hogy ehhez neki nincs semmi koze...

cyan 2008.08.09. 07:38:43

lehet, h a nyelviskolában Bábelhalat adnak a tanulóknak? nekem is kéne egy... :))

mrbond 2008.08.09. 08:21:33

babelfish a hal nem tolmacshal, es 3cpo sem tolmacsnal, hanem protokol robotnak keszult...

lillapontjpg 2008.08.09. 14:48:49

tényleg marvin koppintás, már én is néztem

videk 2008.08.09. 14:59:01

Az üzenete is megkapó. Vajon az ordítozó megasztár (elnézést a rajongóktól) milyen nyelven tanul? A robotcuki tetszik. Nem ugyanaz, csak nagyon hasonlít. Rúzsa Magdi is nagyon hasonlít egy világhírű énekesnőre, de nem ugyanaz.

insider 2008.08.09. 22:33:31

A film karakterének reklámcélú felhasználásának jogával általában nem a filmforgalmazó rendelkezik, hanem egy merchandising jogokat forgalmazó ügynökség. Pl. Shreket nem a filmforgalmazó adja el a Kubura ;)

gojszi 2008.08.10. 09:20:08

Marvin a könyvben nem ilyennek tűnt.:( Én nagyot csalódtam, mert ez egy suta műanyag öntvénynek néz ki (az iskoláé pedig egy orczy piac hangulatát idézi), szerintem egyáltalán nem cuki, inkább béna. szerintemszerintemszerintem. És az egész film is egy nagy zagyvaság volt, ritkán látni ennyire rossz filmet :(

dnd 2008.08.11. 10:10:59

Jah, nekem is nagy csalódás volt! Marvin, a paranoid android nem egy nagyfejű cukimuki plasztikbaba!

A hirdetést meg nem értem.

SupaCow 2008.08.12. 08:38:53

Ez a nyelviskola év eleje óta használja a marvin koppintást. Néha az álláshirdetéseiben is feltűnik.

Anno mikor szerkesztettem az első pár darabot teljesen fel voltam háborodva, hogymiezmá?

nyufff 2008.09.09. 21:04:00

inkább a fülből fordító Bábel-hallak kéne bolondozniuk... az sokkal inkább értelmessé tenné a reklámot :)

szakt. 2008.10.09. 12:58:25

Sziasztok!

Úgy gondolom, hogy egy pontosítást minden féle képpen megér ez a történet. :)
A hasonlóság tényleg nagy. Mind a kettő robot. :):) Hogy nevén nevezzük a gyereket, a companys robot egy webkamera és még neve is van!! SUCI. Ráadásul nem olyan depressziós, mint Marvin és nem puposít.
És ami a legfontosabb! A cég létezése óta használja logójának Sucit.
A sztárok kifejezést nem lehet kicserélni celebekre, mert ilyen angol kifejezés nem létezik. :)
Szóval, ha valaki piszkálja sucit, legalább legyen tisztába azzal, hogy honnan való!
Üdv.

akárki 2008.11.12. 17:42:11

üdv
nekem meg tökmindegy mivel reklámozza magát egy cég.ugyebár a belső a lényeg!!!
És azzal minden rednben is van. Sőt!!!
Kevesen ennyire profik mint a Company. Akkor meg nem mindegy mivel reklámoz? ugye hogy de! :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása