Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eva Mendes betiltott mellbimbói

A pletykalapok címoldala gyakorlatilag elképzelhetetlen egy meztelen nős kép nélkül. A Blikk feliratot előbb fogják lehagyni a címlapról, mint a napi pucér csajt a bugyuta "Katinak is melege van, ezért ledobta magáról a felesleges ruhadarabokat" típusú képaláírásokkal. A Fókusz és az Aktív is évek óta sportot űz abból, hogy az esti mese idősávjába benyomjon néhány szilikonos csöcsöt, hátha ráül valaki a távirányítóra, miközben a gyereke a Pom-Pomot nézi a másik csatornán. Bezzeg ha egy reklámban tűnik fel egy pillanatra egy mellbimbó, azonnal jön az erkölcsrendészet, és letiltatja a hirdetést. Ezúttal egy Calvin Klein parfüm, a Secret Obsession reklámját lőtték ki Amerikában, mert Eva Mendes mellbimbója egy pillantra jól kivehetően látszik benne. Nem különösebben érdekes, nem is izgató, még csak nem is különösebben erotikus, egy átlagos szombat esti filmben 100 ilyet is láthatunk. Mégis kicsapta a biztosítékot az ottani hatóságoknál, és a reklám pillanatok alatt tiltólistán találta magát. Ilyenkor önkéntelenül is felmerül az emberben a kérdés: Ha újságot lehet eladni női mellekkel, tévés műsoridőt is, akkor parfümöt miért nem?

Eszem ágában sincs a szexista reklámok mellett érvelni, mert tudom, hogy ha lazítanának a szabályozáson, holnap már minden reklámban lenne minimum egy fél mell, és egy cipőfűzőhirdetést sem úsznánk meg anélkül, hogy legalább egy volt villalakó ne dobná le a melltartóját. De azért valahol mégiscsak fura, hogy egy felnőtteket célzó, felnőtt idősávban sugárzott reklámban nem lehet megmutatni azt, ami mondjuk a megszakított filmhez képes szünidei matinénak tűnik, és amúgy az egész médiából folyik. Nézzétek meg a reklámot, és mondjátok meg, titeket felháborítana-e ha ezt látnátok este tíz óra körül az esti nagyfilm szünetében. Ha pedig szavaztok is a jobb oldalon található szavazóboxban, akkor hálásabb leszek, mint Eva Mendes a rendezőnek, amikor ráosztotta a legutóbbi filmszerepét.

forrás: adfreak

Címkék: szex botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr5607143

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Eva Mendes | Eva Mendes betiltott mellbimbói 2008.08.12. 10:35:01

[...]a rendezőnek, amikor ráosztotta a legutób bi filmszerepét…. Source: Eva Mendes betiltott mellbimbói [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.08.10. 11:16:49

Szerintem egy mellbimó látványától egy gyereknek sem lenne semmi baja. Még mindig jobb, mint az amerikai nyomor, ahol botrány lesz belőle.

Pecc 2008.08.10. 11:30:51

én nem is láttam mellbimbót, elég jól elrejtették :)

Hufi 2008.08.10. 11:46:13

A reklámot az USA-ban tiltották be, az ellenpéldákat meg Mo.ról hoztad. Gondolom odaát az ilyen fókusz-csöcsös vonalat sem tűrik, bár nem nézek amcsi tévét ez csak tipp.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.10. 11:50:09

Hufi, nem hiszem, hogy az ÖRT másképp járna el az ügyben, mint ahogy az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nagyritkán az ORTT is odabiggyeszt egy-két röhejes büntetést a kertévéknek is.

Portman 2008.08.10. 12:00:20

mondjuk vazze, nem, NEM háborítana fel. na és mi van Tom Ford parfümreklámjával? :D

anti hipi-HüPi 2008.08.10. 12:10:28

Miért lenne ez felháborító? Imádom ezt az álszent prüdériát, ami folyamatosan szivárog át az amcsi seggfejektől.

SevenDeadlySins 2008.08.10. 12:20:01

A rohadt életbe már, a forrást és az intézkedő szervezet nevét nem lehetne kitenni?

kacsa! 2008.08.10. 12:23:30

Felháborító hogy csak ennyit ennyit mutattak Eva Mendesből :)
"A Fókusz és az Aktív is évek óta sportot űz abból, hogy az esti mese idősávjába benyomjon néhány szilikonos csöcsöt..." Na inkább ez a felháborító: mindig van egy szépségverseny valahol, egy 'szexi fotózás' (menten beszarok), vagy valamelyik hülye picsának van valami mondanivalója és ezt ordítva reklámozzák, "Nézzenek minket, ma este PINA lesz a tévében!!" Rettenet.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.10. 12:28:20

sevedeadlysins
Bocs, forrást betettem.

alibiember 2008.08.10. 12:35:12

A Fa dezodor reklámokat vajon leadják az amcsiknál? :-)

Rézfánfütyülős fűzangyal 2008.08.10. 13:34:54

Minden rendben, az amerikaiak hülyék.
De hogy ez nem is erotikus??? Viccelsz vagy nem érdekelnek a nők?

Attila1234 2008.08.10. 14:17:45

A lényeg az, hogy működik a kampány. A Calvin Klein kavart egy icipici botrányt ennek a spotnak a TV-s verziójával. De kérdem én, ki néz reklámokat a TV-ben? Semmi érdekes nem lenne az egészben, ha nem lenne a "balhé". Egy jó csaj illegeti magát, és bevágják végén a termék nevét. Nahár! Ez tök új! :P
Senkit sem érdekelne ez az egész, mellbimbó ide vagy oda. Most viszont mindenki megnézi a neten a vágatlan spotot, kiguvadó szemekkel, hogy vajon mikor fog feltünni az inkriminált testrészt. Tényleg, szörnyű prűd az amerikai népség (biztos az, hisz mi így gondoljuk :P), de a Calvin Kleint most még annak is lenyomta a torkán a cuccot, akit egyébként teljesen hidegen hagyna.
Az Indexnek pedig hatalmas gratuláció azért, hogy ingyen reklámozza a Calvin Kleint! Kíváncsi vagyok hogy a "botrányszagú" címre (Eva Mendes betiltott mellbimbói), hányan kattintottak a linkre és nézték végig a filmet.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.10. 14:22:16

Paja, na jó, legyen erotikus:)
Attila
Ha a sitemeter statisztika ikonjára kattintasz, megtudhhatod, hogy mennyien nézték meg ma az "ingyenreklámot". Mindenesetre a bizalmat köszönjük.

Attila1234 2008.08.10. 14:44:19

Nem tesz semmit. Egyébként meg több, mint 1300-an. Nem olyan rossz szám ez. Pláne egy ilyen álmos vasárnap délután.

gothmog 2008.08.10. 14:45:50

ebbe mi az erotikus? Még csak szét se húzta...
:)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.10. 18:26:30

Attila1234: teljesen egyetértek veled, sztem tényleg jó reklámfogás az, h csinálok egy olyan reklámot, amit betiltanak, aztán emberek ezrei nézik meg kböző videómegosztón önként és dalolva.
de sztem a blognak nem kéne beszólni, ez itt a reklámokról szól meg ami azokkal kapcsolatos hír vagy botrány...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.08.10. 21:50:38

nekem két dolog jutott az eszembe a:
alibiember:
a Fa reklám annak idején Mo-in is egy teljesen új vonalt kezdett el képviselni, de felejtősre tették, mert feltették magukba a brandmanagerek a kérdést, hogy a női hiúság magasabb-e annál, hogy egy női tusolót pucér cicikkel reklámozzanak (bármennyire is erotikus volt szerintem Sütő Enikő bikinis képei után)
A másik pedig pont itt RB blogjában csodálhattuk meg többször is David Beckham dudorodó Armani alsógatyáját amit pont Photoshoppal pumpáltak fel az amcsik akkor hol itt az igazság?

ps.: mi van Chimie-vel?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.08.10. 21:53:09

egyébként Eva Mendes az egyik legszebb nő minden porcikájáért kár

Hátazért 2008.08.11. 10:08:11

1. a legtöbb férfit érdekli Eva Mendes melle
2. Calvin kicsengette a pénzt, hogy megmutathassa
3. ha a kampány célja szexuális izgalomba hozni a férfiakat, akkor sikeres (gatyót kevesen vesznek egy merevedésért cserébe)
Van aki rosszul járt? Talán a csúnya mellű nők. Részvétem.

Troy Aikman 2008.08.15. 11:00:53

20 évet adnék a gázóra leolvasó életéből azokért a mellbimbókért...

pocak 2008.08.16. 17:09:07

Eva Mendes melle is nagyszerű, de parfümreklám témában érdemes idelinkelni az A Bit of Fry&Laurie negyedik szezonjának főcímét:
www.youtube.com/watch?v=hbe6zAjqOhY

tomcsi71 · http://tomcsi71 2008.08.16. 18:45:35

felháborító az évica cicije!!! sehol nem látom az magam mellett az ágyban...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása