Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Amikor néhány hónapja először láttam ezt a reklámot, percekig csak pislogtam értetlenül, és próbáltam kitalálni, hogy pontosan minek is voltam az imént szemtanúja. A hihetetlenül bénácska animáció és a bugyuta reklámdal kettőse azonnal beleégett a retinámba. Pedig akkor még a szöveget nem is sikerült megértenem, sőt bevallom, hogy csak az internetre való feltöltéskor hallottam ki először a kozsói mélységekbe ereszkedő dalszöveg utolsó sorát, amely így hangzik: Szeretem a jó időt, na meg a rosszat, és az új Weltautómat!
Ha nem is ér fel a Spar animált bukszája által okozott sokkal, azért ez a forgolódó 3D szív se kutya, amint dobog, forog, lefekszik egy felhőre, majd elázik, hogy a végén meglehetősen didaktikus módon átalakuljon a Weltauto W betűjévé. Nem lenne ezzel az egésszel semmi baj, ha a cég mondjuk csak képernyővédőnek használná az alkalmazottak számítógépein, de a használtautókat forgalmazó vállalat komoly forintszázmilliókért az országos tévécsatornákon futtatja ezt a reklámnak nehezen nevezhető animációt, ami a rendelkezésre álló 30 másodperc alatt véghezviszi azt a bravúrt, hogy az égvilágon semmit se mondjon el a hirdetett vállalatról. Komoly reklámnak vicc, viccnek meg rossz. Kíváncsi vagyok, ti hogyan értékelitek.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.