Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Üvegrepesztően feszes mellek

A Wonderbra marketingesei mindig vevők a figyelemfelkeltő, jópofa ötletekre, amelyeket az ügynökségek különösebb megerőltetés nélkül szállítanak is nekik. Ezen persze nincs mit csodálkozni, hiszen kinek ne indulna be az agya, amikor a megszokott folyékony súrolószer, protézisragasztó, vagy akciós törlesztő részlet helyett egy pár női mell körül foroghatnak a gondolatai. Szerintem annál, hogy valakit azért fizessenek, hogy munkaidőben formás melleken járassa az agyát, elképzelni sem lehet szebbet. Ennek a lelkes munkának aztán rendre meg is van az eredménye, amit a frankfurti Publicis iroda jópofa city light posztere is bizonyít. Ezen egy dúskeblű kishölgy látható, akinek mellei nem bírták a két dimenzióba való beszorítottságot, és megrepesztették az üveglapot. Ügyes ötlet, és még csak Eva Mendes csupasz melleire sem volt szükség a figyelemkeltéshez.

forrás: advertisinggoodness

Címkék: szex poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr52616920

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.08.16. 20:44:23

Üvegrepesztően feszes mellekA Wonderbra marketingesei mindig vevők a figyelemfelkeltő, jópofa ötletekre, amelyeket az ügynökségek különösebb [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Captain Joe 2008.08.16. 13:44:57

Ez nagyon komoly:)))

kovpeter 2008.08.16. 14:30:47

Ötletes! Tetszik! :-)

kukor ica jános 2008.08.16. 14:35:10

a wonderbra stratagémája mindig is ez volt: ebben nagyok leszne melleid. további példák:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/852/zsenialis_es_frivol

buzireklám 2008.08.16. 14:43:51

ribancici

Andy Barhol · http://www.andybarhol.hu 2008.08.16. 15:39:27

Elsőre cici light poszternek olvastam... a téma ugye.

Remy 2008.08.16. 15:54:35

A cici light nagyon találó kifejezés erre, gratulálok a megalkotójának!:))

frequencies 2008.08.16. 15:55:45

retyópapírossal gyakoribb

Mucus · http://sexchat.hu?ref=1822 2008.08.16. 19:09:02

Elég gáz, én jobb vagyok :)

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.08.16. 19:12:02

"hiszen kinek ne indulna be az agya, amikor a megszokott folyékony súrolószer, protézisragasztó, vagy akciós törlesztő részlet helyett egy pár női mell körül foroghatnak a gondolatai."

ööö... a heteroszexuális nőknek és a homoszexuális férfiaknak például?

szerintem egy picit elcseszett reklám, pont emiatt. a hetero (és bi :)) pasiknak beindítja a fantáziáját, de a célközönségnek nem...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.16. 19:38:10

Az idézett mondat a kreatívokra vonatkozott, akiknek az a szerencse adatik meg, hogy egy ilyen ügyfélen dolgozhassanak. Persze, ha nő az illető, akkor nem ilyen rózsás a helyzet, de hát az élet már csak ilyen kegyetlen. Ő majd átkéri magát az Armani/ Beckham alsógyatyacsapathoz.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.08.16. 20:05:44

reklámbuzi, az én kommentem is vonatkozhatott a kreatívokra :)

egyébként, mint nő, kifogásolnék néhány dolgot a reklámon (ha már nem vonja el a figyelmemet a lényeg ;)):
- első és legfontosabb, a képen a melltartó nem csinál szép melleket, sőt, én nem szeretnék ilyeneket
- maga a melltartó sem látszik rendesen, ami látszik belőle, az se nem szép, se nem különleges, se nem vonzó
- a mellel-üveget-törésről nálam a fájdalom ugrik be - ejnye, fiúk, a mell az érzékeny dolog, remélem, nem mondok újdonságot! -, nem pedig a vicces része a dolognak
- már megint hiányzik a feje a nőnek. a tipikus elcseszett dolog, ha ott egy félmeztelen/meztelen nő, a feje rendszerint lemarad. jelzem, a nők nagy részének csípi a szemét (tudatosan vagy tudat alatt), hogy csak egy cicit nyomnak az arcába. cicink nekünk is van, nekünk az nem újdonság, mi bármikor láthatunk :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.16. 20:15:39

hallohallo
Mivel kettőnk közül asszem te vagy az elsődleges célcsoport, meghajtom fejem sommás véleményed előtt. Azt azért viszont vedd figyelembe, hogy sokan nem veszik ilyen komolyan az effajta viccelődést, és csupán nevetnek egyet ezen az ártatlan poénon, ami azt mutatja meg egy humoros megoldás segítségével, hogy a Wonderbra melltartóban nagyobb lesz, vagy legalábbis nagyobbnak tűnik majd a melled.

Ha ezt az üzenetet társítani tudják a márkához, akkor már félig nyert ügyük van, hiszen ez lesz majd, ami először az eszébe juta annak a nőnek, aki mellnagyobbító melltartót keres magának, márpedig ilyen hölgyekből azért futkos néhány közöttünk. Az ő esetükben nyilván nem az a cél, hogy rágerjedjenek a mellekre, hanem, hogy azt gondolják, hogy a Wonderbra őket is vonzóbbakká teszi. Így oké?

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.08.16. 20:34:33

reklámbuzi, értem én a célt, pontosan le is tudtam követni magamtól is ezt a gondolatmenetet, csak tudod, a durvább poénok nem biztos, hogy pozitívan hatnak. és most nem a gender-durvaságra gondoltam, sőt, hanem arra, hogy "banyek, ez rohadtul fájhat" vagy "banyek, a nő kapott egy sallert az üvegtől". és ez így nem vicces annyira.
párhuzam: beckham alsógatyát se úgy reklámoznak, hogy becsípi a farkad a metróajtó. mert az ugye ájájájjj.
és ahogy írod, "vonzóbbá teszi". izé, mi ebben nekem a vonzó? két irreális félgömb egy törött üveg mögött a fejnélküli nőn.
bocs, de a ciciken kívül kellett volna valami, ami tényleg vonzóvá teszi nekem is. (azért nem írok többesszámot, hogy minekünk, nőknek, mert ugye sokan vagyunk sokfélék ;))

mocskos idők 2008.08.16. 20:39:21

sokan vagyunk kevesen

vernarancs 2008.08.16. 20:55:22

Valaki kemenyen mellbetoszta.

Magyarnaba 2008.08.16. 21:14:23

Szűzanyám, hallohallo... Nem tűnt fel, hogy nem egy filozófiahallgatókból álló célcsoportnak szánják a wonderbra-t, hanem
1. a plázacicusok azon részének, akik még nem szedtek fel olyan pénzes pasit, aki finanszírozhatná a mellnagyobbító műtétjüket, valamint

2. olyan egyéb kismellű (illetve nem is, de a média által sugallt üzenetek miatt általuk vélten az) csajoknak, akik azért a mellnagyobbítást kihagynák, bízva abban, hogy előbb-utóbb olyan pasas is a hálóba akad, aki a kicsomagolás után már nem fordul vissza, hiába derül ki a csalás a melltartóval?

Vedd könnyedébben az életet, egyébként humoros a reklám. A vicceket nem magyarázzuk meg, az első reakció a fontos.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.08.16. 21:51:56

nekem nagyon teccik

az elsődleges célcsoport

Hangyasav 2008.08.16. 22:00:17

hallohallo, Magyarnaba:

"Már megint túl komolyan veszed magad!"
(Murhpy törvénykönyve, 1. kiadás, Nemtom Kiadó Valszeg Első Kiadás)

:o))

Magyarnaba 2008.08.16. 22:07:01

Ki? Én? :)

Dark Jedi 2008.08.16. 22:08:27

Magyarnaba: Pasi vagy?

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.08.16. 22:26:24

magyarnaba, filozófus nem akarhat magának szép melltartót? :P

höhö, amúgy meg én is az első reakciómról írtam, csak az nekem a fejemben született és nem máshol ;)

2008.08.16. 22:40:26

pláne ha dr. pina akar lenni, a toszás elidegenüléséből

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.08.16. 22:42:53

hát, a sok fitymacsattogtatást kutató dr. fasz között elfér néhány dr pina is.

shop and hauer 2008.08.16. 22:44:15

bejárónőt keresek (18-40)

Magyarnaba 2008.08.16. 22:46:24

Ja, pasi vagyok. Ha jobban belegondolok, én jelentem a valódi célcsoportot :)

A filozófus nem akar melltartóval optikailag nagyobbítani, hanem felháborodik a nők nevében, hogy miért alázzák meg őket egy ilyen csöcsdaruval. Pedig a nők csak mosolyognak egyet és úgyis szerepeltetik a férfiak elcsábításának a fegyvertárában a wonderbra-t is. Így mindenki boldog lesz, ki a véleménymondástól, ki a csábítástól :)

J. Fats 2008.08.16. 22:50:46

Summázva, ha jól értem két lehetsőg van:
- vagy kacag egyet a célcsoport,
- vagy nem tetszik neki (lásd hallohallo véleménye).
Ha én reklámgyáros lennék, nekem mind a kettő jó eredmény lenne!

Egyébként szerintem az emberek többségének lejön elsőre, hogy az ún fourth-wall áttörésé miatt repedt meg az az üveg, nem pedig ajtót csaptak szegény félfejű hölgyre. (Aki nem mellesleg vigyorog.)

viktor134 2008.08.17. 02:32:51

na meg azok a csávók a célcsoport, akik otthon az asszonynál szívesebben látnának jobb cickókat. :)

jajistenem (törölt) 2008.08.30. 15:21:54

Nekem Dr Grigalek plasztikai sebészete jut róla eszembe, ott gyártják ezeket az überkemény csöcsöket, 700 000-1 000 000 között/pár (magas profil). Figyuzzatok, reklámfiúk, megosztok veletek egy titkot. Ha kicsit lóg és puha, akkor Wonderbrától sem lesz kemény duda, a felső hemisphere ugyanolyan puha és lapos marad és minden lépésnél megremeg egy kicsit, mint a puding. Megmutatnám a plakáton egy kis photoshoppal, ha lenne kedvem ezzel matatni, de nincs. Szóval a Wonderbra nem segít a puhaságon, ez van. Annyira nem jön be azért ez a plakát. Értem én, aki nem érti, az tökhülye, csak pl. nem annyira kajálom, hogy egy arctalan test, azaz karosszéria ütközik frontálisan a tükörrel. Persze nem vagyok hülye, értem a viccet. Férfiak (akiknek sztem ez a reklám szól), nem szoktak tudni melltartót venni ajándékba, de javítsatok ki. Szilikont mostanában többet vesznek, egyszerűbb is, csak pénzt kell adni, a többit elintézi a hölgy és legfőbb biztalmasa, a plasztikai sebész.
Jelentkezzen, aki már vett a csajának műtétet ajándékba!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása