Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Mogyi arcpirító olimpiai hirdetése

A Mogyi most nagyon odatette magát. Gondolták, itt van ez az Olimpia vagy micsoda, az emberek ülnek a tévé előtt és dagadtra zabálják magukat szurkolás közben. Nehogy már pont az ő termékeik maradjanak ki az ötkarikás nassolásból. Gyorsan hívták is az ügynökséget, hogy rittyentsenek össze valami rojaltifrí cuccot, ami anélkül lesz olimpiás, hogy a hivatalos logó rajta lenne, hiszen túl kis halak ők ahhoz, hogy arany vagy akár- csak rézfokozatú támogatók lehessenek. Innentől aztán elszabadult a kreatív henger. A mókus, mint az olajos magvak fő fogyasztója adta magát a hirdetésre, már csak olimpiásítani kellett a szőrös jószágot, amit egy vívósisak és a párbajtőr ráfotosoppolásával ki is pipáltak. Ezután jöhetett a pusztító headline, ami még a gyomronrúgással felérő hatású "Magosan a legjobb" szlogent is könnyedén űbereli. Ennek értelmezésébe Grétsy tanár úr iránti tiszteletből inkább ne is menjünk bele, inkább adjuk át magunkat a tiszta műélvezetnek, és gyönyörködjünk kedvünkre ebben a dadaista alkotásban. Az egész csíkhirdetésért kattints a képre!

Címkék: sport arany békasegg

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr37620917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feketesas 2008.08.18. 15:50:45

Hát ez roppant kellemetlen:)))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.18. 16:30:28

Ja, és nehogy azt higyjük, hogy ez valami falusi reklámújságban jelent meg. A Mogyi a mai Nemzeti Sportban büntetett ezzel az egyharmad oldalas hirdetéssel.

johevi 2008.08.18. 16:46:32

Azért mégis jobb, mintha az lenne: Hajrá Mogyirok!

kismanó 2008.08.18. 16:58:28

Igazad van kedves reklámmeleg(sorry). Nagyon-nagyon kevés a tényleg ötletes reklám. A lényeg csak az, hogy a reklámra szánt évi keret el legyen költve.

majic 2008.08.18. 17:01:20

johevi: :D :D :D

Lac 2008.08.18. 17:02:50

a hirdetés gigantikusan tré, de a célját így is (vagy éppen pont így) elérte; beszélünk róla.

frances 2008.08.18. 17:03:07

De jó hogy mindenbe bele kell kötni.
Aztán mi az arcpirító benne?
Hogy te még ilyet sem bírsz kitalálni?

kacsa! 2008.08.18. 17:03:23

"dadaista alkotás" pont ez jutott nekem is róla eszembe. Az olimpián a hányós róka nem indult?

gravy_t 2008.08.18. 17:08:08

jó, a magosan a legjobb az szar. de a rágd át magad az izgalmas pillanatokon szerintem jó.

most komolyan ez volt a legszarabb reklám abban az újságban? ennek inkább örülni kéne...

Jaya 2008.08.18. 17:08:18

nem, így jobb: Hajrá Mogyorók!
:D én kérek elnézést.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.18. 17:17:44

Azon gondolkodom, hogy minden poszt végére be fogom írni, hogy bár szar a reklám, de elérte a célját, mert beszélünk róla, illetve ünnepélyesen kijelentem, hogy igen, én ilyet sem bírnék, mert egy darab szar vagyok magam is. Akkor talán meg lehetne úszni ezeket a reflexkommenteket, amik minden egyes bejegyzésénél előbuggyannak valakiből. Plííízz!

Feketesas 2008.08.18. 17:27:52

RB
Ezeket sosem fogod megúszni, legjobb, ha észre sem veszed őket.

balta 2008.08.18. 17:37:48

az mondjuk vicces, hogy éppen kardot adtak a kezébe az (akkor még gondolom nem) ismert eredmények tudtában (oké, valami nagyokos nyugodtan írja meg, hogy az nem is kard hanem tőr, vagy mi). ha olvassák a blogot a Mogyi marketingesei (ha van nekik) az jó ötlet, hogy legközelebb legyenek támogatók, és normális kampányt lehet rá építeni, nem ilyen gagyit. Ahogy a magyar ember zabálja a szotyit zsé biztosan lenne rá...

almee 2008.08.18. 17:49:33

A magosan a legjobb, illetve ennek a kreatívnak maga a képi kidolgozása nagyon gyenge.
De a rágd át magad... headline szerintem nem annyira rossz.

fcuk · http://blog.lfsteam.com 2008.08.18. 18:09:29

Bakker, reklámbuzi, megelőztél. Pont ezt akartam írni, hogy ezeket automatik mellőzzük már:D

Btw a posztalany elérte a célját, bár ez nem reflex, gondolkoztam rajta, hogy tényleg-e...

Szomorú Jóska 2008.08.18. 18:28:57

Szerintem meg épphogy jó.
Az ötlet még ezt a gyenge vizuális megjelenítést is elviszi a hátán úgy - ahogy.

hamarci 2008.08.18. 18:33:52

szerintem cuki a mókus

nem a headline a problémás, arra még akár rá is foghatjuk, hogy szubjektív, hogy kinek jön be, kinek nem.

engem az zavar inkább, hogy a marketingesek hülyén használnak ki egy tökjó lehetőséget (az emberekkel úgyis meg lehet etetni az olimpia alatt kétszer annyi mogyorót, ha nincs a hirdetésen ötkarika), de ami még rosszabb: alternatí megoldás az ügynökségnek sem jutott eszébe...

és egyetértek: legyen az a legszarabb print ad egy magyar lapban, és pezsgőt bonthatunk!

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.18. 18:38:23

MAgosan a legjobb... ez könnyen félreérthető XD

pörgekalap 2008.08.18. 18:40:40

hihetetlen szar. a kerdes, hogy a vivok altal elert eredmenyt akartak-e megelolegezni, evvel a szinvonallal?

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.08.18. 18:58:31

Szerintem ez tök jó. Ha valaki kételkedne benne, hogy ez jó, gondoljon csak az S-Budget reklámra, vagy az üvöltős K&H szemétre. Na ugye.

nathanp 2008.08.18. 19:05:02

ma engedékenyebb vagyok, talán mert láttam fedetlen mellet, vagy mert micropopot pattogtattam a tornadöntőkhöz.
a mogyinak szerintem nincs ügynöksége. Egy csávolyi gyártó cég, max egy marketinges hölggyel, technológia-központú bajuszos menedzsmenttel. A logót, headline-t a mark. assz. a 40-es grafikussal együtt találja ki, 40% barterban hirdetnek, ha egy-egy kétségbeesett médiasales-es a tervéhez hiányzó 150k miatt megkeresi őket.
nyilván mindnyájan jobban jártunk volna, ha POS activityre költik a print árát, de nem ők a hibásak. Hanem aki elhiteti az ilyen cégekkel, hogy sajtóban vagy tvben a helyük. pedig csak a nonstopban, szemmagasságban.

nathanp 2008.08.18. 19:35:08

vagy mégis?!
"A Mogyi Kft. az RNPA díj legjobb 3 hirdetése közé került „Magosan a legjobb!” munkacímű kreatívjával „Az év sajtóhirdetése 2006.” kategóriában. A hirdetés a 2006-os foci VB idején jelent meg a Képes Sportban."
forrás: mogyi.hu sajtószoba

Miracle Drywash · http://tisztaauto-viznelkul.hu 2008.08.18. 20:52:37

nathanp:

ne ítélj egy "print" után, vagy egy honlap után. személyszerint semmi közöm a Mogyihoz, ráadásul csak távolról (áttételesen) ismerem őket, DE: Biztos vagyok benne, hogy te is falhoz csapkodnád magad örömödben ha csak egy részét tudhatnád magadénak abból, amit a Mogyi elkölt marketingre. A fenti
...valami rojaltifrí cucc, ami anélkül lesz olimpiás, hogy a hivatalos logó rajta lenne...
cucc meg sszvsz el lett találva, igaz a kivitelezésen még lehetne javítani!

Ahogy Szomorú Jóska is megállapította.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.08.18. 21:57:07

ez a megvillanása a Mogyinak nálam is kiverte a biztosítékot, de én egy másikat láttam a Blikkben. Szintén csíkhirdetés, ahol a mókusra ráaplikáltak egy hevedert, belógatták a képbe és a Mission I-ben Tom C. megszégyenítő módon lopja a mogyit. Art direkció nincs, imprintig -1, a kivitelezés szánalmas, szlogen elmegy.
Aranybékasegget nekik!

Remy 2008.08.18. 22:39:17

Gyerekek. Én nem szoktam ok nélkül reklámokat fikázni, mint ahogy eddigi ténykedése alapján úgy vélem, reklámbuzi sem. De azt értsük meg végre, amíg valaki azt mondja erre a reklámra, hogy egy ilyen színvonalon kivitelezett mókus mogyorós eredményjelzővel, kínrímes szlogennel az szerinte jó, addig ne várjunk nagy változást a marketingesek hozzáállásában. Ha nekünk ez jó, nem akarunk jobbat, akkor nem is fogunk jobbat kapni. Ez vili kedves Szomorú Jóska és Miracle????

zala 2008.08.19. 09:45:22

reklámbuzi · 2008.08.18. 17:17:44

szerintem csinálj a jobb oldalon egy 'moderálási elvek' dobozt, amiben leírod, hogy törlöd azokat a kommenteket, amikben előfordul, hogy
. a reklám elérte a célját mert beszéltek róla
és/vagy
. te még ilyet sem tudsz csinálni.

azt hiszem mindannyian jobban járnánk ezek nélkül a beszólások nélkül és te sem fárasztanád a kedves nagyérdeműt azzal, hogy minden postba beleírod.

johevi 2008.08.18. 16:46:32
:DD

baller5 2008.08.19. 11:12:11

Szerintem sincs akkora nagy baj ezzel a reklámmal.
...mégis milyen termékelőnyt hangsúlyozzon a Mogyi Kft ebben a valsz nem gyenge versennyel jellemzett piacon? Kúl reklám kell a népnek.
A headline jó, a kardos/tőrös mókus meg poénos.
Egyedül a mogyorókkal kirakott eredményjelző nem esett le elsőre, ezt talán ki lehetett volna hagyni...

nathanp: más kérdés, hogy ezt az ötletet POS-ban lehet h nagyobb hatásfokkal lehetett volna használni...
(bár ki tudja mennyit kérnek a teszkóban egy kihelyezésért...)
ennyi

Jimmy 2008.08.19. 12:09:11

Volt szerencsém élőben látni ezt a remekművet.

Mi a bánatért fog a kezében a mókus egy csomag mogyorót, miközben vív?
Aztán a kép másik felén, ami itt nem látszik, ez a szerencsétlen éppen súlyt emel. Nagyon kegyetlen egy állat lehet, mivel mindössze 1 kezét használja. Ja és bírkozó dressz van rajta, kegyetlen.

Szintén zavar egy kicsit, hogy az eredményszámláló táblán, amin hú de frappáns módon baszott nagy mogyorók vannak, még egyvonalban sincsenek. Ha jobban megnézitek, akkor az utcsó leheletnyit el van csúszva.

Egyszóval ezt valami Photoshopot amatőr módon művelő legény csinálta (minek a profi, az csak drága...), vagy kb. 2 perc alatt lett összedobva.

A csattanó az, hogy a reklám annyira durván szar, hogy a igazából tetszik.

András 2008.09.03. 09:05:19

Egyetértek, ez tényleg elkeserítő, mind az ötlet, mind a megvalósítás, 85-ben láttam ilyen stílust utoljára (gondolok itt a második hirdetésre).

Gondolkodtam, hogy mi lehet az oka, és utánanéztem, hogy az RNPA díjas hirdetésüket egy vidéki kis stúdió csinálta, valami CREATUM. (www.mogyi.hu/hu/news/4/15/)- itt megtekinthető.

Ezeket nemtom ki követhette el, de ahogy írtátok a marketingbüdzséből talán ki lehetne hozni jobbat is.

Ennyi.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása