Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mostanában egyre ritkábban találkozom a reklámblogokat böngészve klasszikus, homlokracsapós ötletekkel, amelyek annyira egyszerűek és maguktól értetődőek, hogy az ember alig hiszi el, hogy még nem csinálta meg őket korábban senki. Ezúttal viszont ezt éreztem, mert az Osram buszmegállóban elhelyezett, mozgásszenzorral felturbózott világító poszterei épp ezt a hatást váltották ki belőlem. Imádom, amikor egy reklám elehelyezésénél maximálisan kihasználják az adott reklámhordozó kínálta lehetőséget, ezért is tetszik annyira ez az energiatakarékosságra ösztönző hirdetés, amely csak akkor válik láthatóvá, és támadja be a gyanútlan várakozót, amikor az a buszmegállóba érkezik.
Pofonegyszerű ötlet a hozzá illő vér egyszerű kivitelezéssel, amely a fokvárosi Saatchi kreatívjait dícséri. Hozzá kell tennem, hogy azért az alapötlet nem minden előzmény nélkül való, hiszen az egyik kedvenc köztéri kampányom a denveri vízművek társadalmi célú hirdetései is hasonló elven működnek. Ez azonban az én szememben semmit sem von le az értékéből, inkább a másik rangjára emeli az Osram hirdetését. forrás: adsoftheworld
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.