Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Think global, act local - ahogy azt az ősi kínai bölcsesség is tartja. Ezt a filozófiát követte a Coca-Cola is, amikor felkérte a híres ATTIK stúdiót, hogy álljon elő javaslatokkal a szeptember közepén kezdődő Ramadán idejére időzített, főleg a török, szaud-arábiai, pakisztáni, indonéziai és észak-afrikai országokba szánt egyedi csomagolásra. Kicsit meredeknek tűnik így első hallásra a dolog, bár a kis félholdas-csillagos design biztosan tetszik majd a célcsoportnak, és bár a világnak ezeken a pontjain Amerika nem túl népszerű, az atlantai központú óriáscég marketingesei bíznak abban, hogy egy-két doboz kólára azért csak el tudják majd csábítani mohamedán testvéreinket. forrás: adrants
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.