Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Bayern München vérciki mezbemutatója

Nem vagyok rendezvényszervező, így nem tudnék hirtelen felsorolni a közelmúltból jól sikerült mezbemutatókat, de hogy annál, amit a Bayern München sajtótájékoztatóján összehoztak a helyi erők, csak jobbak lehettek, arra mérget vennék. A férfi ruhába öltöztetett nők ötlete egyidős az emberiséggel, így ez önmagában még nem lett volna elég a blamához, de a hozzá rittyentett, karaterúgásokkal, hajrázással és a Zoltán Erika Tánciskola növendékeinek tudásához mérten is irgalmatlanul béna koreográfiával megerősítve a produkciónak sikerült olyan kínos helyzetbe hozni a jelenlévőket, hogy azóta is erre riadnak fel éjszakánként. Szegény sportvezetők a pulpitus mögé szorulva feszengik át a tökéletesen hangulattalan és feleslegesen hosszúra nyúló előadást, ahol maguk a modellek is alig várják a produkció végét jelző hármas sípszót. Ennél azért mind az adidastól, mind pedig a sokak által gyűlölt, általam viszont sajnos gyermekkori betegség okán máig szeretett Bayern Münchentől is többet várna az ember. Akí bírja, az nézze meg, de a végén csak magát okolhatja.

forrás:nb1.hu/

Címkék: sport event

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr25636208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

izee 2008.08.28. 15:08:04

uramisten.

Azért kellett táncolniuk vajon, hogy látszódjon a mez mozgás közben is? Már hogy milyen ha "használatban van?"

Inkább fociztak volna basszus.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.08.28. 15:15:11

Ez a zene volt eredetileg is alatta?

Ugyanez 1000 emberrel egy stadionban jól mutat felülről nézve, de így nagyon natúr lett.

A leggázabb a t-home felirat.

havera · http://holdfogyatkozasma.blogspot.com/ 2008.08.28. 16:20:21

miért tették mindezt? ez iszonyú!!! és jah, miért táncoltak?? izee.nek teljesen igazat adok. milyen jól mozog ide-oda a mez a testen? vagy mi?anyuuuu!

Kleiza 2008.08.28. 16:22:13

No, hát pont az ilyenekért lehet utálni a bayernt. szar arcok és kész. Ízléstelen, tapló játékosok, egy normális csávó sehol a láthatáron, csak ez a fantáziátlanság minden szinten.

Geitenbeffer_ 2008.08.28. 17:01:15

A Budapest TV-n edződve nekem erre arcizmom sem rándul.
Viszont az 1:27-től induló rész zseniális... butitájm, picsába :-)

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.08.28. 17:20:40

Kleizának nagyrészben igazat adok, de én Tonit pl. nem utálom.

IQ betyár 2008.08.28. 18:31:20

Én meg pont a Kleiza nevű egyéneket nem szeretem, pont az ilyen beírásaik miatt. A videó tényleg gáz, de ezért szidni egy klubbot....Azt meg megkérdezném, hogy Lahm vagy Kroos hol tapló, és miért ízléstelen, de Zé Roberto-t is hozhattam volna példának. A csőbunkó Van Bommel, és a "szépségdíjas" Schweini már más kategória. Viszont, ha fociban mindenki a kinézetre bukna, akkor a Brazilok tök utolsók lennének.

seahawks 2008.08.28. 20:00:21

égő, mint a bájern

Boriss 2008.08.28. 21:39:47

hahahaha, hát én is bayern-es vagyok - nálam is gyerekkori betegség, aminek az az előnye, hogy legalább nem divatszurkoló vagyok mint a sok-sok bayern-t fikázó paraszt- Amúgy tényleg szánalmas lett a mezbemutató, de legalább most normális kinézetű mezük lesz .. Hajrá Bayern!

páva vagyok hagyjatok repülni 2008.08.29. 08:01:23

juj reggel van, és először azt olvastam, hogy női ruhában vannak a focisták. ehhez a rémképhez képest ez bakfitty.

Antibiker 2008.08.29. 09:04:54

Azért lássuk be, hogy ez még mindig sokkal jobb, mintha ugyan ezt Lahm, Schweinsteiger és Demichelis előadásában kellene néznünk.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.08.29. 09:28:17

Anti
Hát, ha így nézzük, akkor valóban jobb, mintha a Toni és Ribery lejtenének ott középen, erotikus csípőmozdulatokkal. De szerintem ezt meghagyták jövőre.

Hátazért 2008.08.29. 10:02:55

Aki fikázza a Bayern-t, az divatszurkoló? Te aztán megmutattad, hogy ez egy jóarc csapat, jóarc drukkerekkel ;/

A brazilok meg jóképűbbek a németeknél, végezz közvéleménykutatást nőismerőseid között :)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.30. 11:47:40

hát ez megaciki, bár még sosem láttam más mezbemutatót :S és nem fikázok csapatokat itt, cs csöndben ülök és nem mondom el kiknek szurkolok, mer nem a bayern-nek :") (jaj pedig tegnap h kikapott a MU szuperkupán jaaaaj :D)

lzoli74 2008.09.30. 13:24:51

Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy elküldi a YouTube-s linket mert innen ha megszakadok se akarja lejátszani.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása