Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csak amíg ma reggel beértem a munkahelyemre, két olyan óriásplakát jött velem szembe, amitől azonnal csomókban kezdett hullani a hajam. Az egyik a CBA chimie által éppen tegnap megbriefesített számológépes vizslája, a másik pedig a Pannon arcpirító plakátja, amin egy laptop látszik, mögötte egy hegedűtokkal, meg egy rá támasztott vonóval. És hogy mi ez a szóvicc blogba illő képrejtvény? Hát Mobilinternet tokkal, vonóval!! Persze nem új keletű jelenség a szójátékra épülő reklám, az ember viszont hajlamos magát abban a tévhitben ringatni, hogy az ügyfelek lassan rájönnek ennek értelmetlenségére, és maguk mögött hagyják ezeket a minden stratégiai megfontolást nélkülöző, egypontnullás ötleteket.
Azt, hogy ez nem így van, a fenti példák mellett fájdalmasan bizonyítja a Dreher nagy dobásának, a Dreher24 névre hallgató alkoholmentes sörének a bevezető kampánya is. Pedig ennek a terméknek ugyebár van egy egészen jól kidomborítható júeszpíje (termékelőnye) is, mivel egész nap élvezhető anélkül, hogy az alkohol hatásaival számolnunk kellene. Nagyszerű alap ez egy jóképű stratégiához, amire aztán a dolgos kreatívok jópofa reklámötleteket fűzhetnek. Látszik, hogy volt is efféle törekvés, hiszen a "Mostantól mindig" szlogen valami ilyesmit szeretne mondani. Ezzel szemben a kampánynak semmi köze nemhogy a sorhoz, de magához a termékhez sem. Mindösszesen egy ezerszer lerágott szójátékra épül, mégpedig arra, hogy megszületett az új sör. Innentől már egyenes út vezet szülőszobából behűtött söröket kitoló bombázó nővérkéig, meg az előtérben várakozó öt, az ügyfél briefben szereplő mind az ötféle a célcsoportot szó szerint leképező apukáig. Persze ettől még bárkinek tetszhet reklám, és adhat neki szép magas pontszámot is, a lényeg hogy szavazzon és kommenteljen mindenki. Abból hátha tényleg születik valami jó.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.