Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Provokatív reklám a szervdonorságért

Egy újságban a halálozási rovattal játszani nem éppen ízléses dolog, talán csak akkor lehet bocsánatos bűn, ha jó ügy érdekében teszi valaki. A brüsszeli Duval Guillaume ügynökség éppen ezt tette, amikor egy belga nonprofit szervezet számára készíetett a szervdonorságot népszerűsítő sajtóhirdetést. Egy az eredetivel megegyező külsejű, fake halálozási rovatot helyeztek el az újságban, amelyben csak a középső hirdetésbe írtak egy nevet, a többi üresen maradt. Így utaltak arra, hogy egyetlen ember 8 másikét mentheti meg szerveinek felajánlásával. Nem lehet egyszerű megbirkózni egy ilyen döntéssel, és nem tudom mennyiben segít ebben egy ilyen provokatív hirdetés. Mindenesetre az, hogy ötletes, elvitathatatlan.                             forrás: commercial-archive

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr30654009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anaemic royalty 2008.09.08. 17:13:32

tényleg nagyon ötletes, márpedig ez a téma mindig nehéz

10 pont

albinoblacksheep 2008.09.08. 17:16:38

Cél szentesíti az eszközt! Jobb ez mintha az lenne a reklám szövege: Ajánld fel a szerved különben erőszakkal kell kiműtenünk afriakai és ázsiai szerencsétlenekből!

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.09.08. 19:35:43

Tök jó! Én nem tartom különösebben morbidnak...

elisabetta 2008.09.08. 22:05:15

kedves szerkesztő/k!
néhány hónapja olvasom a megjelent írásokat annak ellenére, hogy csak akkor kapcsolom be a tévét, ha a Juventus vagy az olasz válogatott játszik. szóval reklámokat sosem nézek de mégis érdekelnek és természetesen én is látom az óriásplakátokat stb. gratulálni szeretnék a bloghoz, tetszenek a cikkek. ez pedig különösen, nagyon fontosnak tartom a szervdonorságot és ennek mikéntjét, lefolyását, bemutatását, egyéni érintettség okán is.
nos elég a szószaporításból, a lényeg: további sok sikert kívánok nektek és a fent elmlített reklámnak is.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.09. 01:18:58

elisabetta
Köszönjük, minden a reklámnak megmentett lélek értelmet ad létezésünknek.

fcuk · http://blog.lfsteam.com 2008.09.09. 12:51:12

Ez a Nagykönyvbe való. A halálozási rovatot mindenki megnézi, főleg helyi lapokban. Megnézi, ledöbben, értetlenkedik, ezer százalék, hogy végigolvassa. Én még meg is könnyebbülnék, minden alkalommal félve nézek az ilyesmire. És itt üti nálam a legnagyobbat a hirdetés, mert ráeszmélsz egy extrára is: ha felajánlod szerveid, akár az ismerősöket/szeretteket is megmentheted...

jeges 2008.09.09. 22:58:45

ez az egyik legzseniálisabb ötlet, amit láttam jó ideje.

boki · http://design.graffiti.hu 2008.09.10. 20:09:35

Tényleg ötletesebb, mint a magyar lapokban 1/100-as méretben megjelenő hasonló hirdetések.

eszti 2008.09.23. 17:54:54

a magyarokba ez a hirdetés nem lenne értelmes, hiszen itthon minden még felhasználható szervet kiveszik a halottból (relatíve halott), ha szükség van rá.

és ez ellen a a család nem verheti az asztalt. az orvos ugyan számba veheti az ő kérésüket, de nem szokta, amit meg is értek.

ezért nekem igen furcsa az amerikai hozzáállás, ami ennek fordítottja. értelme nincsen, csak az a tipikus amerikai dolog: potuit, decuit ergo fescit

tehát a gyász mindenek felett, a lukas szívű gyermek meg menjen a levesbe.

bár erre biztos kapok pár fröcsögő választ, de azért számoljatok el tízig,és gondolkodjatok el, hogy mennyi értelme is lenne...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása