Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Minőséget olcsón, Jót jó áron, A minőség nem pénzkérdés. Így néz ki ez az egyik legalapabb reklámüzenet, ha olyanok kezében van, akik nem jó, hanem gyors és olcsó reklámot akarnak ráhúzni. És hogy mit lehet belőle kihozni, ha az ügyfél hajlandó rá időt, energiát és pénzt áldozni? Például egy olyan fasza filmet, mint amivel a Tele2 rukkolt elő. Akinek jó az emlékezete, annak beugorhat, hogy néhány hónappal ezelőtt megemeltük már a kalapunkat egy reklámjuk előtt, amiben az "Ellenállhatatlanul olcsó percdíjak" ezerszer lerágott gondolatából hoztak ki egy olyan reklámot (ez volt a Jeti a vécén), amin még így sokadszorra is jókat röhögök. Most egy újabb, teljesen elmebeteg filmmel rukkoltak elő, amelyben megszemélyesítették az egymással többnyire kibékíthetetlen két terméktulajdonságot. Talán az Office című sorozat ihletésére egy irodában láthatjuk Mr. Good és Mr. Cheap ámokfutását, ahol bebizonyítják, hogy valóban lehetetlen őket egymással összehozni. Ki nem állhatják egymást, és minden elkoptatott irodai poént bevetnek, hogy kikészítsék a másikat. Így volt az mindeddig, csakhogy most megérkezett a Tele2.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.