Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Agyament film az ár és a minőség harcáról

Minőséget olcsón, Jót jó áron, A minőség nem pénzkérdés. Így néz ki ez az egyik legalapabb reklámüzenet, ha olyanok kezében van, akik nem jó, hanem gyors és olcsó reklámot akarnak ráhúzni. És hogy mit lehet belőle kihozni, ha az ügyfél hajlandó rá időt, energiát és pénzt áldozni? Például egy olyan fasza filmet, mint amivel a Tele2 rukkolt elő. Akinek jó az emlékezete, annak beugorhat, hogy néhány hónappal ezelőtt megemeltük már a kalapunkat egy reklámjuk előtt, amiben az "Ellenállhatatlanul olcsó percdíjak" ezerszer lerágott gondolatából hoztak ki egy olyan reklámot (ez volt a Jeti a vécén), amin még így sokadszorra is jókat röhögök. Most egy újabb, teljesen elmebeteg filmmel rukkoltak elő, amelyben megszemélyesítették az egymással többnyire kibékíthetetlen két terméktulajdonságot. Talán az Office című sorozat ihletésére egy irodában láthatjuk Mr. Good és Mr. Cheap ámokfutását, ahol bebizonyítják, hogy valóban lehetetlen őket egymással összehozni. Ki nem állhatják egymást, és minden elkoptatott irodai poént bevetnek, hogy kikészítsék a másikat. Így volt az mindeddig, csakhogy most megérkezett a Tele2.


Címkék: telekom humor

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr4653950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baltaas 2008.09.10. 11:45:24

Van egy szórakozóhely Solymáron és az idei nyitáskor készült ez a kis "reklámfilm". Persze elég amatőr, de ugyanakkor vicces és nagyon jól működött.

W Joe 2008.09.10. 13:29:31

Szerintem vicces lett :)

Egyébként a régi "Olcsó és Finom" kávés reklám jutott eszembe a "Good and Cheap"-ről.

Sub Zero 2008.09.10. 15:00:10

Nagyon jó, a végén az ölelkezős jelenetet mindent visz.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.09.10. 18:14:21

Tök jó. Meg a solymári sem rossz. A szövegben a "követsd" direkt van? Vagy csak hernyó vagyok és észrevettem :-)
Reklámbuzi- ha átugrasz PikPok-hoz, ott most HyperGyagyás reklámfilmeket találsz....

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása