Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A UPC Szőke kapitány műanyag parókájába kapaszkodva emelkedett ki először a szürke reklámmasszából. A kapitány és az őrült tudós csetléseit szívesen nézték az emberek, még ha sokszor nem is értették, pontosan mit is reklámoz nekik a kábelszolgáltató. A Kárpát-medence Kirk kapitánya után egy szintén karakterek köré épített, de már kevésbé emlékezetes, kicsit szétcsúszó, sokszor nehezen kövekező epizódokból álló kampány következett, amely egy elképzelt UPC show körüli bonyodalmakat mutatta be. Ez megközelítőleg sem hagyott olyan mély nyomot az emberekben, mint a nagy előd, talán ez is közrejátszott abban, hogy egy fél év elteltével le is fújták az egészet. Az addicton is volt róla szó, sőt, a még szavaztunk is róla, ahol a filmek - számomra meglepően - kijózanító pontszámot kaptak. Persze ehhez hozzá kell tenni, hogy amikor szavazásra került, még nem indult be igazán a kampány, és az erősebb darabok csak ezután következtek.
A lényeg azonban az, hogy a telekom cég nemrégiben újabb váltásra szánta el magát. Az új kampány továbbra is a - szerintem sokkal inkább egy tartalomszolgáltatóhoz, és nem egy közvetítő szerepet játszó céghez illő - "Mindent megteszünk a szórakoztatásért" sor maradt, és abban sem tértek el a készítők a sikerrecepttől, hogy megmaradtak a jól bevált karakterábrázolásnál. Ezúttal két középlúzer, de épp ettől szimpatikus szerelő személyesíti meg a céget, akik a különböző lakásokban a szerelés mellett vagy közben egyéb módokon is igyekeznek szórakoztatni az ügyfeleket. Arra ugyan nem derül fény, hogy erre miért is van szükség, hiszen, ha sikeresen bekötötték a tévét/telefont/internetet, akkor már jönni kellene a szórakozásnak a csövön, de lépjünk át efelett a kis logikai bukkanó felett Szőke kapitányhoz méltó eleganciával, és vizsgáljuk meg magukat a filmeket.
Egyszerű sztorik, kellően agyament poénok, újfent nagyszerű színészi játék, pofás látványvilág és profi kivitelezés, ami egyedül a csilláros himbálózásnál bicsaklik meg, bár ott mondjuk nagyon. A filmek nem világot megváltani akarnak, hanem szórakoztatni, ami annak ellenére is sikerül, hogy nem feltétlenül az eredetiség a sztorik erőssége ( itt elég ha mondjuk fejrázós autós jelenetre gondolunk, ami konkrétan a Diszkópatkányok című filmből van). Mégis bőven az átlag felett vannak ezek a szpotok, és ha ilyenek adnák a reklámblokkok zömét, nem lenne nagy baj a színvonallal. Ha bejönnek az artista szerelők, akkor szórakozásból akár magas pontszámot is adhattok, de ha elegetek van a hülye karakterekből a reklámblokkokban, akkor pontozzátok le a szinkronúszók előadását. Mellesleg nálunk épp esedékes kihívni a szerelőt, már alig várom, hogy valami eredeti produkcióval lepjen meg, miközben meggyógyítja a wifimet.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.