Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Téged szórakoztatnak a UPC-szerelők?

A UPC Szőke kapitány műanyag parókájába kapaszkodva emelkedett ki először a szürke reklámmasszából. A kapitány és az őrült tudós csetléseit szívesen nézték az emberek, még ha sokszor nem is értették, pontosan mit is reklámoz nekik a kábelszolgáltató. A Kárpát-medence Kirk kapitánya után egy szintén karakterek köré épített, de már kevésbé emlékezetes, kicsit szétcsúszó, sokszor nehezen kövekező epizódokból álló kampány következett, amely egy elképzelt UPC show körüli bonyodalmakat mutatta be. Ez megközelítőleg sem hagyott olyan mély nyomot az emberekben, mint a nagy előd, talán ez is közrejátszott abban, hogy egy fél év elteltével le is fújták az egészet. Az addicton is volt róla szó, sőt, a még szavaztunk is róla, ahol a filmek - számomra meglepően - kijózanító pontszámot kaptak. Persze ehhez hozzá kell tenni, hogy amikor szavazásra került, még nem indult be igazán a kampány, és az erősebb darabok csak ezután következtek.

A lényeg azonban az, hogy a telekom cég nemrégiben újabb váltásra szánta el magát. Az új kampány továbbra is a - szerintem sokkal inkább egy tartalomszolgáltatóhoz, és nem egy közvetítő szerepet játszó céghez illő - "Mindent megteszünk a szórakoztatásért" sor maradt, és abban sem tértek el a készítők a sikerrecepttől, hogy megmaradtak a jól bevált karakterábrázolásnál. Ezúttal két középlúzer, de épp ettől szimpatikus szerelő személyesíti meg a céget, akik a különböző lakásokban a szerelés mellett vagy közben egyéb módokon is igyekeznek szórakoztatni az ügyfeleket. Arra ugyan nem derül fény, hogy erre miért is van szükség, hiszen, ha sikeresen bekötötték a tévét/telefont/internetet, akkor már jönni kellene a szórakozásnak a csövön, de lépjünk át efelett a kis logikai bukkanó felett Szőke kapitányhoz méltó eleganciával, és vizsgáljuk meg magukat a filmeket.

Egyszerű sztorik, kellően agyament poénok, újfent nagyszerű színészi játék, pofás látványvilág és profi kivitelezés, ami egyedül a csilláros himbálózásnál bicsaklik meg, bár ott mondjuk nagyon. A filmek nem világot megváltani akarnak, hanem szórakoztatni, ami annak ellenére is sikerül, hogy nem feltétlenül az eredetiség a sztorik erőssége ( itt elég ha mondjuk fejrázós autós jelenetre gondolunk, ami konkrétan a Diszkópatkányok című filmből van). Mégis bőven az átlag felett vannak ezek a szpotok, és ha ilyenek adnák a reklámblokkok zömét, nem lenne nagy baj a színvonallal. Ha bejönnek az artista szerelők, akkor szórakozásból akár magas pontszámot is adhattok, de ha elegetek van a hülye karakterekből a reklámblokkokban, akkor pontozzátok le a szinkronúszók előadását. Mellesleg nálunk épp esedékes kihívni a szerelőt, már alig várom, hogy valami eredeti produkcióval lepjen meg, miközben meggyógyítja a wifimet.

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (4,1/5)

Címkék: telekom reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr39659414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sub Zero 2008.09.12. 10:25:07

Nekem ez jobban bejön, mint Szőke kapitány, átgondoltabb, érthetőbb, összeszedettebb.

Simon Bolivar 2008.09.12. 10:54:05

Vannak hibái, de szerintem is messze átlag felettiek. Látszik, hogy már nem Paczolaiék rendezik, ezek már rendes reklámfilmek.

skvugdskuvsdiov 2008.09.12. 11:04:00

Szerintem nagyon jok! Foleg a tancos..

Csekepe 2008.09.12. 11:18:07

Ezt már vártam, szerintem ezek teljesen jók. Bár az ajánlat továbbra is elsikkad a filmek végén, ami erősen megkérdőjelezi, hogy működnek-e, mint imidzshirdetés viszont gyönyörűen muzsikálnak. Engem kifejezetten szórakoztatnak.

whizkid 2008.09.12. 11:49:38

Nincs ezekkel semmi bak. Egy kerek négyesre simán jók.

trixilw 2008.09.12. 12:08:00

Nekem is tetszik, mert nem zavaró, nem üvöltő és vidám.
Viszont nekem mindig az ugrik, hogy a szakik nem bírják megjavítani a TV-t, ezért kénytelenek alternatív szórakoztatást nyújtani a megrendelőnek. Így már kicsit antireklám. De ezen tényleg szaladjunk át gyorsan :)

balta 2008.09.12. 12:47:58

A upc elindult egy olyan iránba, amit aztán csak kevesen mernek/tudnak követni. Gratula nekik. A film elsőre kicsit zavaros, de jó. Nekem 4-es.

2008.09.12. 12:49:49

A Hives-os (tánc, vízforraló, zseblámpa) kifejezetten jó, azon ritka reklámok egyike, amelyiken mindig elmosolyodom

Miki 2008.09.12. 12:53:56

Akkor én az ellenvéleményt képviselem :-)
mert nekem nagyon nem jön be, szerintem borzasztó eröltetett és idétlen, igazából le sem esett, hogy ezek upc-s szerelők lennének...
Persze az előzö sem volt sokkal jobb.
Nekem Szőkéék jöttek be.
De örülök, hogy nektek tetszik... :-)

nemhiszemel 2008.09.12. 12:55:21

Lehet tudni, hogy ki rendezte?

kiezitt 2008.09.12. 12:56:46

Hajrá Sós.
Kihoztad belole, amit lehetett.

Szkítör 2008.09.12. 13:14:18

hát b*sszák meg, inkább költenék ezt a sok lóvét arra hogy olcsóbb legyen a tv meg az internet, ne ilyen rohadt drága mint most, ja és a mobilszolgáltatókhoz hasonlóan a hűséges előfizetőket előnyben kéne részesíteni de ezek általában erre is sz*rnak. a szolgáltatás minőségben nem igen van hiba (bár nálunk retek nagyon a csomagkiosztás), de nagyon drága.

Taurusz 2008.09.12. 13:19:25

Nos, Csekepe 2008.09.12. 11:18:07 hozzászólásával kell egyet értenem... Tetszik, tényleg jó reklám, de mikor itt olvasom, hogy: " a telekom cég nemrégiben újabb váltásra szánta el magát" , el kellett gondolkodnom, hogy mi is van? Ja, tényleg, jutott eszembe, ahogy továbbolvastam.
Tehát mint reklám szórakoztató, de nem ragad meg az emberben, mit is reklámoz.

dapol 2008.09.12. 13:57:01

meg lehet nézni valahol a többit is?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.09.12. 14:08:43

"Arra ugyan nem derül fény, hogy erre miért is van szükség, hiszen, ha sikeresen bekötötték a tévét/telefont/internetet, akkor már jönni kellene a szórakozásnak a csövön"

Talán addig, amíg a szerelés tart...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.12. 14:22:18

Fedor
Akkor mit csinálnak mind a ketten a vízben? Ha még szerelni kell, akkor dolgozzanak, ha meg végeztek, akkor tűz a picsába:))))
De ez csak kákacsomózás.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.12. 14:23:36

dapol
Az indavideón fent vannak.

albi99 2008.09.12. 15:12:04

Tévében még nem láttam a belinkelt reklámot... Az nagyon gáz, ha én másodszori megnézés után se értettem? :DD Tudom, valami baj lehet velem :P

Nem áll össze... Szerelők, aztán valaki úszik a háttérben, aztán mindenki egy partin van, és... ööö... és? Esküszöm nem értem :D

baratom 2008.09.12. 15:15:40

Pontosan az a baj a UPC reklámokkal (már Szőke idejében is), hogy nem tudod mit reklámoz, nem marad meg benned. Vicces, poén, stb., de mit reklámozott? Attól lett bárki UPC-s, hogy tetszett a reklám?
Sokkal inkább nézed a szolg. árát, mint a reklámját.
Amúgy szerintem korántsem olyan viccesek ezek a reklámok. De nyugodtan hype-oljátok őket, ha ez kell nektek.

asa77sol 2008.09.12. 15:22:06

tán a delfinekkel lehet összefüggésben...
meee ez így eddig fotosopp

algi 2008.09.12. 15:24:11

Én bírtam a "sebesebben, sebesebben, sebesebben"-t is. Ezek közül egyébként mondjuk nekem igazából a táncolós jön be, a többi nem annyira.

Hikarii 2008.09.12. 15:31:01

Nekem változatlanul az üzenet megy félre.

A kábel szórakoztat? Minek? Hogy? A vízvezeték meg oltja a szomjamat?

Eltekintve a stratégiai tervezés hiányától, minden tiszteletem az övék, korrektül összerakott filmek, becsülettel megcsinálva.

slobo toric 2008.09.12. 15:48:13

Nekem a táncos jön be igazán. A csávó nagyon ott van, a zene szuper a film is olyan, hogy külföldön sem kellene pirulni tőle. Csak kissé hasonlít a régi (azt hiszem) Sony filmekre, amikor a cég emberei bekopogtattak az ügyfélhez különböző produkciókkal.

zabszi 2008.09.12. 16:04:05

kicsit off, mert ugye magáról a szolgáltatásról szól: ha valaki mégis kedvet kapna ettől a upc-hez, hát nagyon pofára esik, mivel a kéthetes vállalástól igen messze esik a valóságos teljesítés, nekünk állítólagos szerencsével két hónap lett. csak azért érdekes ez, mert hogy folyamatosan reklámozzák, és nincs felszerelhető egységük (üfszolg tájékoztatása) akkor meg minek? mikor mondtam, hogy aki most jelentkezik, mégis mire számíthat? hát, várnia kell - így a üfszolg. csak sejtem, hogy a reklámozást már előre elintézték, és nem táraztak be rendesen cuccal, de akkor is gáz ez úgy ahogy van.

dimitrij 2008.09.12. 16:05:55

nem értem, hogy mit lehet ezen nem érteni. :)

ja, és szerintem jók, a hazai audióvizuális médiában futó reklámok által termetett híg fosból messze kiemelkednek. persze azt lehet vitatni, hogy valaki egy upc reklám hatására fog-e szolgaáltató választani, de erre elég egzakt mérésenk vannak, ami alátámasztják, hogy van hatásuk, nem is elhanyagolható.

Márk(ó) 2008.09.12. 16:06:10

Szkítör! Ez ám az igazi demagóg duma. Ha nem reklámoznának nem klennének ügyfeleik. Ha nem lennének ügyfeleik (elegen) akkor lenne csak igazán drága. Amíg kifizeted nem is az!

quaso0926 2008.09.12. 16:10:22

Persze, vicces a reklám, csak az üzenete gáz...

Nam a szolgáltatás szórakoztat, hanem a szerelő.

Értem én, hogya IS! De nemá'... Az üzenet legyen az, hogy a szolgáltatás a jó. (esetleg olcsó) Az már csak plusz, hogy még a szerelők is jófejek... Szerintem...

A reklámzabálóknak jó, mert szórakoztató, de annak, aki informálódni akar, mit sem ér...

dimitrij 2008.09.12. 16:13:58

"Akkor mit csinálnak mind a ketten a vízben?"

belőtték a digitévét, látták, hogy delfinek úszkának, az egyik már ment is úszni, a másik még visszanézte, hogy mit is csinálnak a delfinek, majd ő is csatlakozik a kollégához a medencében... a házigazda meg a kertiparti vendégserege meg bámulnak. :)

ja, pluszpont, hogy két teljesen átlagos, sőt inkább puhos (értsd teljesen életszerű) faszit találtak, ettől csak viccesebb az egész. :)

dimitrij 2008.09.12. 16:16:26

"..de annak, aki informálódni akar, mit sem ér..."

nem is kell, hogy ilyen információ tartalma legyen. vicces a szpot, ha épp szolgáltatót keresel, akkor valszeg eszedbe jut (előbb, mint a többi szolgáltató), és megnézed a neten, vagy szóróanyagban, hogy konkrétan mit is ajánlanak...

dimitrij 2008.09.12. 16:17:27

"..hogy már nem Paczolaiék rendezik..."

ők most Erste reklámokat csináltak, nem?

dimitrij 2008.09.12. 16:18:35

zabszi: miről is van szó? nem értem, hogy miből nem táraztak be...

slobo toric 2008.09.12. 16:20:04

Nem értek egyet a stratégiai tervezést kritizálókkal, a youtube-ra éhes arcok jobban vevők erre az álprimó stílusra, mint arra, hogyan futkároznak a bájtok egy óriáskábelben. A terméket és a reklámot abszolút összköti az agyam (nekem legalábbis)
AZt pedig, hogy milyen sikeresen teszi, úgyis a forgalmazási adatok fogják eldönteni.

balage 2008.09.12. 16:25:57

Nekem nagyon tetszenek, jok, emlekszem rajuk (es haz ez az egyik fo celja a reklamnak :) - lenyegesen jobbak, mint az elozo szinhazas, nemtom micsoda...

beatlejuice 2008.09.12. 16:38:39

én sem értettem, de egyértelmű volt számomra, hogy egy újabb, ostoba arany ászok sörreklám megy... aztán jött a meglepi, mert mégsem. számomra visszalépés, mind a két korábbi vonal klassz volt, ez nagy csalódás

sparkcore 2008.09.12. 18:12:05

Ezek a reklámok egyáltalán nem maradnak meg bennem. Viszont szerintem akkor is a UPC show-s
"- Marika sietnem kell! - A múltkor nem sietett..!" reklámok a maradandóak! :D

puszgyusz 2008.09.12. 18:41:26

És tessék mondani, most már nem bassza át az UPC az emberek/előfizetők fejét? Csak úgy kérdezem, reklámtól függetlenül.

dimitrij 2008.09.12. 19:02:14

mivel basszák át az embereket? küldd el a homárnak...

sási 2008.09.12. 21:14:09

"... pofás látványvilág és profi kivitelezés, ami egyedül a csilláros himbálózásnál bicsaklik meg, bár ott mondjuk nagyon."
mi a baki ott???
nekem az a kedvencem :)

Remy 2008.09.12. 22:02:41

sási
Az nagyon gagyi greenbox, leugrik a képről a két alak. Ettől persze még lehet vicces.

sási 2008.09.13. 20:52:21

hmmm, remy, fura, hogy így tűnik.
én első kézből tudom, hogy nem volt ott semmi greenscreen, hanem tényleg lógtak a csillárról.

Remy 2008.09.13. 21:09:50

Nem tudom, akkor is valahogy természetellenes az egész. Ha nem volt greenbox, akkor még cikibb. Csak nekem fura tényleg?

zerotolerancia 2008.09.13. 21:09:57

Nekem tetszik a gondolat, miszerint "mindent megteszünk a szórakoztatásért". És vicces, eltúlozott sztorikban láthatjuk, hogy a szükségesen felül még mit.

Hikariiiiii!
"A kábel szórakoztat? Minek? Hogy? A vízvezeték meg oltja a szomjamat?"
na ez egy hatalmas faszság! A kábel ugyanis szórakoztató csatornákat juttat az otthonodba, vagyis szórakoztat. Ez nem annyira bonyolult, ugye hatalmas stratéga? Elárulom, hogy urambocsá' még a vízmű is olthatja a szomjadat reklámüzenetként, persze csakis eredeti módon. Simán el tudnám képzelni. Miért ne? Tedd le a hülye reklámkönyveket, használd a fejedet inkább! Köszi.

A baj sajnos ott van szerintem, hogy a szándék ellenére nem annyira jók, mint lehetnének. Döcögősek a sztorik. Elsőre (harmadikra) nem biztos, hogy fogod, ki-kicsoda, mit -miért csinál, mik a viszonyok a szereplők között. És ezért kár. Valószínüleg kompromisszumokat kellett kötniük jónéhány ponton azoknak, akik csinálták, a pénz és az idő is sokszor kevés a magyar rögvalóban. Ja, és 20 másodperc pláne kevés ahhoz, hogy ezeket a sztorikat rendesen felépítsd, márpedig ezek ilyen rövidek. Nagyon hiányzik még néhány másodperc.

Amúgy a dizájn sok helyen nagyon tetszik. Bár ugyancsak sok helyen öncélú (állat a grefitisszoba például, csak éppen nem jön le, hogy az egy lakás szobája).

A zenék is nagyon jók, kiváncsi is vagyok, mibe kerülhetett megvenni.

hikarii 2008.09.13. 21:43:23

Zerotolerancia

Stílusod mint a lendületed. Csakúgy, mint a témában való jártasságod.

Kívánom, hogy életed legemlékezetesebb (szórakoztató) pillanata a kábeled nézegetése legyen.

Ja, és ha ott kiélted magad, akkor húzz meg egy csövet ha megszomjaztál.

the_argentine 2008.09.13. 23:00:10

hikarii:

"Amúgy a dizájn sok helyen nagyon tetszik. Bár ugyancsak sok helyen öncélú (állat a grefitisszoba például, csak éppen nem jön le, hogy az egy lakás szobája)."

akkor most mégis az derült ki neked, hogy ez egy szoba? :)

Hikarii 2008.09.14. 12:26:01

the_argentine

Szerintem ezt nem nekem szántad, inkább zérónak.

the_argentine 2008.09.14. 13:10:23

ja tényleg.

daniferi 2008.09.14. 16:27:24

Nekem első nézésre tetszik, meg is ragadt bennem. Először az úszást nem tudtam hova tenni, azon kívül, hogy az egyik ugyanúgy ugrik a vízbe, mint a delfin (meg előtte visszatekerik, hogy lássák még egyszer), de amint bemondja, hogy "visszatekerhető, rögzíthető élő adás" és hogy "akár hd minőségben is"... valami eszembe jutott... nem volt elég élő a két úszó figura? s kell ennél jobb felbontás? :D

beatlejuice 2008.09.15. 08:27:46

ki kell egészítenem korábbi véleményemet, hiszen a kérdés az nem kizárólag a medencés filmről szól: az előbb láttam egyet, amiben egy vidéki úton haladva hangosbeszélőn szórják travoltát és oliviát, na ez tetszett

zerotolerancia 2008.09.15. 09:13:12

hikari, most látom csak, hogy válaszoltál.
Az a faramuci helyzet a "témában való jártassággal" kapcsolatban, hogy én tudom ki vagy, ennélfogva a jártasság kérdését én mellőzném a helyedben.

Szent meggyőződésem, hogy "szakmailag" kritizálni úgy illik, ha a kritikus az adott témában már letett valamit az asztalra. A blogban való beírogatás persze anoním, ezért aztán csak az ember gerince és önértékelése szabhatja meg, mennyire tartja magára nézve kötelező érvényűnek a fenti "szabályt".
A stratégia szükséges valóban, bár tudnád, mi fán terem. Mondom: tudom ki vagy.
Amúgy a második és harmadik bekezdésed szintén nagyon rád vall. Szerintem válts nevet, agyat és szivet nem tudsz.

argentine!
Igen nekem szántad az észrevételedet, igazad is van, persze, hogy kiderült. Túloztam nyílván. Csak arra gondoltam, hogy a dizájn nagyon jó, csak picit kárára válik az értelmezésnek. Én így látom.

Hikarii 2008.09.15. 13:00:15

Zéró, ha valóban ismersz, akkor ismersz. És? Ettől nem lesz más a véleményem.

Ha azt gondolod nem tettem le eleget ahhoz, hogy egy blogban elmondjam a véleményemet, az is rendben van, te valószínűleg a CP+B-ből írogatsz és az ablakodat yellow pencil támasztja ki, hogy ne csapódjon be. Szerintem sok szart lehetne a fejemre dobálni, de a stratégiátlan gondolkodást épp nem.

"Szent meggyőződésem, hogy "szakmailag" kritizálni úgy illik, ha a kritikus az adott témában már letett valamit az asztalra."

Gondolom ezt magadra is érvényesnek gondolod. Ha valóban ismersz, tudod, hogy mindig elismertem azt, ami valóban jó (és igen, a reklám szubjektív műfaj, szerencsére a stratégia és a tervezés kevésbé). Ha te abból a néhány emberből vagy az egyik, akit a szakmában jó gondolkodónak tartok, akkor nem értelek a következő mondat miatt:

na ez egy hatalmas faszság! A kábel ugyanis szórakoztató csatornákat juttat az otthonodba, vagyis szórakoztat. Ez nem annyira bonyolult, ugye hatalmas stratéga? Elárulom, hogy urambocsá' még a vízmű is olthatja a szomjadat reklámüzenetként, persze csakis eredeti módon. Simán el tudnám képzelni. Miért ne?

Egy szakmai blog kommentjei között a te szakmai érved, a "simán el tudom képzelni" meg a "miért ne".

Szerinted ez így értelmes szakmai vita?

Arra meg nem tudok mit mondani, hogy rám vall a második meg a harmadik bekezdésem. Rám vall. És?
Ha ismersz, tudod hogy pont ugyanezt mondanám egy sör mellett is.

Az agyammal meg a szívemmel kösz, remekül megvagyunk. Csakúgy, mint a nevemmel meg a gerincemmel. Mindet megtartom.

albinoblacksheep 2008.09.16. 11:02:39

Dúrva!!! Bennem is antikreklám hatást keltett.
Ha UPC úgy akarja, akkor a szerelői a kerti parti alatt is belesz@rnak a medencédbe.
Mi lesz a folytatás???
Beállítják a pornócsatornákat gyerekzsúr alatt és előveszik és rárántanak a gyerekek előtt?

Legyen a végén a szöveg:
Multiként mi mindent megtehetünk a szórakozásunkért!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.09.19. 09:20:11

Hánekem tetszenek. A szinkronúszós és a táncolós főleg. És valahogy már elsőre bírtam kötni a filmet a szolgáltatóhoz.

A Szőkéseket nem kultiváltam annyira, bár azok között is volt pár, ami királyság. A UPC Show vonulat meg eleinte rendkívül antipatikus volt, a későbbi filmekben viszont akadt pár ügyesen elhelyezett poén.
De ez a kampány sztem jónak ígérkezik.

lebro · http://www.jahumedia.hu 2008.09.20. 14:50:24

Nekem nagyon bejön a stílus, főleg a táncos/füstgépes átszellemült fejű szerelő csávó.
Már mindenki ADSL-t ad, nem árt variálni a tálalást.

Panka2 2009.03.11. 17:38:02

A Laboratory is lopott a UPC-vel?
Az Indexen és számos portálon tegnap jelent meg a cikk arról, hogy
vizsgálódást kezdeményeztek a UPC-nél, minek következtében "megszüntették a UPC közép-európai regionális központját, és nyugdíjba ment a regionális vezető. Távozott a cég magyarországi vezérigazgatója is; a pletykák szerint egyikük sem önszántából döntött így. " (Index)

A pletykáknak úgy tűnik van valóságalapjuk.
Valószínűleg a vizsgálódáskor a UPC céges
kapcsolatai is nagyító alá kerülnek majd. Így a UPC kreatívokat
készítő Laboratory-val kapcsolatban felmerülhet a kérdés:
vajon az ügynökség marketingigazgatója is összejátszott-e a távozó UPC
vezérrel ( Kovács Nimród véletlenül épp a tendert nyert Laboratory
ügyvezetőjének szomszédja Telkiben). Ráadásul a UPC
kiugróan sokat költött kommunikációra a Laboratory ügyfeleként a
piacon elfoglalt pozíciójához és méretéhez képest, de ez a mennyiségű
kommunikáció nem hozott arányos bevételemelkedést ( a piac
struktúrája miatt aligha hozhatott)
Ebben az esetben szégyen, hogy a magyar reklámpiacon ilyen szintű kárt
okozó és a szabad versenyt semmibe vevő összejátszás megtörténhet.

Da153 2010.02.11. 17:52:26

Sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogy a medencés UPC reklám alatt milyen zene szól (előadó és cím)? Előre is köszönöm!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása