Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az elmúlt héten arról kérdeztünk meg benneteket, hogy mit gondoltok a sokak által támadott, mások által az egekbe magasztalt ARC kiállításról. Ismét rengeteg szavazat érkezett, a végeredmény pedig nagyjából igazolta az előzetes sejtéseimet. A reklámszakmában ugyanis különböző okokból kifolyólag sokkal többen ellenzik az egész kezdeményezést az átlagosnál, ami a szavazatok számában is megmutatkozott. Szomorú, hogy a válaszadók több mint 20 %-a nyilatkozott úgy, hogy szerinte az egész csak arcoskodás, egy felfújt médialufi, további 20 % a pályamunkák színvonalát nevezte meg negatívumként, összevetve pedig közel 65 % volt elutasító az ARC-cal szemben. Mindössze 25 % volt, akik szerint megér egy órát a kiállítás, bár az is igaz, hogy további 13 % saját bevallása szerint nem jár ki, de a neten minden évben megnézi a plakátterveket.
De most nézzük inkább eheti kérdésünket, ami egy kicsit általánosnak, és első pillantásra akár értelmetlennek is tűnhet, hiszen ki és milyen szempontok alapján tudná azt eldönteni, melyik is jelen pillanatban a legjobb reklámügynökség. Az, amelyik a legtöbb díjat nyerte? Az, amelyik a legtöbb új ügyfelet szerezte? Amelyik a legtöbbet kereste az idén? Számtalan szempont van, amelyet értékelni kellene ahhoz, hogy szakmailag megalapozott döntést hozhassunk. Csakhogy nem is ez a célja ennek a felmérésnek, sokkal inkább az, hogy egy pillanatképet adjon arról, milyen az egyes reklámügynökségek általános megítélése, szép magyar szóval a presztízse most így 2008 őszén.
És hogy mi alapján döntsd el, melyik ügynökségre szavazz? Gondolj úgy erre a szavazásra, mintha egy közönségdíjat kellene odaítélni egy ügynökségnek egy neves reklámversenyen. Ha teljesen laikus vagy, akkor arra kattints, amelyik neked a legszimpatikusabb, amelyikről olyan dolgokat hallottál, ami a te szemedben a többiek fölé emeli az adott reklámügynökséget. Ha ügyfélként dolgozol, gondolj arra, melyik reklámügynökséget hívnád meg először egy esetleg kiírásra kerülő tenderre, kivel dolgoznál a hazaiak közül a legszívesebben. Ha egy reklámügynökségnél vagy, akkor az alapján hozd meg a döntésedet, melyik magyar ügynökség presztízse a legnagyobb a te szemedben. Hol szeretnél dolgozni, ha holnap az összes reklámügynökség közül szabadon választhatnál, melyiknek a nevét olvasnád legszívesebben a névjegykártyádon.
Őszintén megmondom, fogalmam sincs, melyik ügynökség hogy szerepel majd a szavazáson, mint ahogy azt sem tudnám megjósolni, hány embert fog ez a kérdés érdekelni annyira, hogy kattintson egyet itt a jobb oldalon. Csak remélni tudom, hogy valami használható információval fogunk gazdagodni a végén, ami leginkább majd egy későbbi, megismételt szavazás eredményével összevetve lesz csak igazán érdekes. Kérlek benneteket, hogy szavazzatok, és ha van kedvetek, szóljatok másoknak is erről, hátha valami jó is ki tud kerekedni ebből a félig komoly, félig poén kezdeményezésből.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: