Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Autókra támadó ördögi bevásárlókocsik

A szpermarketek parkolójában lévő bevásárlókocsik gonoszak és önálló akaratuk van. Ez olyan nyilvánvaló, mint hogy 100 forintos érme nélkül az égvilágon senki nem tolná őket vissza a helyükre. A kocsik sátáni mivoltát mi sem bizonyítja jobban, minthogy az ott parkoló autókon a bevásárlás ideje alatt keletkezett sérüléseknek sosincs felelőse. Nem nehéz belátni, hogy a bevásárlókocsik maguktól gurulnak neki az autóknak, hiszen, ha valaki véletlenül okozna sérülést, akkor biztosan otthagyna egy üzenetet a szélvédőn. Mivel azonban ilyesmit többnyire hiába keres a kárvallott a szélvédőlapát alatt, csakis a velejéig romlott bevásárlókocsikat okolhatjuk a kellemetlenségekért. Erre az insight-ra építette legújabb filmjét a Mini, amelyben az ördögi kocsik elől való menekülés közben mutatják be, mennyire fordulékony és könnyen manőverezhető a kisautó, amellyel akár egy interspárnyi bevásárlókocsi elől is könnyűszerrel megléphetünk. Nice.

Címkék: autó

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr77661365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eltron 2008.09.16. 14:10:41

Nekem is bejön. Lendületes film, jó ötlet, fasza.

annaorok 2008.09.16. 14:41:57

Engem valamiért a 28 nappal később c. filmre emlékeztet... de az ötlet nagyon jó

Roar 2008.09.16. 15:16:46

Sziasztok!
találtam egy két jó videót, ahonnan ez származhat, illetve azt amit kerestem persze tökre nem leltem meg. Volt már egy hasonló reklám féleség... vagy poén rövidfilm... keverem.
www.youtube.com/watch?v=jPw5iR3q0ZA
www.youtube.com/watch?v=UpeEXhJd2OM&feature=related

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.16. 15:27:15

Roar
Ezennel megajánlom neked az Internet Legjobban Keresője emlékérmet!

Roar 2008.09.16. 15:33:38

Köszi, de nem az éremért csináltam. Már elôtte is találkoztam azzal a "most nem találtam meg" rövidfilmmel, mint már írtam is. Ügyesen nyúltak ötletet az Minisek. Mindenesetre jó a filmecske ez tény. Kell némi keratív gondolkodás a nyúláshoz is. Jó példa erre számtalan festô mester 1000 nagyon régrôl, és azelôttrôl.

Manyizga (törölt) 2008.09.16. 16:03:18

Bevásárlókocsi:
ha nem egyedül vagy, és KÉT kocsit viszel magaddal, akkor a kocsinál - kirakodás után - szépen HÁTTAL össze kell őket fordítani, így mindkettő "kulcsa" eléri a másik nyílását, és kivehető belőle a két százas. És ottmarad két összezárt bevásárlókocsi. Nem kell visszatolni. :)

SzolfÉsz 2008.09.16. 16:03:30

Hajrá bevásárlókocsik!
valamint
Fordulékony, intelligens bevásárlókocsit vennék olcsón!
Magyarázatként meg csak annyit, hogy az ilyen sarkított jófiú-rosszfiú bemutatás belőlem mindig az ellenkezőjét váltja ki, lsd még Tom és Jerry rajzfilmek, meg a verjük meg a Coccolino macit mozgalom (ahol szintén ellenfelének a büdös sünnek v. borznak szurkoltam) ;-)

havera · http://holdfogyatkozasma.blogspot.com/ 2008.09.16. 16:07:27

verjük meg Coccolino macit? ilyen volt? ez szörnyűűű!

Roar 2008.09.16. 16:12:15

Uglee ezt kerestem!!! kösz

Reggie 2008.09.16. 16:13:46

Otletes reklam. Bar ha en bevasarlo kocsi lennek okosabb lennek...

Pepe · http://paypay.blog.hu 2008.09.16. 16:34:17

igazi modern horror, mint Hitchcock "Madarak" fimje volt, ez meg a"Kosarak" :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.09.16. 17:10:16

Nekem bejött :-) Sajnos találtam ámr én is megkarcolt lökhárítóval a kocsimat ilyen parkolóban, és tényleg nem volt betétlap :-(

Illúzió 2008.09.16. 18:39:26

Béna reklámfilm, nem a célcsoportnak való.

Vészmadár 2008.09.17. 12:58:11

Csak a jó ötletet már egy angol író, bizonyos Terry Pratchett bizony-bizony már megírta a "The Reaper man" c. könyvében.
Ettől függetlenül még remek. (sőt, szubjektív véleményem, hogy még egy jó pont, ha olvasnak a reklámszakemberek:-) )

tygger 2008.09.18. 10:51:26

very good. csak azt nem értem, h végig menekül, aztán leparkol, a feléledő kocsik (m nyilván ilyen képességeik is vannak) így könnyedén kivégezhetik a minit is.

a magyar klip is tetszik.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása