Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Elérkezett végre a várva várt pillanat. Az Erste Bank belátta, hogy egy leharcolt csehszlovák családra nem lehet banki kommunikációt építeni, még akkor sem, ha azokat hetente költöztetjük, utaztatjuk, megkopasztjuk vagy éppen egy diavetítő távirányítóját adjuk a kezükbe. Ebből a remek felismerésből nőtte ki magát az elhatározás, hogy a családregény helyére valami mást keressenek. Mondjuk egy épkézláb gondolatot, egy stratégiát, egy kézzel fogható, értelmes, hosszú távon is működőképes, a bankra releváns koncepciót. E célból aztán tendert is kiírtak, amelyen több reklámügynökség gyűrte egymást hosszasan, amíg végül megszületett a győztes. Azt, hogy az ERSTE számára üdvözítő megoldás is megszületett-e, döntse el mindenki saját maga.
A koncepció középpontjába az ügyfélközpontúságot helyezték, ami első hallásra elég furcsa ötlet. Nem gondolnám, hogy e mentén meg lehetne különböztetni egyetlen bankot is a többitől, hiszen az ügyfélközpontúság olyan egypontnullás banki érték, amit minden bank szeret az arcunkba tolni, az MKB pedig a Személyesen Önnek szlogenjével már jó ideje pontosan ezen a pályán focizik. Az ERSTE mégis úgy döntött, hogy erre építi fel kommunikációját, az eltérő igényeket pedig történelmi celebparádéval teszi érzékletessé. Erre ugyan láttunk már néhány példát akár a közelmúltban is - Kolombusz például nemrég még a djuice kedvéért szállt partra - ennek ellenére nem elveszett az alapötlet, hiszen jogdíjmentes történelmi vagy irodalmi figura több van mint ERSTE bankfiók, így aztán a koncepció az idők végezetéig folytatható.
Az imidzsfilm alapvetően nem kelt rossz benyomást a nézőben, még akkor sem, ha Rómeóék bukósisak nélkül motoroznak, Kolombusz pedig ugyanazon a helyen köt ki, ahol a reklámblokkban kettővel korábban még a Pannon tengeralattjárója horgonyzott. Az ügyfélálom is teljesül, hiszen az emberek emlékezni fognak a "mátyásos" reklámra, és a koncepció kiválasztásánál biztosan az is sokat nyomott a latban, hogy a végén jó sokáig lehetett mutatni a bankfiókot. Nem mellesleg a szereplőválasztás egész jól sikerült, talán csak a két szerelmes lett egy kicsit jellegtelen, az viszont nagy szó, hogy Lúdas Matyi szerepére sikerült magát Lúdas Matyit szerződtetni. Mostantól azonban a tiétek a terep. Ha nektek tetszik ez a történelmi kavalkád, szabjátok személyre a pontszámokat, ha viszont idegesít benneteket, hogy színházi büfét csináltak egy ERSTE bankfiókból, mártsátok fekete tintába a pennátokat a szavazás előtt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.