Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vicces képregényszerkesztő botkezűeknek

Agyadra mennek a PestiEst erőltetett, cseppet sem humoros képregényei? Te ennél százszor jobbat tudnál, csak éppen a rajztehetséged nincs olyan szinten, hogy ezt be is bizonyítsd? Talán nem véletlenül kímélt meg eddig a sors bennünket a képregényeidtől, de te most az arcába nevethetsz a végzetnek, mert a Bitstrips jóvoltából egy olyan eszköz van a kezedben, amellyel pótolhatod minden hiányosságodat. Ez tulajdonképpen egy ingyenes, full service képregényszerkesztő site, ahol minden úgy van kitalálva, hogy a legszimplább felhasználók is pár percen belül már örülhessenek életük első képregényének.

Az előre elkészítettek mellett irtózatos mennyiségű paraméter változtatgatásával bármilyen karaktert építhetsz magadnak, amelyeket aztán a legkülönfélébb, szintén szerkeszthető helyszínekre pakolhatsz mindenféle kiegészítővel együtt. Néhány kattintással növelheted tetszőleges - egy kockától akár egy egész füzetig terjedő - méretűre a képregényedet, amelybe néhány egyszerű lépéssel szövegbuborékokat is dobálhatsz. Az egyetlen nehézség, hogy a képregényszerkesztő nyelve angol, így vagy az ékezet nélküli írás marad, vagy potoshopba áttöltve pötyögöd be a végleges szöveget.

Csak úgy érzékeltetésképpen, ízelítő gyanánt én is készítettem egy szösszenetet, amelyben az utóbbi idők egyik legbrutálisabb reklámtámadásának állítottam emléket. A reklám, amelyben két gyerek egy könyvből (na annak a rokonnak kellene kitekerni a nyakát, akitől azt kapták) olvassa ki, hogyan kell szakszerűen bekoszolni egy inget, hogy azt anyu ne tudja többé kimosni. Ha van kedvetek, próbáljátok ki ti is, mire vagytok képesek. Aztán ha valami jó sikeredik, azt akár be is küldhetitek, mi meg majd jól közzétesszük. Ha lesz rá igény, akár egy sorozatot is faraghatunk ebből. Ha nem, hát nem.

Címkék: humor online paródia

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr60671136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keith 2008.09.19. 14:41:04

Basszus milyen régen keresek már ilyet! Nagyon állat, köszi a tippet.

Feeder 2008.09.19. 14:45:45

A képregény is jó;)))))))
Én is csinálok egyet a Providentre, nekem az piszkálja a csőrömet:)))))))

Pirospont 2008.09.19. 15:34:38

Én a szanalmas.hu-ról jöttem, ezért nem nagoyn értem, hogy mit is kell itt letölteni, vagy kattintani, hogy kurvaanyázhassak egy képregényben.

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.09.19. 15:35:08

LEHETNEM MONDJUK EGY KÜLÖN EBBŐL AZ OLDALBÓL KREÁLT KÉPREGÉNY BLOGOT INDÍTANI, EGYSZERRE TÖBB PÁRHUZAMOS SOROZATTAL. SZERINTEM NÉPSZERŰ LENNE.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.19. 15:50:51

Pirospont
:)))
Kattints a pirossal szedett linkre.

MP3PORTAL
Bátraké a szerencse.

Rézfaszú Bagó 2008.09.19. 15:52:51

Jó ötlet, és a Vanish is megérdemli. Érdemes lenne ezt folytatni, én szívesen néznék ilyeneket. Minden szar reklám kapja meg a magáét!

Xotifan · http://aronalul.blog.hu 2008.09.19. 16:00:12

goanimate.com
Ennyit szeretnék hozzátenni.

Antibiker 2008.09.19. 16:03:47

Sztoribórdrajzolók reszkessetek!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.19. 16:07:10

Xotifan
Ez is nagyon jó. Ha animációt akar valaki készíteni, szinte tökéletes. Kösz a tippet!

iele comte 2008.09.19. 16:37:40

Szerintem nem kellene lehúzni a Pesti Est képregényeit, messze a legjobbak a magyar mezőnyben. Gróf Balázs nem csak rajzolni tud, (képregényszerkesztő szájt nélkül) de jó humorához és utánozhatatlan stílusához mondanivaló is társul.

Talán pont ezért él ebből, míg a gúnyolódók nem.

blabla 2008.09.19. 16:38:49

Én azért szeretem a Pesti Est képregényeit, néha szoktak jók lenni! De valóban a tietek is jó.

cyber panka 2008.09.19. 17:13:55

iele comte

te mennyire vagy képben a magyar képgregény szcénával, hogy ilyen elvakultan legjobbnak tudod kijelenteni gróf balázst?
évek óta megpróbálom csukott szemmel átlapozni a birzasztóan ellaposodott és mind képileg mind mondandójában rég meghaladott munkáit. grófot már a legközelebbi barátai is megpróbálják felrázni vagy lebeszélni a további praktizálásról.
csak ennyit akartam.

iele comte 2008.09.19. 17:28:19

cyber panka

igazad van, inkábbúgy fogalmazok, hogy az általam jól ismert magyar mainstream képregény felhozatalból szerintem! Gróf Balázs a legjobb. esztétikai kérdésekben kár nyomrozós vitát folytatni.

azonban az nagyon szíven ütött, hogy reklámbuzi azt ajánlja, hogyha nem tetszik az egyébként (remélem ebben azért egyetértesz) űttörő Gróf-féle képregény, akkor egy előre beállított panelekkel operáló programmal csinálj jobbat.

a képregénykészítés fontos része a képi kifejezésmód, a saját rajzokkal való elmondás. ha ezt elhagyjuk, legyen mármilyen jó a poén, a közelébe sem érhet egy önálló GB-nak.

upsz 2008.09.19. 17:34:24

full sREvice? :)

zz 2008.09.19. 17:42:11

Nekem tetszenek Gróf Balázs képregényei, amikor olvasom őket mindig jót mulatok. De én ritkán olvasom őket, szóval nem számítok.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.09.19. 18:15:30

Számomra Grafitember és az általa készített Napirajz az etalon. A Matulán megjelent beteg képregényeket is rongyosra néztem, már ha lehetséges ilyen egy LCD-monitoron keresztül.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.09.19. 19:15:24

volt egyszer egy delma.hu
képregényszerkesztő gyerekeknek

úgy 2001 táján

még díjat is nyert(ünk vele:)

dru 2008.09.19. 19:17:30

reklámbuzi: Gróf Balázs képregényei szarok?...köhömm. azért őt nem nagyon kéne lehúzni. persze a tied százszor jobb....

kenyszerjogasz 2008.09.19. 19:51:18

ez a kepregeny most komoly?
a masodik kepkocka csak azert van mert kozepre is kellett egy. az utolsot meg jobb lett volna lehagyni..

8w2jyv

N3o 2008.09.19. 19:55:17

Dru, nem szarozta le reklámbuzi sehol :) Beleképzeled :D Sőt, még azt se állította, hogy neki nem tetszik, legfeljebb utalt rá.

beatlejuice 2008.09.19. 19:56:45

„erőltetett” valamint „cseppet sem humoros”, nem pedig szar... csak a rend kedvéért jegyzem meg.

én épp azért kedvelem (ismeretlenül) e blog íróját, mert véleményét kulturáltan fejezi ki.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.19. 21:45:35

dru
Én sajnos még szinte egyszer sem mosolyogtam Gróf képregényein, sokkal jobban szeretem én is a már említett Grafitembert, a Fekete Macskát vagy ha már a példák szóba jöttek Gary Larsont, de ez legyen az én problémám, neked ettől még tetszhetnek Balázs alkotásai. És nem, nem gondolom, hogy az enyém jobb lenne, már csak azért sem, mert nem venném a bátorságot, hogy ezt a hirtelenjében összecsapott dolgot képregénynek nevezzem. Nem az volt a lényeg, hogy én jobbat tudok-e, hanem az, hogy bárki megpróbálkozhat egy ilyen szösszenettel, akit idáig az tartott vissza, hogy nem tud rajzolni, viszont ötlete mint a tenger.

kenyszerjogasz 2008.09.19. 23:09:12

nos,
így már árnyaltabb a kép és részben visszavonom magam

cyber panka 2008.09.20. 10:18:36

csatlakozom reklámbuzihoz. én sem tudok mosolyogni GB képregényein. valami nem stimmelhet az Est házatáján, hogy még nem cserélték le valami ezerszer tehetségesebb 18 éves srácra.

amugy ti észrevettétek, hogy mostanában a pestiest aktuális számai vékonyabbak mint régebben egy-egy különszám?
nem tudom, hogy ez a konkurencia vagy az internet/wifi/3G hatása-e. vagy csak szép lassan kivonulnak a papíralapú programmagazinok piacáról...

dru 2008.09.20. 12:59:53

jójó nem írta le, hogy szar de erősen utalt rá:p
mostanában nem tudom, milyen képregényeket csinál GB, de régen nagyon szerettem. de azért rejtetten leszarozni azért se kéne na. :) max nem tetszik.

dru 2008.09.20. 13:00:51

de rejtetten leszarozni azért se kéne

dru berimór 2008.09.20. 13:57:53

szegénykéim, arra nem gondoltatok még soha az életben, hogy egy képregénynek talán nem feltétlenül az a CÉLJA, hogy röhögjünk rajta?? ennek például biztosan nem és ettől qva jó:
www.grofbalazs.hu/080908_repulogep.jpg
ha minden képregényen röhögni KELL, akkor minden filmen meg mondjuk sírni? vagy minden zenére táncolni?
de egyébként, ha vicces grófot akartok, van olyan is:
www.grofbalazs.hu/080825_gumi.jpg

és ezek csak a legfrissebb művek a honlapjáról.
...

ha kritizálsz, akkor legalább konkrétan mutass rá a kritika tárgyára.

Placida · http://sickoqueen.freeblog.hu 2008.09.20. 15:23:05

ezzel a képregénykészítő programmal kapcsolatban...ennél nagyobb baromságot! én értem, hogy aki nem tud rajzolni, annak egyszerűbb egy ilyet használnia és összetákolnia valami képregényszerűt az előre megrajzolt darabkákból meg állítható szövegbuborékokból, de hogy ennek amúgy semmi köze a képregényhez...lehet, hogy elfogult vagyok, ugyanis én is rajzolok, de kifejezetten utálom a számítógéppel összetákolt hülye "masinákat" amikkel képregényt, rajzot lehet csinálni... semmi egyedi nincsen benne, talán csak a szöveg amit bepötyög a készítő...akkor már inkább próbálkozna kézi rajzolással, mint ezzel, esküszöm még az is jobb lenne biztos, mert azok az ő vonalai...
Gróf Balázsról:
nem véletlen, hogy ennyire szélsőségesek a vélemények vele kapcsolatban, elég megosztó személyiség, éppen ezért a rajzait is valaki nagyon szereti valaki nagyon nem...de ezek szerint mindenki észreveszi!!!...én mellesleg szeretem a rajzait, és mivel én is rajzolok, tudom mennyi munka lehet mögötte...
dru berimór meg megmondta frankót.
(húú de felcsesztem most magamat ezen.)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.20. 15:36:35

dru berimór
Minden tiszteletem Gróf Balázsé, csak akadjunk már le erről, mert nem ez a poszt témája. Köszönöm

Aki meg nem hallotta ki a szövegből a szándékos túlzást, és komolyan gondolja, hogy ezzel a programmal más is elkészíthető az országos blődségeken kívül (lásd fenti példa), és a végeredmény tényleg összehasonlítható a művészi igényű képregényekkel, azzal meg nem tudok mit kezdeni.
"(húú de felcsesztem most magamat ezen.) "

terasz · http://www.teremibalazs.hu 2008.09.21. 18:15:15

hogy csináltál ékezeteket a képregény szövegébe? nekem az istennek sem megy..
:((

menjek rá PAINT-tel?

u.i.: egy próbálkozás, napi frissítéssel az irodistak.blog.hu címen.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.22. 20:20:12

terasz


Ékezetet sajna nem tud a progi, én is photoshoppal gyúrtam meg a végén.Sok sikert az irodistákhoz!

n.zs 2010.02.25. 20:17:33

Ezzel a szoftverrel készült ez a sorozat: www.elszabadultindulatok.eoldal.hu/

Chalabre (törölt) 2010.02.27. 12:50:31

Hűűű, ez tuti! Nagyon jó tipp. Egy haverom legutóbbi aranyköpését meg is képregényezem, hogy vizuálisan is élvezzük :-))).

KÖSZÖNÖM!

alone 2010.02.28. 17:41:01

Egy apró gond van, hogy a posztban leírt oldal két napja elérhetetlen. Amíg elérhető volt, addig viszont nagggyon adta... :-))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása