Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyilkos játékbabák a sétálóutcán

Nem tudom hányan vannak, akik emélkeznek a Gyerekjáték című filmsorozatra, ami annak ellenére, hogy gyakorlatilag nézhetetlenül rossz, négy folytatást is megért. Ezek főhőse Chucky, a sorozatgyilkos játékbaba volt, aki mellett Hannibal Lecter egy ártalmatlan gombfocikészletnek tűnik. A gyártó most valamiért úgy érezte, itt az ideje, hogy egy díszdobozos DVD-csomaggal lépjen újra a rajongók elé, aminek alkalmából egy csapat Chucky-t eresztett szélnek New York utcáin, akik kezükben hatalmas műkésekkel (videó) hozták a frászt a sétálókra. Azt nem mondom, hogy eredeti ötlet, de hogy akire a sarkon ráugrik egy ilyen szörnyszülött, az biztos, hogy egy ideig emlékezni fog az összevart pofájú porcelánbabára, az biztos. Ha nem áll meg a szíve, ki tudja, hálából akár még egy Chucky DVD-t is vehet.                                                                                     forrás: directdaily

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr19664759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.22. 09:37:29

annak idején 9-10 évesen elég ilyesztő volt a film :) Épeszű felnőtt viszont nem veszi meg a díszdobozt, az tuti. Ez a fajta promóció sem valami nagy szám.

Rézfaszú Bagó 2008.09.22. 09:47:23

Én imádtam Csakit, vessetek a mókusok elé! Valóban kézenfekvő ötlet ez a promó, de ettől még jól működik. Milyen fasza lehet, ahogy szembejön veled a kisfickó. Én bírnám! Tiszta Disneyland felnőtteknek:))

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.09.22. 10:33:33

Áááá, sose bírtam Chucky-t. Gyengék az idegeim hozzá.:)
De komolyan, ez az a fajta horror, amit sosem kultiváltam. Akkor már inkább Freddy, bár ő sem nagy koma. Az Alien-t viszont imádom, mind a négyet. Vicces lenne, ha savtól csöpögő szájjal várna egy utcasarkon...

zaq 2008.09.22. 11:46:11

Csáki egy zsák fos. Még a hugomat sem tudtam ijesztgetni vele.
Krűgerrel lehetett.
Meg a gumiemberrel. =]

pekmester 2008.09.24. 08:21:38

kiváló sorozat, máris van egy tuti vevő! :)

Charles Lee Ray 2008.09.25. 13:09:57

Már nem azért, de a Chucky sorozat a B kategória egyik csúcspontja (a Chucky ivadékát leszámítva, mert az télleg fos lett), de a többi az sztem 10 pont.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása