Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múlt héten az Erste Bank imidzsváltó reklámját értékeltük, ami elszomorítóan gyengén szerepelt, és Mátyás királyostól Kolombuszostól és libástól mindenestül összesen 2,1 pontot kapott, ami addictos mércével mérve is szerény eredmény. Legtöbben hálásak voltatok a Sparkassénak, amiért megszabadított bennünket az importált csehszlovák humortól, de az ezt követő színes, szélesvásznú történelmi-pénzügyi kalandsorozat sem elégítette ki kényes ízléseteket. Ennek ellenére most is egy újabb bankreklámot bocsátunk szavazásra, aminek az oka, hogy mindenki Emeséje feltámadt poraiból, és különféle álszakállakba csomagolva visszahódította magának a Budapest Bank reklámjait.
Aki abban bízott, hogy Emesétől egy életre megszabadult azt követően, hogy elindult a "bank dolgozóira" épülő kampány, az most nagyon pofára esett, ugyanis Emese visszasétált a hátsó ajtón, és új szerepben lépett a porondra. A kissé nehezen beazonosítható gyakornok vagy önjelölt alkalmazott szerepe után most valamilyen előttem nem teljesen világos okból elmaszkírozva, amerikai üzletembernek, majd bőrszerkós motoros rockernek álcázva vadássza le az alkalmazottakat a bankban vagy egy mélygarázsban, hogy így szedjen ki belőlük olyan információkat, amelyeket egy kóbor szórólapból is megtudhatna. Az új sorozatról még a környezetemben is eléggé megoszlanak a vélemények. Vannak, akik örülnek annak, hogy lelkes reklámfiguránk visszakúszott a küszöb alatt, és jókat mosolyognak az újabb alakításain. Mások viszont az Irigy Hónaljmirigyet emlegetik a reklámok kapcsán, mondván ez a beöltöztetünk valakit jó hülyén, és az majd vicces lesz vonal már nekik sem állt jól. Álszakállt húzunk, beöltözünk metálosnak, aztán majd jöhet a focista poén meg a kigyúrt testépítő, esetleg elő lehet húzni a kurva figuráját az Úristen@menny.hu-ból.
Egy biztos, a reklámokat megint Stefanovics Angéla viszi a hátán, aki továbbra is lubickol a szerepeiben. Ez persze örömteli dolog, de a sikeres banki kommunikációhoz azért még édeskevés. Nem tudom, hogy ez az Emese-mentőakció az üdvözítő út a Budapest Bank számára, de majd ti megmondjátok, amikor lepontozzátok a filmet. Ha megteszitek, elmondom, miért jó üzlet nektek a hitel. Amúgy a "mettált" bírjátok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: