Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!

Te jó szagú Úristen! Csak ennyit tudtam kínomban kinyögni, amikor először csapott le rám a tévében a Profi áruházláncot újrapozicionálni próbáló kampány első darabja. Ha azt akarták, hogy a néző visszarepüljön 20-30 évet, és azt gondolja, hogy a Profiban még 3,60 Ft a kiló kenyér, akkor elérték a céljukat. Ha szándékos ez a fajta katasztrófareklám, és tudatosan lóg ki lefelé a blokkból, akkor csak gratulálni tudok a készítőknek, mivel - ugyan csak a hirtelen sokk miatt - de a szpot komoly emlékezeti hatással bír. Meg merem kockáztatni, hogy a Vámház körút 9. óta nem volt ilyen antireklám, ami azért nagy szó. Ez az a kategória, ami annyira de annyira rossz, hogy már majdnem jó. 

Az első filmben Klárikám a főszereplő, őt kíséri a kamera egy irtózatosan műanyag kirakatvásárlás közben. A pénztárnál áll, amikor megérkezik Korda "Megadja!!!" György, kezében 10 Arany Fácán sűrített paradicsommal, amiket a szalagra borít. Erre Klárikám Medveczky Ilonát megszégyenítő műmosollyal az arcán közli vele, hogy ez mennyire profi volt. Értitek? Profi! Én meg az arcomról lenyúzom a bőrt fájdalmamban, és azon gondolkozom, hogy hol van ilyenkor az ORTT, hogy megvédje az ártatlan és gyanútlan tévénézőket. Aki azt gondolta, hogy ebben a sztoriban nincs több, az nagyot tévedett, merthogy itt egy egész reklámkoncepcióval állunk szemben. A sorozat második, és remélhetőleg utolsó darabjában fordított szereposztást láthatunk. Itt Gyurikám nézi örökifjú kedvesét, amint az olyan gyorsan manőverez a pultok között, hogy csak egy csík látszik belőle. Uhhh. Gondolkodtam rajta, hogy egyáltalán érdemes-e a Reklámszemle rovatba betenni ezt a "reklámot", de aztán arra jutottam, hogy végül is az sincs kizárva, hogy ez valakinek tetszik. A Táncdalfesztivál sátor is mindig tele van. A szavazás előtt azért mindenkit figyelmeztetek, akit a sors eddig megkímélt a Korda házaspár reklámhumorától, hogy csak nagyon óvatosan indítsa el a lejátszást. Utána pedig ne engem okoljon!

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,3/5)

Címkék: celeb hungarikum elmebaj reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr30687427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antibaby · http://antibaby.freeblog.hu 2008.09.30. 10:22:02

Nem vagyok túl profi (bocs, ez most tényleg véletlen volt) Kordából, de az ott a végén nem az ő hangja, ugye?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 10:25:28

Profi én sem vagyok, de szerintem ő az. Sajnos ez a legkisebb baj a reklámmal.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.30. 10:25:47

Kár, hogy nincs 0-ás :D

Én egy összeesküvést sejtek a háttérben: a CBA-s reklámok titkos receptjére rátette a kezét a Profi, és felhasználta a sajátjához. Komoly :)

panka 2008.09.30. 10:31:05

nekem az tetszik, hogy Burberry pólóban nyomja Gyuri bácsi, ami azért minden, de nem a Profi kategóriája :)

W Joe 2008.09.30. 10:31:55

A "lállálá láláláilili" megfizethetetlen Profi reklám :D De mintha rémlene egy másik Kordás reklám is, amiben "Mámmámámiámá"-t énekli, de az mintha még gagyibb lenne :) Lehet, hogy az mást reklámoz? Pedig Kordával lehetne vicceset csinálni.

Ronald 2008.09.30. 10:38:00

Én meg azokat csodálom, akik egy blikkre felismerik egy szar, sárga polórol, hogy "az bizony, egy eredeti Burberry".

Eszem megáll, komolyan - hogy mire képesek ezek a márka-gengszterek.
Méghogy Burberry? Hát mijaszar az?
Jaaa, hogy egy sima poló?
De ugye egy "eredeti Burrberyt" nem otthon mosunk - mint a prolik a kinait?
.

györgy 2008.09.30. 10:41:32

Ez zseniális! Gyuri bácsi abszolút király.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 10:43:23

györgy
Maga az Gyuri bácsi? Klárika jól van?

hatja 2008.09.30. 10:44:52

WJ amire te gondolsz az a petőfin megy félóránként, és hasonlóan színvonalas. mondjuk a munkahelyemnek hála napi 8 órában a juventuszos rádióreklámokon edződöm, a vasedénynél meg az ordibálós autóreklámoknál nincs lejjebb...

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.09.30. 10:45:48

Ez a reklám minden csak nem profi. Ez a nagy helyzet Klárikám meg Gyurikám.

jasztreb 2008.09.30. 10:51:03

célcsoport, célcsoport, célcsoport.

amúgy, rb, a kenyér pedig 3,60 volt ;)

Tuskó 2008.09.30. 10:51:34

Én kiütést kapok Gyuribácsitól és Klárikámtól. Annyira édesek mindketten, hogy kirohad a fogam tőlük.
A reklámból meg látszik milyen profi kreatívok dolgoznak a profiban/-nak. Egyszerűen csodás, na!

dimitrij 2008.09.30. 10:56:14

"...kezében 10 Arany Fácán sűrített paradicsommal, amiket a szalagra borít..."

mármint All in-t mond, figyeld a mozdulatot. :)

egyébként vicces, pont attól, hogy műanyag. és az is egyértelmű, hogy Klárika se, de Gyuribá pláne nem járt az utóbbi 30 évben semmilyen Profi nevű boltban...

johevi 2008.09.30. 10:57:20

Ez az Uhrin-effektus. Annyira szar, hogy már sírva röhög az ember. Ettől persze az előadó becsapódik, és azt hiszi, hogy zseniális.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 10:57:59

jasztreb
Odáig, hogy Korda okés a dolog, de a célcsoport nem hánykolódott volna álmatlanul, ha valami vállalhatót csináltak volna velük a kiherélt Benny Hill show helyett.

Dinsdale Piranha 2008.09.30. 10:59:42

Ki az a Gyuri és Klári? Meg mi az a TV reklám, sőt mi az a TV? Ti szegény mazochisták...

Francois Pignon 2008.09.30. 11:03:37

Pedig sokaknak fog bejönni, a többi bolt hasonlóan siralmas reklámjához hasonlóan.

A Klpaka-féle reklám viszont profi volt, elérte pontosan a célját. Tudja is mindenki hol keresse az üzletet, nemde?

WToma · http://lazalom.blog.hu 2008.09.30. 11:03:43

Van ez rádióban is, ott a KGy kornyikál majd "Nincs mit tenni Klárikám, a Profi diszkont számai mindig jobbak." Ott legalább a vizuális sokk elmarad.

Eastbay 2008.09.30. 11:05:44

3,60 ...
... klasszikusokat csak szó szerint:D

fletópótlék 2008.09.30. 11:09:10

Szerintem csak irigylitek ettől a remek művészpártól a pénzt amit felmarkolnak ezért a fantasztikus teljesítményért :))

cinnamon mouse 2008.09.30. 11:14:12

A világért sem szeretném becsmérelni a fenti remekművet, de a Vámház körút 9. SOKKAL fájdalmasabb volt :-)
Kihangsúlyozom, Klárika és Gyuri zsibbasztó hatása példaértékű ettől függetlenül :-).

csizsikpizsik 2008.09.30. 11:14:33

Megnéztem a reklámot. Ez nem a műfaj alja. A rádióváltozata az, attól minden reggel leborulok mint anno a Sztálin-szobor...

slobo toric 2008.09.30. 11:14:47

Tipikus példa arra, mikor annyira beleszerettek az ötletbe, hogy elfelejtették kitalálni az egészet. (Ld Figo) Előttem van az este 7 órás brainstorming, amikor végre valaki bemondja, hogy "Legyen Korda Gyuri!" Mindenki tapsol és megkönnyebbülten hazarohan, és másnap délelőtt egy junior szövegíró gyorsan összedobja az anyagot, a filmesek vissza sem kérdeznek, hogy akkor mi is lenne a sztori, ha az ügyfélnek jó, minek bolygatni az egészet, lényeg, hogy "meglegyen".
Pedig attól függetlenül, hogy nem bírom Korda Györgyöt, szerintem lehetett volna az ötletből egy szellemes, stílusos reklám, néhány nap gondolkodással, és egy jó filmes csapattal. Bár én mondtam nemrég, hogy a magyar reklámfilmesek jók, erre bizony csak egy hatalmas egyest tudnék adni, annyira esetlen, bugyuta az egész.

Host 2008.09.30. 11:15:40

Sztem Nálad profibbak készítették a reklámot. :)
Felmérték a vásárlóközönséget - rájöttek, h nem az addict blog olvasói vannak többségben - és kerestek hozzá egy abban a körben/korosztályban ismert arcot. A rejtélyes, jópofa, tényleg humoros utalások pedig nem mennek át sok agylebenyen.

Ford Prefect 2008.09.30. 11:20:35

Coop-os marketing igazgató barátnőmet felhívtam, hogy végre valakinek sikerült szarabbat csinálni náluk!!

:-D

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.09.30. 11:22:59

jaja, nekem is a klapka-féle remek jutott eszembe legelőször :)
de most ez akkor komoly? mert viccnek kicsit durva ;)

zgnp 2008.09.30. 11:23:45

a teny hogy fejbol vagjatok a vamhaz korut 9-et azt jelenti, hogy a reklam elerte a celjat, barmennyire szar is volt

AzHofi 2008.09.30. 11:25:39

De miért szar ez? Bárcsak minden reklám ilyen lenne, akkor megint program volna a tv-ben a reklám nézés is, mint annak idején. Skála kópé, forgó morgó, makk marci fogkrémet reklámoz, és hasonlók. Most meg... áh mindegy.

whistleblower · http://chromeshelter.blogspot.com 2008.09.30. 11:25:51

"A Táncdalfesztivál sátor is mindig tele van." -> lol ez jó :)

a reklám über-gagyi valóban. de mondjuk az ilyen profi/penny market stb szinttől nem is kell többet várni :\

wachaz · http://zzepg.blogspot.com 2008.09.30. 11:25:59

Nálam csak emiatt szorultak Gyuriék a második helyre: www.youtube.com/watch?v=TC8WKrTnIVk

buvos szomszed 2008.09.30. 11:27:34

Ez tenyleg eleg szar cucc. Ettol Korda meg bejon annak a retegnek akit meg probalnak szolitani.
(Klarika jol van ;)

csm · http://www.pozor.hu 2008.09.30. 11:28:51

Hát nemtom láttam már fájdalmasabbat is. Nekem inkább az baszott oda ebben a reklámban, ahogy a kedves pórnép vásárlók mosolyognak mintha minden kurvajó lenne. Ahelyett hogy valamelyik kitenné a lábát Klárika elé, aki azzal a lendülettel felkenődne a hentespultra, az agya összekeveredne a pacallal, és erre mondaná a Gyuri hogy "na ez profi volt". Akkor beállnék én is mosolyogni!

buvos szomszed 2008.09.30. 11:29:28

wachaz: iiii, ez kemeny :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 11:32:04

csizsikpizsik 2008.09.30. 11:14:33
"Megnéztem a reklámot. Ez nem a műfaj alja."

Az a nagy baj, hogy még igazad is van.

Host
Ugyanazt tudom mondani, amit jasztreb kommentjére válaszoltam.

mirigy 2008.09.30. 11:40:32

wachaz

Aztakurva! :)) Tényleg überelik gyuri bácsiékat :))

zurhajos · http://zurhajos.wordpress.com 2008.09.30. 11:42:47

Talán tényleg azért csinálták ennyire sz*rra, hogy beszéljenek róla minnél többet...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 11:43:20

wachaz
Ezek alapján azt mondom, becsüljük meg a mi kis ufóinkat:)

mirigy 2008.09.30. 11:43:37

Egyébként csináltak már sokkal szarabb reklámokat sokkal több pénzért. Pl az új erste reklám egy katasztrófa a Matyi királlyal meg Kálámbó Kristóffal. Csak mert győri vagyok azért bírom elviselni. Részben ott készült :)

ponybitch 2008.09.30. 11:54:25

Uhh bazzeg, ez kemeny volt... Egyebkent szerintem meg mindig komolyan versenyben van a cba is ezzel a mualkotassal.


P

slobo toric 2008.09.30. 11:55:31

Nekem az Obi reklám bejött: szürreális és vicces. Most én is az alja vagyok?

is 2008.09.30. 11:56:44

a jó reklám az, amire emlékeznek. a Vámház körút 9-re, meg a hagyományos mosóporra emlékszel, akkor azok jó reklámok voltak. kereshetsz erkölcsi, ízlésbeli, esztétikai minőségi jegyeket, de az mind szubjektív. az egyetlen objektív mérce, hogy mennyire marad meg a fejedben. ez a Profi valószínűleg nem marad meg, de a Vámház körút 9 bizony nem ez a szar kategória.

jasztreb 2008.09.30. 11:57:58

rb, reméltem, hogy átjön az irónia ennyiből is.
iylen esetekben kétféle ügyfél van: vagy ez tetszik neki, vagy a fentebb mondott szóval takarózik.

RnYk 2008.09.30. 12:02:03

Ja emlékszünk a vámházra rendesen, arra, hogy volt meg viccesen szar. De, hogy mit reklámoztak? Ke?
Megmaradt, hogy a nagyfejű fickó egy firkát táblát mutogat. Ha ilyen a reklám én akkor be nem megyek oda.

Szerintem vannak páran így még ezzel.

Más, ilyen miért nincs?
www.youtube.com/watch?v=nja-GJfpZJY&NR=1
Ennyire pűdek lnnénk?

PROFI.HU 2008.09.30. 12:03:52

Örülünk h teccik

a megrendelő :-)

Bifi 2008.09.30. 12:05:56

Hát.. nem tetszik, de ettöl még (szerintem) nem elbafott a reklám, az "olcsó" áruházak (most ne menjünk bele, hogy mennyire olcsó az olcsó, és hogy Marcsi néni a sarkon olcsóbban adja a dobozos lecsópaprikát) célközönsége leginkább a 40-45 év feletti kis-és közepes keresetû emberek. Azokat csak egy ô általük jól ismert személlyel tudod megtalálni. OK, én fiatalabb vagyok, de kedvelem "Gyuribácsiékat" egyszerüen aranyos emberek, nincs bennük rossz szándék.
A célközönség szintén így vélekedik, mert kb egykorú Gyuribácsiékkal. Nem attol lesz jó vagy rossz egy reklám, hogy milyen a kivitelezése, hanem attól, hogy hordoz-e REKLÁMértéket. Kérdezzétek meg nagyszüleiteket, hogy ki reklámozza a profit, és hogy ki reklámozza a visegrádi ásványvizet. (az öregedó hegylakó-image a full katasztrófa.. )

uff.

Ford Prefect 2008.09.30. 12:14:26

MÜSZI!

mirigy 2008.09.30. 12:17:37

Amlékszik valaki a müszi reklámra? (az idősebb korosztályra gondoltam) Amikor egy kalapos ember csettintett és mondta, hogy müszi! A kutya sem tudta, hogy mi a fene az a müszi de ez a reklám megmaradt sokakban :)

kerry 2008.09.30. 12:18:26

Nem olyan nehéz az embernek nem tetsző reklámot találni, de hát ez ízlés dolga. Én például tényleg nem bírom nézni és mindig elkapcsolok az Axe csokiemberes dezodorreklámjáról, meg az is zavar amikor a KitKat kalandötletes reklámjában a srác szemenvágja a csokival a barátnőjét. A Klárikás rádióreklám viszont natívan rossz, kész. De olyan reklám is van, ami meg láthatóan sok pénzből készült, mégis jellegtelen, érdektelen, felidézhetetlen.
Apropó, a Coopnál van olyan poszt, hogy marketingigazgató?:)

Ford Prefect 2008.09.30. 12:23:02

Na Mirigy, erre varrjál gombot!
SZINKRONICITÁS barátaim! Szinkronicitás...

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.09.30. 12:24:08

Hehe, nemsoká index címlapos lesz ez a post, és Gyuribácsiék megcsinálták a tutit, mert hogy olyan szar, hogy mindenki erről fog beszélni....

Biztosan nem véletlen, hogy a coop-nak és a profi-nak is a Klapka Médiaügynökség a megoldás-szállítója :-)

PROFI.HU 2008.09.30. 12:26:32

örülönk h haladunk

a megrendelő :-)

mirigy 2008.09.30. 12:31:02

Ford Prefect

Kedves tőled de nem vágom annyira a pszichológiát :)

laja08 · http://laja08 2008.09.30. 12:32:10

az OBI-s reklámban az a ciki, hogy épp' ez az a bolt, ahol az eladók sz*nak a vevőkre.

Hangyasav 2008.09.30. 12:32:28

zgnp, zurhajos, is:

Közhelyes barátaim, ha már egy reklámblogon kommenteltek, hagy osszak meg veletek egy titkot: a reklámnak_nem_az_a_célja, h beszéljenek róla. Nem költünk százmilliókat arra, h okostojás bloggerek és kommentelők írogassanak a szpotról.
A_reklám_célja_az_eladás. Pont. Közvetlenül vagy közvetve, most vagy később, de forgalmat kell generálnia, mert különben kidobott pénz, és nem okos befektetés.

Mivel nem ismerjük a számokat (a kampány nem túl régi, és az ilyesmit egyébként sem osztják meg a nagyközönséggel, még a szakmával sem), csak tapogatózunk a hatékonyságot illetőleg. Szvsz ez a kampány_nagyon_szar (mert közhelyes, sem mondandójában, sem kivitelezésében sem nem eredeti, sem nem stílusos, sem nem bátor) és inkább a kidobott pénz rovatba fog kerülni.

A tetszés meg szubjektív.

Bifi 2008.09.30. 12:36:13

Üdvözlöm a megrendelôt.. :D

Megyek és kifosztom a csokigépet, és elviszem a szódaautomatát a sarokról :).. vagy csak egyszerûen lezárom a Lurdy 3. emeletét :P

(fûûûdejó ez a "névtelen" internet) :D

Ford Prefect 2008.09.30. 12:37:09

Szinkron jelenségekről akkor beszélünk, ha valamilyen külső esemény és egy belső (archetipikus) esemény véletlen módon egybeesik, egy időben jelenik meg.

freesleep 2008.09.30. 12:37:16

ifi
nem tudom, hogy képzeled ezt a negyvenesek egyidősek kordáékkal dolgot - ők min. egy 20assal többek.
messze nem az a korosztály, és a kedveltségük meg biztos nagyobb a szigetelőknél mint a 40 körüleknél, akinek az nyukájuk kamaszkorukban az ő számaikat nyöszörgettette a rádióban - akkor ui ezek tök komolyak voltak.

Csülök 2008.09.30. 12:39:24

A Profi által megcélzott vásárlóréteg körében Korda György és az ő Klárikája népszerű emberek.
A reklám így eléri a célját, tehát jó.

homaly 2008.09.30. 12:39:49

Tippeljünk, ki lesz a következő Mary Zsuzsi műfogsora és Kordáék sűrített paradicsoma után?

Közöd?? (törölt) 2008.09.30. 12:41:06

nincs ezzel semmi gond, szerintem

W Joe 2008.09.30. 12:44:30

homaly 2008.09.30. 12:39:49
Zalatnai Cili árul majd csíkos pizsamát

Vadkörte 2008.09.30. 12:45:53

Van, ami annyira rossz, hogy az már jó. Én annyira röhögtem, amikor láttam!! A cél az, hogy felhívja a figyelmet a Profira. lám, sikerült. Még mondja valaki, hog yez nem egy jó reklám!

Bifi 2008.09.30. 12:46:35

Homaly:

Simán el tudok képzelni hasonlót: "Korda-család összefut Gálvölgyivel, és gyorsan komponálnak egy Profi-Dalt, mindenféle akciós konzerven dobolva/zörögve-énekelve"©
:D

Ha meglátom ezt reklámban megvalósítva, rommá perelek mindenkit.. mert az már nemhogy lopás, de a közerkölcs szigorú megsértése lenne. :D

Vadkörte 2008.09.30. 12:49:03

Hangyasav, tévedsz. Ott volt a MÜSZI. Tudjátok, az ember, aki öltönyben, keménykalappal a fején jött ki a Balatonból, csettintett, és azt mondta: "MÜSZI!" Egy orszság tanulta meg a "brand"-et, és hogy mi is az. Egy reklámnak ez is célja.

Bifi 2008.09.30. 12:49:50

freesleep!

Amikor te 16 voltál, akkor 16 éves elôadók zenéjére buliztál? Hidd el, amikor én tini voltam, MC Hammer nem 17 volt.. és azt hallgattam.

zimmezumm 2008.09.30. 12:52:13

nemazert, de a vamhaz korut 9. az tenyleg profi.
100ft-bol egy olyan reklamot csinalt az oreg balettos, amit tobb eve emleget mindenki. mindneki tudja mit arul az oreg es hol. mi ez ha nem profisag?

kabbe 2008.09.30. 12:53:25

én borzasztóan beröhögtem rajta,Gyuri bácsi naggyon komoly
megyek is a profiba száguldozni a bevásárlókosárral muhaha.
Az igazi szar Mary Zsuzsi protkórögzítő reklámja,az első verzióban annyira látszik hogy nem harap az almába hogy az csuda,tehát a protkórögzítő szart sem ér...

Vadkörte 2008.09.30. 12:55:54

kabbe, az viszont jól hallatszik, hogy Zsuzsinak műfogsora van... :-D

mirigy 2008.09.30. 12:58:29

lá lá lá lá | lá lá lá lá | lá lá lá lá | lá lá lááááááá :)))

Hangyasav 2008.09.30. 13:00:01

Vadkörte:

nem tévedek, bocs, hogy szólok.

A brand nevét nem azért kell megtanulnia a populációnak, mer´ az jó, hanem azért, hogy ismert és keresett legyen, így forgalmat generáljon.

bulgakov 2008.09.30. 13:05:11

szerintem ez teljesen rendben van. ha nézte vki a Kordáék a Föld körül című szürreality sorozatot, az láthatta, hogy ők valóban ilyenek a hétköznapokban is. én személy szerint nagyon bírom őket, a reklám készítőivel beszélgetnék azért, de Kordáék királyok! Szerintem ez klasszisokkal szórakoztatóbb, mint pl. az Erste bank terhelt karaketerei, akik valszeg a pannon-tengeralattjárót követték 12 csomóval, így jutottak ide a Luna-Islandről. Kordáékat minden reklámba!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.09.30. 13:11:06

"Tippeljünk, ki lesz a következő Mary Zsuzsi műfogsora és Kordáék sűrített paradicsoma után?"

Komár Laci bármilyen alkoholreklámban :-)

Yolanda 2008.09.30. 13:11:35

A rádió változat, az a kegyetlen... Brrr. Nem véletlen, hogy nem jártam a Profiba eddig sem. Bevallom, ezek után sem tervezem. Hmmm... lehet, hogy nem én vagyok a célközönség? :)

Lac 2008.09.30. 13:16:22

wachaz
ezen megpusztultam!!! botrány!

roy234 · http://roy234 2008.09.30. 13:16:32

Klárikám-Gyurikám, ez kurvára PROLI volt!

mirigy 2008.09.30. 13:17:31

roy234

Hát ja :) Beszéljünk róla :) És még azt hiszik hogy vicces, inkább gusztustalan de hát ez az én egyéni szociális problémám.

hungrysignal 2008.09.30. 13:19:53

A célcsoportnak tökéletes, nincs ezzel baj!

csövi 2008.09.30. 13:22:03

Egyébként vásárolt már valaki ennek a cégnek valamelyik üzletében? Elhiszem, hogy kordáékkal reklámozzák csak ők tudják megfizetni :)

katikópé 2008.09.30. 13:22:22

Ronald:
Azé börböri, mert a gomboláspánt (közelinél láccik) a cég által levédett kockás mintás anyaggal van bélelve..
habár nem áll túl jól a Gyuri bácsin, hisz kiemeli a cicijeit. Erre a két barackkal is ügyesen rá irányítja a figyelmünket..

dzsedilovag 2008.09.30. 13:24:19

Nem akarok senki megbántani, de a "vámházkörútkilenc" reklámot becsmérelni...

Had kérdezzem már meg, mire való a reklám? Nem arra, hogy álmodból fölkelve is tudd, mi kell neked a reklám szerint? Mert a vámház körutas jó pár éve volt, mégis mindenki kívülről fújja. Ha egy pucér csaj vonaglott volna a képernyőn, akkor már senki sem tudná, hol érdemes aranyat venni. Szóval az a reklám, a reklámok csúcsa!
Olyan, mint a MÜSZI volt. Bár ott félresiklott, mert a mai napig senki sem tudja, mi a francháj az a MÜSZI, viszont a reklámot mindenki ismeri, aki élt már akkor.

Vámházkörút a király!

dinoszaurusz 2008.09.30. 13:26:26

a zenéért simán szerzői jogi pert lehetne a nyakukba akasztani
1983-as Matt Bianco szám lopása összezagyválva egy kis Karel Gottal...
oh, mein Gott

Thor az igazi 2008.09.30. 13:27:30

Hangyasav

Ha valóban közöd van a reklámszakmához (amit a hsz-edben sejteni engedsz), akkor sipirc vissza tanulni még egy kicsit, mert a titok, amit megosztottál eléggé elnagyolt. A reklámnak az _is_ célja, hogy beszéljenek róla, de van, hogy ez az _egyetlen_ célja, ha teszem azt, csak warmupja egy kampánynak a spot.
Egy újabb titok: költünk százmilliókat arra, hogy okostojás bloggerek és kommentelők irogassanak spotokról. (Javasolt irodalom: www.stevepavlina.com/blog/ és a csávó még csak a spanyolviasz kategóriában utazik)

Azt írod: "A_reklám_célja_az_eladás. Pont. Közvetlenül vagy közvetve, most vagy később, de forgalmat kell generálnia, mert különben kidobott pénz, és nem okos befektetés."

Na igen, de jobban jársz, ha az "eladást" és a "forgalmat" a jövőben már nem szinonímaként használod, mert elég régóta nem azok, ráadásul ez így túl általános.

Azt is írtad: "Mivel nem ismerjük a számokat (a kampány nem túl régi, és az ilyesmit egyébként sem osztják meg a nagyközönséggel, még a szakmával sem), csak tapogatózunk a hatékonyságot illetőleg."

Valamilyen érdekes szakmával találkozhattál. De hadd kérdezzek valamit: Szerinted egy ügynökség mire fog hivatkozni, ha egy megrendelő döntését szeretné befolyásolni, hogy kit válasszon? Ezeket az adatokat nem érdemes eltitkolni, mert többet hoznak a konyhára, ha szabadon hozzáférhetőek. Annál is inkább, mert a hatékonyságot a célcsoport körében kell mérni, mert a példánál maradva ennek a spotnak a hatékonysága pl. a 7-10 évesek körében 0 (nulla). És? Kit érdekel? Nem nekik készült. Ha jól lövik be azt, hogy mikor megy le adásban és milyen adókon, akkor eljutnak azokhoz az emberekhez, akiknek a Korda-házaspár fontos valamilyen okból. Ez legyen a 60-tól 75 évesig terjedő közönség (szűken mérve). Ők azok szerintem, akiknek szól a reklám, akik forintra pontosan tudják, hogy melyik diszkont üzlet mit akciózik a héten, és mennyibe kerül náluk a kenyér. Ez feléjük egy kis lökés, hogy nézzenek be a Profiba. De a járulékos dolgokról is lehetne még beszélni, ami azzal jár, ha egy ilyen blogon ez a spot generál egy pár száz hozzászólást. ;) (De most nem fogok, mert dolgozni is kell valamikor. :) )

károlybácsi 2008.09.30. 13:28:21

Pacalarcúak, röhögjetek inkább ezen:
www.youtube.com/watch?v=wqsrhBAqk60
Ez is magyar, egy híres magyar színésszel. De jajjjj fújjj, milyen csúnyán beszélnek benne!
Mucsi Zoltán a király!

kerry 2008.09.30. 13:28:39

Müszi-ügyben én is azok közé tartozom, akik fel tudják idézni, de fogalmuk sincs arról, mi a fene volt az. Ezzel nem sokra jut a reklámozó. Ne feledjük, akkor még nem volt gugli, hogy bepötyögjem a müszi szót, milyen találatokat ad ki rá.

károlybácsi 2008.09.30. 13:30:49

Müszi egy cégnév, az rejtély, hogy mit gyártottak. Viszont a károlykörútkilenc az a klapka zálogháza, arra én emlékszem.

roy234 · http://roy234 2008.09.30. 13:36:41

mirigy

télleg gusztustalan. a vámhz9 is. igen emléxem rá, de mégsem érzek semmien indítatást, hogy vegyek vmi kis fuxot a klapkánál. monnyuk egyébként sem hordok éxert és csajt se tartok hehehe.. DE enni szoktam, mégsem dobálnak sem a tcso színes reklámok vagy ez agyurikás faszság... pedig a kordával talán a mi korosztályunknak is el lehetne adni a paradicsomot... paradicsom.. érted.. ez itt a PARADICSOM!! öregem, micsoda rejtett üzenetek...

tényleg színvonaltalan és gusztustalan


na csá

csövi 2008.09.30. 13:37:23

károlybácsi

Igaz trágár a szövege de élethűen adja vissza a bunkó magyar autóstársadalom reagálását bizonyos helyzetekben :)

io79 2008.09.30. 13:37:46

metálT bírjátok?

csövi 2008.09.30. 13:39:08

roy234

Én az általad idézett pinagombára mondtam hogy gusztustalan de mindegy. Mivel van egy ilyen reklám is ahol a nő beszélgetni akar a hüvelygombáról :) Erre céloztam nemtom honnét vetted hogy klapkáról beszéltem :)

csövi 2008.09.30. 13:40:10

Na elfelejtettem visszaváltani a másik nickre micsoda égés :)) De a mirigy is én vagyok de csak ez a kettő :)

PROFI.HU 2008.09.30. 13:40:57

salllalalallala lalalla lalalla :-)

Vadkörte 2008.09.30. 13:41:15

MÜSZI:
www.youtube.com/watch?v=XCW48PrV7YM

Csak hogy Hangyasav is örüljön.

zimmezumm 2008.09.30. 13:41:15

müszi = Mezőgazdasági Ügyvitel-Szervezési Iroda

károlybácsi 2008.09.30. 13:44:03

Küldöm nektek a mucsizolis reklám másik darabját:
www.youtube.com/watch?v=LkySFLp9XHw
ez is kva jó! jó szórakozást!

u.i.: a hüvelygomba tényleg hányás

Perillustris 2008.09.30. 13:44:51

A következő filmjükben tán Belmondo is feltűnik.

PROFI.HU 2008.09.30. 13:44:53

ha már itt tartunk : MÜSZI : Meződazdasági Ügyvitelszervező Intézet

A POÉN az volt h még csak nem is az ébredező lakossági piacra , hanem ( 80 évek második felét írjuk ) az akkori 2. gazdaság ( KFT-k előtti GMKR-ra kell gondolni Gurukáim ) számára csapattak TV reklámot ...........

Annyival előzte meg Korát ( és nem Kordát ) hogy az salllala ! :-)

Olympus 2008.09.30. 13:48:02

Kicsit OFF, de valahol azért csatlakozik a témához:

Én Hangyasavval értek egyet, ha egy reklám nem hoz bevételt, akkor az nem volt egy jó reklám, hanem feleslegesen kidobott pénz.

Nem reprezentatív közvéleménykutatásom szerint - azaz megkérdeztem néhány délben a Profiban kódorgó vásárlót, a korombeli célcsoport egyik-másik tagját - a TV és a rádióreklám enyhén szólva lenézi őket, nem jópofa, hanem erőltetett. Ahelyett, hogy a Profi a hiányosságain javított volna, csak rontott a helyzetén, mert hiába fut a reklám, ha a vásárlók ugyanazt a kiszolgálást, silány áruválasztékot kapják, mint eddig. Akikkel én beszéltem, azt hitték, valami pozitív változásnak lesznek majd tanúi, ehelyett semmi se változott.

Az én véleményem az, hogy nem mérték fel a célcsoport valódi igényeit, azaz azt, hogy ki, mit, mikor, hogyan, miért vásárol náluk, csak lövöldöztek egyet a levegőbe. A vásárlóknak nem "jópofa" reklámokra, hanem olcsó és bőséges, márkás áruválasztékra lenne szükségük. Mivel ezt nem képesek nyújtani, a hiányosságaik elfedését egy ilyen reklámmal próbálják lenyomni a kispénzű nyugdíjasok torkán.

Egy szónak is száz a vége: a Profi jobban is felkészülhetett volna a reklám által kiváltott érdeklődésre, mert hiába fut a kampány, aki betér az általam preferált üzletükbe, siralmas állapotokat talál:

Ma délben a "kedvenc" Profimban nincs kenyér (jut eszembe, ilyenkor máskor sincs), a tej máig jó, a felvágott választék siralmas és a szavatossága holnap lejár. A pénztáros meg ma is átvágna vagy 600 Ft-al - az ősz fejemről biztos azt gondolta, vagyok olyan bárgyú, mint a reklám célközönsége, és egy próbát megér. No de ilyen gyakran?!

Továbbá a gyakran csak félig feltöltött polcokról kiszorultak az ismertebb márkák, helyette mindenhol a gagyi saját márkás Profi cuccok, igaz, majdnem annyiért, mint mondjuk a sokkal keresettebb külföldi termék.

A pontos árak feltüntetését külön maceraként élik meg a dolgozók, hiába akciós egy áru a szórólap szerint, ők akkor is teljes áron, vagy drágábban adnák el, mert "ez az ár van a gépben".

A boltba este negyed nyolc után bejutni csak szájkaratéval lehet, mert a jópofa biztonsági őr a nyolcig nyitva tartó üzletbe hét után már nem szereti beengedni a vásárlókat, mondván a dolgozók fáradtak. Én meg éhes vagyok :-( Soroljam még? Inkább megkíméllek Titeket!

Szerény véleményem szerint a szolgáltatás minőségét kellett volna emelni, nem a vásárlókat idiótának tekintő reklámokat készíteni!

Máshol aranyat érne egy vásárlói visszajelzés, kíváncsi vagyok, hányan szólnak majd le a fenti sorok miatt!

Bocs a hosszért és az offért. Azért írtam ide, hátha olvassa valaki a megrendelői oldalról vagy a reklám készítők részéről.

roy234 · http://roy234 2008.09.30. 13:48:06

csövi mirigy:))

a pinagomba is gusztustalan meg ez is

8 év nincs tévém, de az ilyen szarokba mégis belefut az ember

Ford Prefect 2008.09.30. 13:49:31

Sárvári termál kristályt mindenkinek!

Pártoló! 2008.09.30. 13:51:06

Irigykedünk, írigykedünk, Rájuk még odafigyel valaki.
Amúgy a reklámnak semmi baja, úgy jó ahogy van, és még beszélünk is róla...

binko 2008.09.30. 13:51:42

hüvelygomba, büdös száj, zsíros fül,fikás orr, fingós has, viszketö seggluk, gombás köröm, kaparó torok, fejfájás, hátfájás, felnemálló fasz, csipás szem,böfögés, szarás, hányás, fingás...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.09.30. 13:53:56

Aradszky Laci bácsit követeljük a legközelebbi Profi reklámba!

PROFI.HU 2008.09.30. 14:00:16

reméljük kéréseitek meghallgatásra találnak ..

folyamatosan ../...

örülünk h beszélünk róla :-)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 14:05:23

Megígértem, hogy ha még egyszer valaki azt írja egy reklám kapcsán, hogy az azért jó, mert beszélünk róla, akkor abbahagyom a blogolást, és elmegyek hegyi remetének vagy árufeltöltőnek a Profiba. Pártoló nem kegyelmezett, így nincs más választásom, mint elköszönni mindenkitől. Pártoló, ez profi volt!

Amúgy Aradszky tényleg jöhetne, simán el tudom képzelni, hogy egy kosárnyi Piroska szörppel megrakodva jön a szalaghoz, Csongrádi Kata hozhatna magával egymillió rózsaszálat, Koós meg elénekelhetné az árakat pötyögő pénztárosnak a kislány a zongoránált.

PROFI.HU 2008.09.30. 14:16:20

Ha Gyurkáékat eleget láttátok , akkor javallom nézzetek Zone europe-on lengyel reklámot , ( 40 millás market ) utánna örülni fogtok minden giccsnek ( tkp hiába most már 100 -szor gazdagabbak nállllunk,)ők még "Itt" sem tartanak

addig is sallllalalallalalalalla :-)))

Francois Pignon 2008.09.30. 14:16:46

zimmezummnál a megfejtés. Meg lehetett tudni mivel foglalkozik a cég, mert sokat beszéltek róla, a reklámban szereplő tagot különböző tévéműsorokba hívták... A spot a gerillakampány korai elődje volt.

FHB 2008.09.30. 14:17:44

Tényleg él ember a földön, aki a közért-kategóriában nem földrajzi szempontból válogat hanem lánc alapján? Van ember, aki inkább buszra száll, hogy mittudomén G'robiban vásárolhasson és ne CBA-ban vagy Profiban?
Eccerűen nem hiszem el...

Pártoló! 2008.09.30. 14:19:41

reklámbuzi! Jól öltözz fel!

Francois Pignon 2008.09.30. 14:21:47

Nem akarom reklámbuzit a végső elkeseredésbe kergetni, de a reklám mégis csak úgy éri el fő célját, ha először is odafigyelnek rá. Rengeteg van, amiben láthatóan sok a munka, emlékszem rá, mégsem tudom, mit reklámoz. (Speciel az Addict nélkül ez is ilyen lett volna, ha nem itt látom hanem a tévében, átfutott volna az agyamon a többi hasonló boltos reklámmal együtt.)

kerry 2008.09.30. 14:23:55

Reklámbuzi: teljes erkölcsi támogatásomat bírod, tényleg fárasztó ez a marhaság.

Ford Prefect 2008.09.30. 14:24:52

Nem megmondtam, hogy bontott csirkét hozzál?!

vazze

Francois Pignon 2008.09.30. 14:25:47

FHB,
bizony, vannak akik naponta három üzletbe is elmennek, különböző akciók kedvéért.

zimmezumm 2008.09.30. 14:27:56

majas hurka, veres hurka ezt ajanlja vampir gyurka...

PROFI.HU 2008.09.30. 14:32:27

ez az amit nem lehet megúúúúnnni ....

◄ViZion 2008.09.30. 14:40:05

Miről is van szó? Fikáztok egy ilyen gyöngyszemet?
Akinek nem tetszik az nézze meg 20× a visegrádi ásványvizes C. Lambert-es reklámot, utána sírva fog könyörögni Kordáékért!

pazola 2008.09.30. 14:49:33

Oke, feladom. Hogy lehet megnezni?

nikk rivers 2008.09.30. 15:04:33

Kedves szakértők ne mondják már nekem, hogy tényleg a 60+ korosztály elérésére tolnak el ekkora pénzeket tv műsoridőre?!
Persze, akik két pár lecsókolbászt és egy zsemlét vesznek hetente :-))
Én fele ennyi idős vagyok, 20eFtokat szórok ki vásárlásonként csak kajára (a legolcsóbb helyen, akciós árukat vásárolva), akkor engem ne fogjon meg egy "Profi" reklám??
Engem nem győztek meg kordáék,
megyek a penny-lidl-auchan szentháromságba ezután is.
(jahh, mert ami a legközebb van (CBA), az kurva drága)
Tiszteletem.

valaki 2008.09.30. 15:10:27

A kenyér régen sem 3,40, hanem 3,60 volt.

Hülye cikkíró!

kacsa! 2008.09.30. 15:10:40

Vámház körút kilenc Forever! Ez közel sincs hozzá.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.30. 15:19:28

Pártoló, Pignon

Nem állítottam, hogy egy reklámnál nem fontos az ismertség. Épp ellenkezőleg, hiszen lehet neked a legjobb reklámod is, ha az nem jut el a célcsoporthoz. Én csak azt mondom már sokadszor, hogy ÖNMAGÁBAN az, hogy beszélünk róla még nem jelent semmit. Egy reklámnak nem az a célja, hogy beszéljenek róla, hanem az, hogy eljuttasson egy üzenetet a fogyasztókhoz. Ha nem ebben a kontextusban kerül szóba, akkor tökéletesen mindegy, hogy hányan mondják mondjuk azt, hogy Korda egy majom vagy hogy hány embernek tetszik. A Profi nem Kordát akarja eladni, hanem parizert, márpedig ettől a kampánytól nem hiszem hogy javulnának az eladási mutatók, de még az áruházlánc megítélése lem változik semmit, ha Burberry pólóban van All-in bácsi, ha nem.

Ja, és a kenyér árát javítom, mert látom, hogy sokaknál itt csapódik le a lényeg.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.09.30. 15:38:15

Kemény, de szerintem a CBA-s művicceskedő, HAHOTA szintű poénokra épülő szaroknál ezerszer jobb. Szerintem.

Francois Pignon 2008.09.30. 15:40:29

Nem, a lényeg az, hogy a vámházkörút9 igenis tökéletes reklám a maga nemében. ;) (És a nőcis is, Klapka jól tudja, kik veszik kiknek és miért a legtöbb smukkot.)

reklámbuzi, amúgy persze én sem azt mondtam, úgy van amint írtad.

popi 2008.09.30. 15:44:47

Ennyit utoljára a MÜSZI-ről beszéltek.
Robikám!
Ez Profi volt!

Wartburg353 2008.09.30. 15:46:35

kurva szar szpot, de még nem éri el az annyira-kurva-szar szintet, h jó legyen. nem fáj annyira, hogy imádjam, hanem "csak" kurva szar, vagyis nekem nem mond semmit, azon kívül, hogy Korda Görgy tökéletes ripacs. ez, persze, szubjektív vélemény. ettől még simán benyalhatja a célcsoport. ööö, akik nem tudom, kik.

szerintem az igazi kérdés a megrendelői bátorság itthon. az egzisztenciájukért permanens forradalmat vívó zügyfélkapcsolati juniorok mikor mernének odaállni a főnökük elé azzal az Ikea-szpottal, amit feljebb belinkelt vki? a seniorok se mernének. vagy a főnökük mikor merne odaállni a tököm tudja, milyen igazgató elé? vagy a vezérigazgató elé? és egy magyar cég a magyar közönség elé egy ilyen sztorival? soha. so it goes.

megjegyzem, a bátorsága miatt volt jópofa a Vámház krt.9, ami ugyan eszméletlenül kurva szar volt, kezdve a szalaghibás analóg Beta kazettával, amire forgatták, meg azzal a rettenetes szőke nővel, de névvel-címmel-arccal volt szar, és ellentétben a Müszi-szpottal, ebben volt infó is, nem csak geg (sznoboknak gag.)

dnd 2008.09.30. 15:51:45

Egy reklám célja elsősorban az eladás, ezzel nincs mit vitatkozni. Azzal sincs, hogy a reklámnak a célcsoport ízlésvilágához kell igazodnia.
Viszont.
Szerintem manapság a reklám a kultúra (nem vicc!) legnagyobb erejű hordozója, és nagyon nagy ízlés-, gondolkodás- és erkölcsformáló hatással bír. Szerintem ezt figyelembe kellene venni minden alkotónak. Valamiféle felelősséget kellene vállalni, ha már ekkora horderejű fegyver van a kezünkben. Nagyon jól tudom, hogy ez milyen nehéz, de azért mégsem lenne szabad erről elfeledkezni.
A kordás cucc ilyen szempontból (is) elég gagyi, de azért nem katasztrofális. Adtam rá egy ketteskét :-)

exleprás 2008.09.30. 15:58:08

már elnézést, hogy bocsánatot kérek, de nem lehet, hogy különbséget kéne tenni a "hatásos" (mondjuk "jó") és a "színvonalas" (mondjuk "nézhető") reklámok között?
csak mert ez egy kettős szakma ugye: kell egy kis művészi kiélés, de az sem baj, ha a megrendelő örül, hogy a reklám nyomán nő a forgalom.
az egyik szubjektív, pl. ez a Profis reklám egy szarkupac, a másik nagyon is objektív, vagyis eléri célját, mert jó réteget, jó emberrel, dekódolható módon céloz meg, és ezért dőlni fog a lé.
no, csak ennyit.
X

Wartburg353 2008.09.30. 16:14:24

exleprás: már amennyiben tudják, ki a célcsoport, és a kedves célcsoport benyalja. ami itt simán megvalósulhat. vagy nem.

a megrendelő itt a lényeg, ahogy az előbb írtam hallatlan szellemesen. a művészi és kereskedelmi szempontok nem zárják ki egymást, de kell egy kis bátorság, hogy a tucatfos helyett eredeti legyen vmi.

Kukac 2008.09.30. 16:21:00

Nem tudom, szerintem nem olyan vészes. Tudomásul kellene venni, hogy a reklámok nemcsak a 20 és 35 közötti városi értelmiséget (irodistákat) akarhatja megszólítani.
Lehet, hogy ez egy olyan reklám, amelynek más korosztály vagy más réteg a célközönsége.
Hála Istennek hazánkban nemcsak 20 és 35 közötti városi értelmiségiek élnek, vannak 80 éves nagymamik, 60 éves nagybátyók és 18 éves diáklányok is!
(A reklám nem a 18 éves diáklányokat szólítja meg, de azokat majd megszólítom én!:)))

PROFI.HU 2008.09.30. 16:33:11

ismertség és forgalom - komlementer fo(r)galmak :-)))

exleprás 2008.09.30. 16:48:01

Wartburg353 éd mindenki más:

Szerintem tudják ki a fő célcsoport. Nem én, nem Te, de mivel nem vagyunk egyformák, van egy masszív réteg Magyarországon, aki a "kordagyuri"-ra bukik. egyszerűen máshogy szocializálódott.
ha a készítőknek-megrendelőknek az volt a hátsó szándékuk, hogy a "korda-megadja-gyuri" pókeres újravirágzása miatt ezt egy másik, egy fiatalabb réteg is kajálja majd, akkor szerintem mellényúltak, mert az csak más környezetben, más stílusban működhetett volna.
ám mivel a PROFI nem elégítené ki ezt az utóbbi réteget, nem is hiszem, hogy egyáltalán céljuk volt a készítőknek valamiféle megújulási üzenetet elrejteni. egyszerűen hozzákapcsolak egy ismert fejet egy márkához.
a PROFIK zömmel tágas, de sivár boltok. kispénzű emberek járnak oda, akiknek szinte mindegy milyen fajta egy termék, csak olcsó legyen. így az sem baj, ha nem lehet választani, mert nincs válaszék.
ezzel ellentétes mondanivalója nincs a reklámnak, talán egyedül a kordáék nem illenek bele :))

kerry 2008.09.30. 17:14:30

Nyilván van a Profinak is reklámkerete, és ha már a Coop meg a Reál meg CBA költ tévéreklámra, ők miért ne? Nem kell ezek mögött hónapok hosszú munkájával kiagyalt, izgalmas stratégiákat keresni. A "stratégiákhoz" illeszkednek ezek a nagyszerű reklámok is.
Mellesleg az, hogy valamiről gyakran beszélnek és emiatt nő a forgalma, biztos szép meg igaz, nyilván amikor az a brazillal kevert pirospaprikás botrány volt, majd visszakerültek a polcra a termékek, jól megugrott a forgalmuk.

Megmond Alak 2008.09.30. 17:15:29

Lófasz az egész, mint reklám, de köszi hogy szereztetek pár vicces percet a hozzászólások végigolvasásával.

Nyéki Attila 2008.09.30. 17:17:01

Egyetértek, dnd.
Egy dolog, hogy a célcsoport felfigyel rá, a következő, hogy eljuttat egy üzenetet, ami rövid vagy hosszabb távon elad valamit.
De a kereskedelmi tévék műsorpolitikájából is ismert igénytelenségre nem feltétlenül jó kibúvó a "megvették, tehát jó volt" szöveg.
Attól még, hogy néhány embernek nincs igénye jobb ötletekre, szebb filmekre stb, nem kötelező rossz dolgokat csinálni.
Egyik régi ügyfelemnek próbáltam elmagyarázni, hogy a filmet abban a formában utálni fogja a célközönség. A válasz az volt: "én nem szórakoztatni jöttem Magyarországra, hanem mosóport eladni". Na, ezen a szemléleten kellene túljutni. Amikor a gyerekek (akár tévében, akár interneten) reklámüzeneteken és egyéb "népszerűségi mutatók" alapján megcsinált tartalmakon szocializálódnak, az nem ígér túl vidám jövőt.
Reklámosok, ügyfelek, Kordagyurik, tessék megpróbálni akkor is, ha nem muszáj.

??? 2008.09.30. 17:38:43

dinoszaurusz, te jogvédő gyöngyszem :)
akkor ezek szerint mindenki, akinek valaha is felhasználták a dalának akár csak egy részét is, az perelhetne????
Hát képzeld, én egy ma futó dalt azért szerettem meg és kerestem sokáig, mert hallottam a refrénjét egy reklámban.
Egyébként nem hiszem, hogy pl. Kid Rock beperelné a Győri Édest, mert az új korpásjóreggelt (vagy mi a bánat) reklámjában a fent említett előadó All summer long című dalának első zenei sora hallható.

PROFI.HU 2008.09.30. 17:43:37

mielőtt esne a színvonala az építő kritikának , javallom hogy nézzétek meg a többit is :-)

www.profi.hu

Örülünk h beszélünk róla :-)

zimmezumm 2008.09.30. 17:58:05

profi.hu szarul csinalod, mar nincs kint a folapon, szoval elkestel ezzel a "reklammal" :DD

PROFI.HU 2008.09.30. 18:03:12

Még reméljük menni fog egy darabig :-)

addig is sallala lallala lalalla :-)

kerry 2008.09.30. 18:12:09

Ne felejtsük el azt sem, hogy a hülyét könnyű átverni. Jön valaki, mondjuk profi.hu nicknévvel az ügynökségtől, bedob pár dolgot, hogy menjen tovább a téma, aztán a megrendelőnél lehet büszkélkedni, lám, ez a reklám volt a legpörgősebb téma egy szakblogon. "Beszélnek róla, tehát jó." És van, akinek ez így éppen elég is.

PROFI.HU 2008.09.30. 19:48:22

jaja 'azért ma valóban jót pörögtünk rajta

örülünk neki :-)

BlaaBlaa 2008.09.30. 20:03:15

Uhrin Benedek is lesz ? :-)

vagy ő suzukit fog reklámozni ?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.09.30. 22:37:59

én őszintén szeretem ezeket a Reklámszemléket este nyugiba elolvasni, ki mekkora baromságot bír bekommentelni... ezek csernus doki esetek :D
Hangyasav, dnd, Nyéki Attila gondalataihoz csatlakoznék:
valójában azért a cégek mint a Profi, vagy a Cora (együtt Provera)tisztában van a célcsoportjukkal.
A Profi stratégiája az agresszív árazás, szlogenje a "Mindenáron a legjobb áron" ezt kellett belerejteni a "célcsoportnak-vagy bejön vagy-semleges" celeb hitessük-el a vevővel-hogy én-is-itt-vasárolok Korda-Balázs szituba.
Hitelességét megkérdőjelezi a 2.kerület tetején full panorámás Korda-villa, ahonnan Klárika reggel a Rózsadombcenterbe jár bevásárolni, Gyuribá meg a Dunapark kávéházba jár parádézni miután egy ország szeme láttára járáták körbe szörmebundában-totál fuxosan a világot.
De ezzel sincs baj, ha a Profi velük képzeli el imidzsépítő, megkülönböztető, és vásárlásra ösztönző spotjukat.

Hallod Te Klárika-e, gyerünk a Profiba be, tudod azok olyan profik, hogy az valami csuda.... :D

Métamaki 2008.10.01. 08:56:21

a Match ( ex Julius Meinl ,vagy franciás kiejtéssel : Jüliüs Mil ) is benne van a Proverában ..../...

amúgy igaz ..kinek mi jön be ..vagy nem ...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.10.01. 09:07:35

CORA, Profi, Match - Smatch Csemege, Alfa = Provera :D

=Ford Prefect= 2008.10.01. 09:31:27

Ha ismernétek azokat a szerencsétleneket a Profi marketingnél, nem csodálkoznátok...

Métamaki 2008.10.01. 14:30:02

és milyen lehet az ügynökségük ? :-)

sefülesefarka 2008.10.01. 15:19:19

Hallodtátok a rádiós változatot? Mámámá mámámá miá má...(csak h biztossak lehessünk Korda szól hozzánk)

Métamaki 2008.10.01. 16:07:28

ez a "kampány " mindent "betakar "
- Gyuri bá' sárga pólója ott virított a múltheti blikkben is vmelyik nap .. hát " nem semmi " :-)

Komment Elek 2008.10.02. 17:54:06

Semmi értelme ennek a kampánynak. Nem azért mert idióta, és gagyi hanem úgy értem üzleti szempontból sincs az égvilágon semmi haszna. Ezek a bolthálózatok egyszerűen az igénytelenségükkel, sokszor a gyomorfordító higiéniával alakítják ki azt a közvéleményt hogy olcsók vagyunk. Ami persze nem igaz, hiszen nincsenek mindenhol egységes áraik. Tahó bolti kereskedők nyolc általánossal, akik a rengetegnek hitt pénzükért gyakorlatilag olyan reklámot csináltatnak ami szerintük a megfelelő. Piszkos kézzel, koszos körmökkel maszturbálnak egyet, és élvezik. De nincs az az ügynökség aki azt mondaná nekik, hogy egyszerű buta senkik vagytok. Csak a nagy számok törvénye miatt kemény a farkatok.

anaemic royalty 2008.10.08. 17:23:55

Gyuri bá a király :) All in!

Páran túl komolyan kezdték el elemezni, hogy miért a Korda, hány éves, kik hallgatják stb.

Senki nem veszi észre, hogy Kordáék a pókernek és Nacsa Olivérnek is köszönhetően reneszánszukat élik, és coolok lettek? A táncsdalfesztivál sátor tele, a pókerközvetítéseiről legendák terjednek...
Aradszky, meg Komár sehol sincsenek hozzájuk képest már.

Erre jött a Profi, hogy ezt az újravirágzást meglovagolja. Szerintem Kordáéknak van annyi humorérzékük, hogy tudák miért őket választották.

És, hogy milyen a hatása, eléri e a reklém a céljét, ami tényleg az, hogy öbbet aladjanak?
Nem tudjuk. Senki nem tudja innen, csak a profi
salesei...

Szóval addig nem is tudhatjuk jó reklám-e vagy sem, csak azt, hogy tetszik nekünk, vagy sem...

Dauda András 2019.06.15. 15:30:30

20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert arra még én sem emlékszem!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása