Egy reklám, amiért sorban állnak a járókelők

Olyan rutinunk van már a rámenős szórólaposztogatók technikáinak kivédésében, hogy azt tanítani lehetne. Így aztán azt sem tudjuk elképzelni, hogy egy reklámanyag olyan értéket képviselhet, hogy azért még sorban állni is hajlandóak legyünk. Pedig egy újonnan nyíló stockholmi edzőterem beharangozó kampánya éppen ezt érte el a környékbeliek között. Ők ugyanis megállapodtak egy csapat karikaturistával, akik a belváros különböző pontjain vertek tanyát, hogy ingyenes portrékat készítsenek az arra járókkal. Na persze nem csak úgy egyszerűen, mivel az alanyokat kidolgozott felsőtesttel, feszülő combokkal és popsikkal örökítették meg a lapokon, amelyek alján az edzőterem neve és címe volt olvasható. Ezeket aztán tulajdonosaik boldogan vitték haza, hogy ott mindenkinek megmutassák, esetleg az irodában kifüggesszék, a körben állók pedig csak úgy hagyományos módon, szájjal vitték a jópofa ötlet hírét. Nem gondoltam volna, hogy valaha képes lennék azért sorban állni, hogy egy reklámanyagot kapjak, de egy ilyen karikatúráért simán vállakoznék rá én is.
forrás: adgoodness

Címkék: sport gerilla köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr94690483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2008.10.01. 14:17:48

Na, ezért tényleg kijár nekik a profi megszólítás...

izee 2008.10.01. 14:26:52

zseniális. :)

dnd 2008.10.01. 15:54:53

Kb. ugyanezt az ötletet utasította vissza pár hónapja egy ügyfelünk :S

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.01. 16:00:04

dnd
Még jó, hogy végül legalább Svédországba sikerült eladnotok;)

MacTom · http://www.webmotivator.hu 2008.10.01. 16:02:14

Hihetetlenül ötletes!!!! Már megint valami amit nem én találtam ki. basszus....
dnd: marha volt az ügyfeled... :-)

ja · http://napielet.hu/napi/rovat/reklama 2008.10.01. 16:05:24

évekkel ezelőtt csináltuk már mi is kardiológiai konferencián, szívgyógyszeres ügyfélnek. piros-kék ceruzával piros-kék kroki + logó.
persze azért jó(k voltunk mi is:)

johevi 2008.10.01. 16:27:02

Ez mondjuk egy temetkezési vállalkozónál nem működne. Mármint a koporsóba próbabefekvés....

balta 2008.10.01. 17:19:34

nagyon jó, nekem 5.

dnd
milyen típusú cég utasította vissza, konditerem?

ovoda 2008.10.01. 17:36:04

Erről jut eszembe: annak idején a Hamlet szivar reklámjait Angliában videokazettán árulták. És vették is rendesen a népek.

dnd 2008.10.01. 21:41:34

balta, nem konditerem. De inkább nem nevesíteném a márkát, mert még megsértődnek és kihajítanak :-D

albinoblacksheep 2008.10.02. 12:08:43

DND: Csak nem egy sörös cég volt és mindenkinek sörhasat akartok rajzolni? :-)
Amúgy az ötlet félelmetesen jó és ha DND hamarabb találta ki akkor respect és kár, hogy egy ilyen ötletre nem talált megbízót....

Tényleg Reklámbuzi: Nem akajátok a magyar ötleteket valahogy kihagsúlyozni? Az ufós reklámnál is tök nagy lelkesedés volt , amikor kiderült, hogy magyar kéz is benne volt a diszlet és kosztüm készítésben.

balta (az igazi) 2008.10.02. 14:40:01

dnd, ja, igazad van, jobb vigyázni. mondjuk mindig csodálkozom, mikor állati jó ötelteket elhajtanak. Lett helyette sajtó meg billboard mi?

Fogadjunk az volt az indok, hogy "ezzel nem lehet tömegeket elérni, nekünk pedig erre van szükségünk. Koncentráljunk valami tömegmédiára..."

dnd 2008.10.02. 15:08:36

Nem olyan nagy vasziszdasz, szerintem minden ügynökség tudna mutatni olyan ötleteket, amivel saját megrendelői elhajtották a vérbe, aztán valahol, messze, valaki más megcsinálta, és jó lett.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Ajánló

Friss anyag

site statistics