Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Örvendjünk tesvéreim az Úrban! Egy év szünet után, idén újra van magyar díjazott a régió legrangosabb reklámfesztiválján. Két évvel ezelőtt a Saatchi & Saatchi kapott ezüstöt Portorozsban a Faded T-shirts című munkájáért, idén pedig a kirowski hozott el szintén egy Silver Drum-ot az interaktív kategóriában.
Bár alapvetően tetszik az anyag, őszintén bevallom, hogy engem meglepett a sikere, mert elsőre nem éreztem akkora szenzációnak az ötletet, amelyre a Kirowski saját magának készített kampánya épült. Hogy az ügyfeleiket meglepjék, a szokásos karácsonyi csemegekosár helyett kiküldtek egy art directort meg egy szövegírót egy kamerával felszerelve a Kirowski nevű orosz településre - ahonnan a cég a vezetőtől hasra- iletve térképreütéses módszerrel a nevét kapta - hogy erről a nevezetes helyszínről küldjék karácsonyi és újévi videoüdvözletüket az ügyfeleknek. Ebből egy utazós blogot is rittyentettek, az útiflmekből készült videót meg a videomegosztókon terjesztették. Aki szeretne többet megtudni minderről, az nézze meg a még mindig működő szájtot, vagy a kirowski saját összefoglalóját a kampányról. A kampány mindenesetre profi munka, az ügynökségnek jár a virtuális hátbaveregetés. Reméljük, érkeznek még hasonlóan jó hírek déli szomszédunktól. A díjátadóról videó a Szívlapáton.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.