Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Magyar díjazott a Golden Drum reklámfesztiválon

Örvendjünk tesvéreim az Úrban! Egy év szünet után, idén újra van magyar díjazott a régió legrangosabb reklámfesztiválján. Két évvel ezelőtt a Saatchi & Saatchi kapott ezüstöt Portorozsban a Faded T-shirts című munkájáért, idén pedig a kirowski hozott el szintén egy Silver Drum-ot az interaktív kategóriában.

Bár alapvetően tetszik az anyag, őszintén bevallom, hogy engem meglepett a sikere, mert elsőre nem éreztem akkora szenzációnak az ötletet, amelyre a Kirowski saját magának készített kampánya épült. Hogy az ügyfeleiket meglepjék, a szokásos karácsonyi csemegekosár helyett kiküldtek egy art directort meg egy szövegírót egy kamerával felszerelve a Kirowski nevű orosz településre - ahonnan a cég a vezetőtől hasra- iletve térképreütéses módszerrel  a nevét kapta - hogy erről a nevezetes helyszínről küldjék karácsonyi és újévi videoüdvözletüket az ügyfeleknek. Ebből egy utazós blogot is rittyentettek, az útiflmekből készült videót meg a videomegosztókon terjesztették.  Aki szeretne többet megtudni minderről, az nézze meg a még mindig működő szájtot, vagy a kirowski saját összefoglalóját a kampányról. A kampány mindenesetre profi munka, az ügynökségnek jár a virtuális hátbaveregetés. Reméljük, érkeznek még hasonlóan jó hírek déli szomszédunktól. A díjátadóról videó a Szívlapáton.

 

Címkék: reklámverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr4703283

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja 2008.10.08. 17:33:22

Golden Drum, második nap: furcsa ételek, még furcsább gálák (VIDEÓ!)A keddi nap néhány mondatban: Kelet-Európát lebénázó zsűrielnök, kalandok az ötcsillagos fesztiválmenzán, egy felvillanyozónak szánt gála minden idők leglehangolóbb műsorvezetőivel és vid…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2008.10.08. 15:01:23

Mikor először láttam, én sem éreztem valami hatalmas ötletnek. Hát nemtom. De legyünk büszkék rájuk, hogy ezzel is tettek valamit a hazai szakma nemzetközi hírnevéért!.

darkpink 2008.10.08. 15:38:32

helyes, meg minden. jófejek a kirosok, h kiküldenek 2 sracot eredetkutatni, jo ötlet mindezt egy blogon megjenetetni, követni.
de ésakkormi?
kérek én is egy aranyat a családfámért, amint kiengednek az intézetből:))
A Saatchi-s sajtóhirdeteseknél értem mi a reklámjóság, a kiro-snál nem igazán látom a kraftot.
helyes, meg minden. de..

tjay 2008.10.09. 11:33:53

Valamelyest érintve vagyok, tehát nehéz lenne külsősként megitélni a munkát. Lehet sokaknak nem tünik nagy és eredeti ötletnek, de valamiért idén kapott 3 első díjat és a Silver Drum-ot. Több versenyen nem indult. Valóban örüljünk, mert van miért, nyílván sosem lesz olyan magyar munka, amit valaki nem szolna le. De mi már csak ilyenek vagyunk...

Ja, és azt ne felejtsétek el, hogy ez az ügyfeleknek készült, akik napi kapcsolatban vannak a céggel, ezért ők teljesen másképp reagálták le, ők tudtak mi a "kraft" benne. Lehet Darkpink engem sem hozna lázba a családfád :) :)

Peace :)

darkpink 2008.10.09. 13:31:36

ez van. ahol véleményt lehet formálni, ott formálodik vastagon.
sajátgyerek esetén egyetértek minden elfogultsággal.
nem feltétlenül hiszem, hogy csak a magyar munkákat szóljuk le. vélemény formálódik külföldi alkotásokkal szemben is. sok esetben ott sem mindig találom meg a díjazást alátámasztó érvrendszert. becsúszik oda is egy-egy császár új ruhája tipusú reklám, ami végig hisztizi a nagy fesztiválokat. pl.: Cadbury's Gorilla. simán féltékeny vagyok:))
a családfás fonákpoén pontatlan. ügyfelek ízlésébôl, értékítéletébôl sikerült kiábrándulnom, hála nekik:))
minden pejorkodás nélkül:
Gratulálok! tök jó hogy nyertünk portorozsban:)

Józsibá · http://mailinator.com 2008.10.09. 16:41:11

Szerintem éppen úgy lehúzzák a külföldön készült akármiket is, csak az nem olyan feltűnő, mert arra nem lehet azt mondani, hogy 'mert-ti-magyarok-ilyenek-vagytok', abban van egyetértés.

Itt meg a vélemény különbség abban nyilvánul meg, hogy van akinek van lehetősége de kevés a már említett kraft és fordítva.

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.10.09. 19:44:53

chimie: koszi, tokeletes; megy mp3ba :)

JediL 2008.10.09. 22:32:10

Ha a koncepciót veszem alapnak, eredeti, és ennyi a sikere titka. Nem is kell a nagy pukk, már megsüketülök és megvakulok a sok pukktól.
De könyörgöm, hogy a viharba lehetett ilyen csíra zenét alákeverni...?...:)

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.10.10. 10:00:06

Szerintem a zene isteni, megmutattam egy gruz es egy orosz ismerosomnek, nekik marhara tetszik, emlekezteti oket a gyerekkorukra (A videoval egyutt persze) amikor meg otthon eltek. (most londonban)

-ling 2008.10.10. 15:14:25

biztosan azért kapott díjakat, mert eredeti, mert végig a kirowskit hirdeti úgy, hogy mégsem a céget mutatja, mert azzal, hogy megmutatja a munkás utat, nagy ajándéknak számít, miközben pedig szórakoztató és vicces is.
én csak azon csodálkozom, hogy mindezt nyugaton is felfogták, ők nem nagyon szeretik érteni a mi keleti kattanásainkat.
szóval gz az alkotóknak!

Mákos 2008.10.12. 21:02:02

Reklámbuzi, és az Ogilvy sikere a Scrabble-printtel mennyire lepett meg? :))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása