Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ennél ordenárébb reklám nincs

Sokáig gondolkoztam azon, hogy egyáltalán bemutassam-e ezt a sorozatot a blogon, mert annyira közönséges, hogy ennél talán már nincs is lejjebb. Aztán arra gondoltam, hogy talán pont ezért érdemes közszemlére bocsátani a Love Condoms óvszergyártó cég hirdetéseit, amelyet a belga Troy nevű ügynökség készített, és halálosan komolyan gondolt. A reklámokban látható ötlet, vagyis a férfi nemiszervekből alkotott portrék leginkább a fiúkollégiumi vécéajtók belsején megnyilvánuló tesztoszterontól túlfűtött humort idézik elénk. Az alkotóknak szorgos munkával sikerült kihozniuk a maximumot az "ötletből", aminek köszönhetően Bill Gates, Schwarzenegger a Top Gun Iceman-je, és John Lennon is kapott egy ízléses faszfej-portrét, amelyeknek közönségességét a sorok viszonylag vicces volta sem tudja igazán enyhíteni.

Persze, ha arra gondolunk, hogy talán pornómagazinokba szánhatták a hirdetéseket, ahol eléggé "mozgalmas" képekkel kell versenyezniük a figyelemért, akkor egy kicsit - mondom kicsit - árnyaltabb lesz a kép. A reklámblogok persze egyből felfigyeltek a reklámokra, amelyeket ki-ki a saját vérmérséklete szerint reagált le. Volt, aki jót röhögött rajtuk, és akadt, aki a reklávilág végét vizionálta a printek kapcsán. Akinek van hozzá kedve, meg gyomra az merüljen el a szándékosan csak kicsiben beillesztett szerszámok nézegetésében, és fedezze fel a hirdetések rejtett értékeit.                forrás: adfreak

Címkék: szex elmebaj nsfw

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr22707695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildsisy · http://jomodoru.blog.hu 2008.10.11. 11:37:30

Láttam már ezt, küldték emailben, undorítónak gondolom az egészet! Pfújjjj!

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.10.11. 11:49:32

Engem egészen más dolgok háborítanak fel. Lehet, hogy bennem van a hiba.
De most tényleg. Egy közepes ötlet, de szerintem nem visszataszító. Az embernek van farka, és ezt most plakátra tették, sag schon.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.11. 13:02:56

Egy langyos szombaton ez pont jó
;)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.11. 14:34:13

kíváncsi volnék, vajon az "érintettek" röhögnek-e rajtuk? :)
h milyen eszköz megengedett? ezzel kapcsolatban mindig azon gondolkodom el, vajon ezt a reklámot látva rögzülne-e bennem a márka, és az adott pillanatban ezt választanám-e. nem tudom. nem hiszem.

filodendron 2008.10.11. 17:25:25

Nálam sem verte ki a biztosítékot. Engem sokkal inkább felháborítanak a nô mint mosogép jellegû reklámok. Pl. most is megy egy: a két kis rosszcsont mindenféle foltokat kreál, hogy na majd ezek kifognak anyun. Anyu persze mosolyog és meg sem kottyan neki. Gondolom, a szabadidejében az eltüntetek egy-két foltot hobbinak hódol. Akkor már inkább jöjjön egy-két szép hímtag. :-) Ezzel kinek ártunk?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.11. 19:15:30

Nálam sem az verte ki a biztosítékot, hogy egy hirdetésben faszokat lehet látni, hanem az, hogy egy ennyire elsőkörös, alsó tagozatos, zsigeri ötlet egyáltalán eljuthat a megvalósításig. Volt már az addicton is nem egy óvszerrreklám, amiben jónéhány bré tekergett erre-arra, de azokban volt valami ötlet. Ez a faszfej poén annyira amatőr, hogy nem akartam elhinni, hogy például kikerülhetett az Ads Of The World-re. Még jó, hogy egy idő után ők is jobb belátásra tértek, és levették. Mondom, nem a szexualitás zavar, hanem annak teljesene prosztó, zsigeri használata.

asgdsd 2008.10.11. 22:06:31

Erdekes, engem a szexualitas is zavar. Nem erzem indokoltnak, hogy intim testreszeket kozszemlere tegyenek.Nem vagyok rajuk kivancsi akar nohoz tartozik, akar ferfihez.Amikor meg kivancsi vagyok ra - az meg maradjon mar intimszfera.

páva vagyok hagyjatok repülni 2008.10.11. 23:32:24

ja igen, tényleg elég tré. semmit nem mond arról, miért is jó ez a kondom, tehát teljesen öncélúan "mutogat". ráadásul annyira megdöbbentően "tolja az arcomba", hogy abszolút nem marad meg, milyen koton is ez.

beatlejuice 2008.10.11. 23:48:23

egyszerűen béna
mondjuk elképzelhető, hogy azon a felületen, amire szánták, megfelel, de vajon mi lehet az? :)

Editor Bob 2008.10.12. 07:24:13

Engem megnevettetett ez a pár kép. Óriásplakátra nem tenném fel, de szerintem egy netes kotonreklám lehet ilyen.

én 2008.10.12. 07:37:18

Kíváncsi vagyok mekkora lenne felháborodás/elhatárolódás, ha lenne gy metélt is kipával és pajesszal.

sargabarack 2008.10.12. 07:54:55

Szerintem semmi baj ezekkel a reklámokkal, inkább zavar pl. a blogíró képmutató álszentsége, akit annyira, de annyira zavar, hogy mégis belerakta a szánalmas blogjába, hogy lehessen fröcsögni rajta...Szó se róla, a reklám nem túl nagy szellemi magasságokat képvisel, de legalább nem olyan undorító álszent mint ez a blog, meg a pfujozó és szemforgató kommentek...

Ádám 2008.10.12. 08:34:59

Jajajaj Sárgabarack!
Sűrűn olvasod ezt a blogot?
Valahogy nem igazán illik/illett ide ez a hangvétel.
Reklém: nem tudom, hogy szeressem, vagy-ne. A feliratokon jót röhögtem, a kivitelezés az egy kicsit erős. Nem szoktam hozzá a premier plános bránerhez egy plakáton...
De nem akartam beverni azért a képernyőt. A filodendron reklámja, az a fogatlan kretén gyerek a testvérével (biztos a rendező unokája), amint rejtett paradicsomot ken szét, miközben a 25 éves anyuka ahelyett, hogy felküldené a holdba, meg is simogatja láthatatlan kezével a nagy mikrofon fejét!
Na aaaaaaz kiborító.
:)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.12. 09:23:20

sárgabarack
Köszönöm az építő hozzászólást. A jövőben igyekszem majd úgy vezetni szánalmas, undorító és álszent blogomat, hogy a hozzád hasonló, kifinomult ízlésű és a képmutatásra oly érzékeny látogatók igényeit is kielégítsem.

Ha sikerült megértened, miről szól a poszt, további érdemi hozzászólásaidat is szívesen várom.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.10.12. 09:36:27

Mekkora fasz lehetett, aki ezt a reklámot kitalálta...
Egyébként tényleg nem a pöcsök mutogatása miatt tré, hanem mert tényleg gyenge.
Az a baj az ilyen reklámokkal, hogy teljesen eltereli a figyelmet a termékről, nem beszélve a márkáról.

'- Te, figyelj Joe! Olyan plakátot láttam a múltkor... Egy nagy faszra rá volt húzva egy koton, és úgy volt fazonírozva, mintha ő lenne az Arnold.'
- He-he. Ez jó. És ez melyik koton?
- Ööö... arra nem emlékszem...'

Valahogy így.
Elérte a célját reklám?

W Joe 2008.10.12. 09:48:01

Hát elég gázos. Azért meglepő lenne, ha egy buszmegállóban meglátna az ember egy ilyen plakátot :D

pasa 2008.10.12. 10:00:03

Szerintem semmi baj a reklámmal, ha végig gondoljátok, hogy hány tampon+betét+hüvelygomba reklám megy a TV-ben? Szerintem már ideje volt, hogy legyen egy durvább kondom reklám is!
Hisz erre is szükségünk van, nem?

jajistenem 2008.10.12. 10:14:17

Szerintem meg nincs ezzel semmi baj. A termék már csak ilyen. F@szra kell tenni, ez van. Figyelemfelkeltésből ötös. Üzenetet értem. Miért ne lehetne bemutatni egy terméket használat közben? Ok, lóg, lóg, mindenkié lóg utána. Vicces, kicsit primér, de miért lenne ordenáré?
Ami a gazdikat illeti, majd perelnek, ha akarnak. California's Own Superhero úgy, ahogy van, elég bizarr figura, de ha ő perel, az sokba lesz a kis ügynökségnek.

W Joe 2008.10.12. 10:25:19

Pereskedésről: Igazából csak annyi van odaírva, hogy Arnold, meg Bill,... Csak a véletlen műve, hogy Schwarzeneggerre meg Gates-re asszociálunk :)

Adrián · http://adrianweb.hu 2008.10.12. 10:35:42

hmmm...Miért a Top Gun-os fazonnak van a legnagyobb?

Adrián · http://adrianweb.hu 2008.10.12. 10:37:49

jahh...egyébként nekem tetszik. Remek ötletnek tartom és biztos hogy figyelemfelkeltés, eredményesség szempontjából is megérte a cégnek.

Külföldi Viktor 2008.10.12. 11:47:18

brrrrr, katasztrófa. de. pinafaszozni lehet szellemesen és hatékonyan is. 2 péda:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1283/___olyan_sztorik_lesznek_el_nem_hiszed___

napielet.hu/napi/rovat/reklama/1641/kemeny_az_elet

kotonreklám ügyben meg mégúgy meg lehet mondani a tutit:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1389/mert_fogy_a_magyar

zurhajos · http://zurhajos.wordpress.com 2008.10.12. 20:27:20

Fekete bré miért nincs köztük? Talán kilógott volna a lapról?

zenit · http://www.pestmost.hu 2008.10.13. 01:05:51

szerintem ez sokkal jobb, mint a hüvelygomba-hirdetések a tévében.
vicces.

darkpink 2008.10.16. 11:56:08

Ogilvy bácsi írta a reklámos könyvében, h a reklám a legkonzervatívabb műfaj a művészeti (?) ágak között. Előbb jelenik meg bármi, -a társadalmat érintő probléma, vagy jelenség- az irodalomban, festészetben, színjátszásban, fimben, mint a reklámban. Úgy tűnik, h prűdek vagyunk. mások az elvárásaink a reklámmal szemben, mint mondjuk egy filmmel szemben. Pedig az is a tvben, újságban van. Ne feledjük, a reklámblokkot is ott lehet hagyni egy jol iranyzott gombnyomással, vagy magazin esetében lapozással, ha olyasvalami történne ott, ami ledobná a láncot.

ha egyébként is jelen van a társadalomban a jelenség, jobb integrálni, mint tudomást nem venni róla. A reklám elvileg egy innovatív műfaj, csak a célcsoport elképzelt morálja, mindig a legkonzervatívabb láncszemhez van pozicionálva. Örüljünk, h cerka lóg a sajtóhirdetésen. Most már lehet róla beszélni a reklámban.

a női egyenjogúság nevében javasolnám a pina használatát is:)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása