Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múltkor szentül megfogadtam, hogy több népnevelő, dohányzásról leszoktató reklámot egy ideig nem szerepeltetek a blogon, de a perui INEN (Instituto Nacional de Enfermedades Neoplásicas) nevű szervezet print hirdetéseit látva úgy döntöttem, ezúttal mégis kivételt teszek. Egyrészt azért, mert az alapötlet szerintem nagyon ül, másrészt meg azért, mert a humor alkalmazása nem megszokott a többnyire kirohadt fogakkal, aszfaltozott tüdőkkel riogató hirdetések között. A kampány a dohányzást az öngyilkosságok közé sorolja, és más, szintén teljesen értelmetlen, eltúlzottan hülye módszerekhez hasonlítja.
Nem akarok senkit sem leszoktatni a dohányzásról, ennek a posztnak sem ez a célja, így mindenkit megkérek, hogy a kommentekben se fejtse ki sokadszorra a kételyeit a dohányreklámok hatásosságát illetően. Engem mint reklámérdekesség fogott meg ez a kampány, amelynek vizuális része egészen pazar, bár talán az egyes példákon - a dudás borbélyt leszámítva - agyalhattak volna még egy kicsit. Forrás: osocio
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.