Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sokszor olvasok olyasmit, ami önmagában többet mond, mintha valaki megpróbálná a mögötte meghúzódó mondanivalót elmagyarázni. Ezért döntöttem úgy, hogy azokat a mondatokat, szövegrészleteket, amelyeken megakad a szemem, mindenfajta kommentár nélkül, csak a maguk pőre valójában adom közre. A sorozat első darabját a Havasi reklámügynökség indexen vezetett blogjában találtam. Ezzel a gyöngyszemmel Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs igazgatója járult hozzá a sorozat sikeréhez, betekintést engedve egyúttal az egyik legnagyobb hazai bank számomra sokszor megfejthetetlen módon működő marketinggépezetébe.
"Amikor éreztük, hogy a mese kampányolhatósága nem folytatható a végtelenségig – tehát éreztük, hogy szűkül a mozgásterünk – akkor egy éves fejlesztési munkába kezdtünk, hogy milyen üzenettel kellene továbbvinni a márkát, és hogy milyen kreatív platformon. Több kreatív platform is versenyzett, és a kutatás alapján választottuk a táncot."
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.