Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múlt héten azt szondáztuk meg köztetek, hogy szerintetek van-e értelme a blogokban hirdetni. Engem nagy örömmel töltött el a szavazás végeredménye, amelyen az jött ki, hogy több mint 70% szerint a blogok már mostani állapotukban is alkalmasak arra, hogy reklámüzeneteket helyezzenek el rajtuk, további 11% pedig azon a véleményen volt, hogy egy kis fejlődés után alkalmassá tehetőek erre a célra. Ebben persze annak is szerepe van, hogy a látogatók közül sokan más blogokat is rendszeresen olvasnak, vagy egyenesen saját blogot vezetnek, így elnézőbben a blogokkal szemben. De azért pusztán ezzel nem lehet magyarázni az igenek elsöprő fölényét, amely reményeim szerint ha kis mértékben is, de hozzájárul majd a blogok elismertségének növekedéséhez.
Nem gondoltam, hogy ebből a bonyolult körmondatból kijövök, de így hogy sikerült, térjünk is rá eheti kérdésünkre, ami egy általánosabb témát feszeget. Ez pedig a hazai telekommunikációs cégek reklámkampányaira vonatkozik, ugyanis most arra vagyunk kíváncsiak, hogy ti hogyan ítélitek meg a T-Mobile, a Vodafone, a Pannon és a djuice kommunikációját. Ha van kedved, akkor vegyél részt ezúttal is ebben a játékos szavazásban.
Mi áll közelebb hozzád? A T-Mobile magentával nyakon öntött hol több, hol kevesebb szellemességet felmutató szpotjai lépcsőn mobilinternetező sármos sráccal, visszafelé zajló hétvégével, kinyíló laptokkal és kétféleképpen elmesélt sztorival? Persze az is lehet, hogy téged a Pannon reklámjai fogtak meg, amelyekben Dió kutya kalndjait, a szőke ikerpár vásárlási és utazásis szokásait és a palacsintasütő, motoros barátjuk életének eseményeit követhetjük nyomon. Ne felejtsük el azért a mainstream világról még idejében leválasztott, fiatal célcsoportot megszólító almárkájuknak, a djuice-nak a filmjeit, hiszen nekik köszönhetjük SMS-Bandit, a nagyvárosi cirkuszt, a porszívóval onanizáló srácot, de a dízsuszt kántáló szellemi fogyatékos indiánt is.
Végül itt van nekünk még a Vodafone is, amely le nem tett telefonokkal, valami szüreti mobiltehetségkutatóval, egy vadászgörénnyel, meg kis piros kabátban repdeső USB-Superman akcióhőssel szórakoztat minket. Kérlek benneteket, hogy szavazzatok, lássuk, melyik mobiltelekom cég áll közelebb a szívetekhez!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.