Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Generali: az oroszlán szárnya

 

Feltételezett ügyfél: Generali Providencia 

Feltételezett brief: 

Sziasztok!

Helyzet van!! Megjöttek ugyanis a fókuszcsoport eredmények a szlogennel kapcsolatban. Eredetileg (gondolom emlékeztek) jogi okokból akartuk nyomatni, hogy "Biztonságban az oroszlán szárnyai alatt", mert Kovács & Kovács & Kovács szerint ez egyértelműen megmutatja, hogy azon káresemények, melyek nem oroszlán(ok) szárnyai alatt következnek be, nem tartoznak a Biztosító felelősségi körébe. Ugyanakkor a fók. csop. kiderítette, hogy az "oroszlán szárnyai alatt" kellemetlen asszociációkat kelt: az idősebbeket főleg az intenzív oroszlánszag képzete taszította, a fiatalabbaknak pedig valamiféle génmanipuláció/atomkatasztrófa jutott róla eszébe (lásd a prezit is, elég sokféle negatív asszociációnk van).

És akkor röviden, hogy mit is szeretnénk: olyan image kampányt, ami valahogy orvosolja az eddigi problémákat. Ugyanakkor magát a szlogent nem dobnánk el, elég sok pénzt költöttünk el rá már eddig is :)

Az ügynökség feltételezett válasza:

Hello! Hát elég izzasztó feladat volt, de van egy 100%ig on-brief irányunk! Kicsit bevállalós, de hát ki vállal be egy ütős kreatív irányt, ha nem egy biztosító?! :)

A lényeg: olyan helyzeteket mutatunk, amikhez képest egy oroszlán szárnya alatt aszalódni kismiska. Például egy fiú fürdik, és mellette felbukkan egy kéjenc mosolyú nagybácsi vagy (ha az előző túl erős lett volna)  egy lány éppen kolbász illatú dezodorral fújja be magát, közben meg a háttérben egy falka kutya közeledik.

A konkrét szitukon még csiszolhatunk, a lényeg, hogy az irány remélem nektek is bejön és akkor elkezdjük gyártani-kiagyalni a visual-okat. 

L.

 

 

 

 

Címkék: biztonság oroszlán brief briefblog

2008.10.18. 14:30 chimie 6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr10718965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plainsboro 2008.10.18. 16:47:28

nekem tetszik ez a print

Vitamin 2008.10.18. 19:34:18

chimie
:))

Jani 2008.10.19. 00:35:51

Én is megvédeném ezt a printet, szerintem jópofa és a hétköznapi ember számára is felfogható a poén. Bár az én nem következtetném ki a képből, hogy "oszd meg velünk a felelőséget". Ja és a "nagybácsi" tényleg elég huncutul néz :D

viszont a generali szlogenjét abszolute megértem, hogy kifigurázod, mert tényleg elég béna... :)

jpmjpm 2008.10.20. 12:41:13

Sztem. az a baj, hogy nem láttátok a TV reklámot, ami tök jópofa. Abból egyértelműen kiderül, hogy miért is ül az apa ott.

Ez olyan mint az OTP-s plakát a kislánnyal. Az is értelmetlen volt önmagában. Mint ahogy ez is.

TH 2008.10.26. 23:22:15

jpmjpm 2008.10.20. 12:41:13
A film szerintem semmit nem ad a reklámhoz. Teljesen érthető ez így is, de sajnos ettől nem lesz jobb sem ez, sem a film...

havera · http://holdfogyatkozasma.blogspot.com/ 2008.10.30. 17:25:18

igen, de pont azért jó a plakát, mert nem egyértelmű, el kell gondolkozni rajta, hogy mi a francot akar mondani. a film az már tiszta :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása