Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki egy kicsit is ismeri a kismamák anyatigriseket megszégyenítő érzelmi kötődését a babákhoz, és az adóhivatalnál is rugalmatlanabb hozzáállást minden, a babákkal kapcsolatos kérdéshez, az tudja, hogy a gyerekvállalással nem érdemes viccelődni, ha a célcsoportot a leendő vagy már gyerekes anyukák képezik. A Volkswagen ugyanis éppen ezt tette a Routan modell bevezető kampányában, amelyben Brooke Shields azt ecseteli, milyen járványként terjed Amerikában a gyermekvállalás, amelynek oka, hogy a nőknek szükségük van egy alibire ahhoz, hogy egy VW Routan családi kombit vetethessenek a párjukkal.
A kampány külön érdekessége, hogy egy miniszájtot is készítettek, amelynek fő attrakciója egy Bébigenerátor nevű, látványos animációkkal kísért, de persze totál kamu alkalmazás. Ennek segítségével az anyuka és az apuka képének feltöltésével megnézhetjük, hogy nézne ki az adott kapcsolatból születő gyerek. Feltölthetjük például a saját fotónkat, meg az aktuális, vagy leendő partnerünk képét, hogy megnézzük, milyen gyerek születne a kapcsolatból. Persze az egész poén, de például arrais alkalmas, hogy az online képkereső opció segítségével megnézzük, milyen lenne két tetszőleges híresség közös gyermeke. Én a példa kedvéért Soma és Győzike nászából születendő csecsemő arcképét generáltam meg, aki hálát adhat az úrnak, hogy csak egy VW reklámoldalon látta maeg a napvilágot. Forrás:adweek
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.