Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle:Paranoid apuka a Generali szárnyai alatt

A hétvégén chimie jóvoltából már érintőlegesen volt szó a Generali biztosító imidzsváltó kampányáról, illetve annak egyik printjéről, ami belőle finoman szólva sem váltott ki lelkesedést. Ez a vélemény sok más emberével is összecseng, akik szerint a printtel még csak nem is lenne olyan nagy baj, a film viszont ahelyett, hogy valami újat akart volna mutatni egyszerűen fogott két másik szintén print hirdetésre való geget, és azokat megmozgatva, egymás mögé fűzve tákolt össze egy közepesen unalmas reklámszpotot. Még olyan vádat is hallottam, amely szerint a Generali egész egyszerűen fel akart még ugrani az elúszni látszó hajóra, és egy vezércsellel gyorsan beállt a debil reklámcsaládokkal operáló ügyfelek sorába, mivel a sárgaházból szabadult üldözési mániás apuka védekezőtechnikáit bemutató filmben tulajdonképpen erről van szó.

Mások viszont viccesnek tartják a fürdőkád mellett őrködő, háza köré többméteres téglafalat emelő, a kocsi köré vizesárkot ásó családfőt, és hálát adnak az égnek, hogy egy biztosító egyáltalán megpróbálkozott valami vicces dologgal. Ez persze önmagában még nem ok az örömre, de szerintem is méltányolandó igyekezet, hogy a sablonos, semmitmondóan kockázatmentes koncepciók után valami szórakoztatóbb dologgal próbálkoznak. Aztán, hogy ez találkozik-e a fogyasztók tetszésével, átlépi-e az átlag reklámfogyasztó humorküszöbét, az már csak az értékelésből meg a kommentekből fog kiderülni. Így már csak ezért is szavazzatok minél többen. Na persze csak ha mertek.

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (3,4/5)

Címkék: biztosító reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr24723075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sub Zero 2008.10.21. 10:33:24

Szerintem nagyon laposak. Én is azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy a filmben 3 print ötletet filmesítettek meg, aminek az égvilágon semmi értelme sincs. Az elején direkt látszik, hogy mennyire próbálják húzni az időt, de nincs mivel kitölteni. Az, hogy a srác ül, nem teszi érdekesebbé a filmet.

jasztreb 2008.10.21. 11:59:59

szerintem ez magyar viszonylatban bőven jó egy 4-esre. főleg, hogy a zenére is jutott pénz, és nem valami béna jingle szól alatta. bárcsak ez lenne az átlag.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.21. 12:12:31

Kár, hogy nem lehet -1-et adni...

Zébé 2008.10.21. 12:32:26

Szánalmas, hónaljszagú humor ez.

W Joe 2008.10.21. 12:33:29

Szerintem nem olyan rossz, azon lehet mosolyogni, ahogy vizesárkot ásnak az autó köré :)

gebasz 2008.10.21. 12:41:40

Nagy fos. Arról nem is beszélve, hogy a fater észre sem veszi, amíg ô árkot ás, addig a szeme fénye szarrá ég a napon. Milyen apa az ilyen?

Cicafijú 2008.10.21. 12:52:48

Istenem ide is csak a savanyújóskák járnak. Nektek a cukor is megkeseredik a szátokban, esküszöm kár belétek a minimális kreativitás és energia is.

Zébé 2008.10.21. 12:56:23

Cicafijúcska: Hát ez az, minimális a kreativitás és az energia is...
Elképzelem a szitut, amikor a néhány hózentrágeres kreatív unott pofával kitalálja, hogy akkor legyen egy elmebeteg apuka, aki mindent idiótán óvni próbál, és akkor ez milyen jópofa lesz...

Hercegnő 2008.10.21. 12:56:29

Én a szlogennel vagyok bajban: "Biztonságban az oroszlán szárnyai alatt". Ez komoly??

bp 2008.10.21. 13:03:08

Szánalmas, hónaljszagú humor ez.

"Biztonságban az oroszlán szárnyai alatt"

meg is van az összecsengés

Targa 2008.10.21. 13:03:09

Szerintem a filmben elég lett volna egy példát kidolgozni a túlzott gondoskodásra, sokkal kifinomultabb, ütősebb és élesebb dramaturgiával. Úgy akár egy skandináv reklámra hajazó megoldás születhetett volna, jó castinggal még működhetett volna is. Így viszont tipikus magyar beteggel van dolgunk, minél több oldalról analógiákat villantunk fel, hogy éééérteeeed, túlgondoskodik mindent a csávóóóó, nem csak valamit, hanem sokmindent, éééérteeed. Így ez nem más, mint szájbarágás dramaturgia és erő nélkül, leülhetsz, kettes.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.21. 13:04:43

Hercegnő, bp, mit csináljanak, ha már egyszer évtizedek óta egy szárnyas oroszlán a jelképük...

Nem olyan rossz ez szerintem, én négyest adtam rá.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.10.21. 13:19:41

most nem mondom, h hűdefasza ez a reklám, de sztem magyar viszonylatban tök jó, tőlem is 4est kapott, nekem inkább pozitív benyomás volt, mint negatív.
de biztos az én agyam túl csökött :D

OkoskaTo:rp 2008.10.21. 13:26:05

OFF-topic.

Kedves reklámbuzi! Ajánlom figyelmedbe a Budapest Bank óriásplakátját, amin az "Együtt..." jelmondathoz egy dupla mentőövet találtak jó ötletnek a grafikusok. Most, a bankválság közepette ez igen jó üzenet. Ugyanitt jegyek eladók a Titanic első útjára.

ponindex 2008.10.21. 13:26:42

Amikor először láttam, egészen bejött, na nem mondom, hogy könnyesre röhögtem magam rajta, de egyből ült az üzenet, kifejezőek voltak a karakterek, fülbemászóan lüktető a zene... és ez lett a veszte. Az ötödik-tizedik-harmincadik ismétlődésnél (és hát bizony TÚL gyakran nyomatják, sztem van ilyen reklámoknál is, nem csak zenével) már feltűnnek a felesleges spétek, idegesítővé válik a zene, falat karmolja az ember.
Nálam -1

szkepi 2008.10.21. 13:37:17

az a szakma, ahol egy fabricius gábor nevű eddig semmi ötletest létre nem hozó a "szakértő" ott ilyen gagyik születnek.

imbatido 2008.10.21. 13:42:22

Nekem teccik...
Egyszer csináltak egy felmérést a reklámhatékonyságról...(meglepő). 100 embert kérdeztek arról a reklámról, hogy "Egy kávé legyen olcsó, egy kávé legyen finom". Talán emlékeztek rá, egy bajszos, pirospozsgás, meg egy nagyorrú fazon tologatták egymást a kamera előtt, egyik mondta, hogy legyen olcsó, a másik, hogy legyen finom. 92-en emlékeztek erre a reklámra...de csak 18-an, hogy melyik kávét reklámozta. Megvan? Eduscho.

Eves 2008.10.21. 13:45:51

Guguka, ne személyeskedjünk, amúgy respekt, valóban, ki ez az ember, aki annyi eszet oszt oly sok fórumon, közben meg érdekes módon egy jó munkájára nem emlékszem. Ki ő? Mi által lett személye fénylő sarkcsillag a hazai reklám koszhadt egén? Miről ismeretes azon kívül, hogy oszt? Az ügyfélkörét havonta lecserélni kényszerülő ügynökségéről tán? Vagy a közhelyeiről? Vagy a magát ünnepeltető rendezvényeiről? Miről is, tényleg?

tygger 2008.10.21. 14:35:25

többnyire szigorú vagyok, de kövezzetek meg, ez annyira nem rossz. persze, kicsit erőltetett, meg béna a szlogen, de azért szórakoztató, ah a debil család körbefalazza meg ássa magát. ebből az alapból lehetett volna még tökösebb filmet csinálni, ez az egy nagy bajom, de egy 3/4-edre így is simán jó.

Hercegnő 2008.10.21. 14:56:02

Fedor, értem én, hogy ott van és szárnya van, de miért kell erre külön felhívni a figylemet, főleg ilyen képzavarral? Hát hogy lennék egy oroszlán alatt biztonságban? Számtalan példát tudnánk felsorolni, ahol a szlogenbe nem eröltetik bele a logó figuráját. A szpot egyébként se nem rossz, se nem jó sztem.

bőgőmackó 2008.10.21. 14:56:06

hm, szerintem zseniális, mindig mosolygok rajta, ha meglátom. (és ez ritka)

lütty 2008.10.21. 15:16:58

ráadásul az oroszlán egy nagyon büdös állat, ha jól emlékszem az állatkertből.

allah 2008.10.21. 15:58:03

Azért az emesés agymenéstől mindenképp jobb..

ilonkaneni 2008.10.21. 15:58:30

Ez még mindig jobb reklám, mint egy másik biztosító szörnyű, egyenkék ruhába és szovjet munkásnő-csizmába bújtatott, hosszú tömött sorban menetelő alkalmazottjai, akik életünk minden percében ott vannak, ha kell, ha nem.

lütty 2008.10.21. 16:23:00

persze ilonkanéni, a rossznál mindig van rosszabb. egyébként amiről írni tetszik az az allianz bank. szóval bank, nem biztosító. egyébként tényleg egy nagy szar.

Tilcsák Bea (törölt) 2008.10.21. 16:46:02

"a printtel még csak nem is lenne olyan nagy baj"

nana, azért az a penészes csempe és apuka beteg lába elég necces...

beatlejuice 2008.10.21. 17:56:20

a kivitelezés jobban tetszik, mint a történések egymásra halmozása. egyetértek egy korábban szólóval, hogy a kevesebb jobb lett volna. de itthon mindig az megy, hogy "de meg kell értenie a tévénézőnek, hogy mit akarunk mondani, és ehhez több azonos üzenetet hordozó jelenetre van szükség, mert annyira gyenge a felfogóképessége a népnek, és egy jelenetből azt gondolnák, hogy ez egy rossz kömüves, ezért az szóba se jöhet, hogy annyira egyszerü legyen, mikoözben ennyire sok pénzünkbe kerül..." ésígytovább...

TH 2008.10.26. 23:18:43

Mint buta fogyasztónak, nekem egyáltalán nem tetszett sem a nyomtatott változat, sem a film. A fürdőszobás jelenet direkt rémes szerintem, az árokásás a kocsi körül talán annyira nem rossz, és lehet, hogy igaza van az előttem szólóknak, és mondjuk azt az egyet kellett volna kidolgozottabban bemutatni. Mindenesetre én ettől a reklámtól nem érzek ellenállhatatlan vágyat, hogy az ügyfelük legyek...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása