Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Valamit nagyon ügyesen csinálnak mostanában a Spar marketingesei, mert az egész évben nem hallottam annyiszor róluk, mint az elmúlt néhány napban. Kezdődött azzal, hogy mindenütt Marcia Cross, a Született feleségek néha ijesztő, néha csinos színésznőjével készült Spar pucolószerreklámról írtak, aztán jött a kinek sokkoló, kinek meg tökmindegy hír a Plus áruházlánc beolvasztásáról. Most ismét rájuk figyelhetünk egy pillanatra, ugyanis sikerült beszervezniük a jelenlegi legismertebb hazai teniszezőnőt, azaz Szávay Ágit.
Én már az első sikerei után nagyon féltettem Ágit attól, hogy a menetelését és a körülötte megnövekedett hírverést kihasználva előbb-utóbb lecsapnak majd rá a cégek, és ez a naív, kedves, szende-szundi kislány hamarosan a plakátokról mutogatja majd nekünk műmosolyát. Szponzorai eddig is voltak, logók idáig is díszítették/csúfították a mezét, de a reklámszűzességét tudtommal most veszítette el, először vállalt központi szerepet egy nagy ATL-kapmányban. És hogy jó döntés volt-e? A Spar részéről mindenképpen, hiszen Ági egy rakat plusz publicitást hoz majd nekik -ugyebár ide is bekerültek vagy mi - és hát ki ne szeretne Ági farvizén a vásárlók szívének közepébe evezni, a népszerűségéből lehulló morzsát közül néhányat felszedegetni.
Végülis Áginak sem feltétlenül ciki, mert ha csak nem kell neki is egy tévéreklámban amolyan egerszegisen színészkednie, akkor olyan nagy baja nem eshet egy kiretusált mosolytól. Persze azt nem mondom, hogy büszkén mutogatja majd a v betűt, a brandzöldre tekert színű blúzt vagy a bevásárlószatyorba rejtett hülyebiztos teniszütőt az unokáinak, de a mosolya még így is százszor ártalmatlanabb Mary Zsuzsi műfogsoros alakításánál. Ráadásul elvileg egy egészséges cuccokból álló termékvonal népszerűsítésére kérték fel, bár ugye a Spárról nem éppen a fitness ugrik be az embernek elsőre. Nem azt mondom, hogy nincs ennél szebb feladat, és az idei bevételeit nézegetve sem tűnt úgy, hogy rá lenne szorulva a reklámgázsira, de legalább nem kell Bajor Imrével egy iMac előtt sportfogadásról beszélgetnie, vagy az Ab-Trainer legújabb hasfalerősítő, zsírleszívó gépét reklámoznia a TV Shop kirakatában. És ez itthon már nagy dolog!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.