Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szávay Ágit táncba viszi a Spar

Valamit nagyon ügyesen csinálnak mostanában a Spar marketingesei, mert az egész évben nem hallottam annyiszor róluk, mint az elmúlt néhány napban. Kezdődött azzal, hogy mindenütt Marcia Cross, a Született feleségek néha ijesztő, néha csinos színésznőjével készült Spar pucolószerreklámról írtak, aztán jött a kinek sokkoló, kinek meg tökmindegy hír a Plus áruházlánc beolvasztásáról. Most ismét rájuk figyelhetünk egy pillanatra, ugyanis sikerült beszervezniük a jelenlegi legismertebb hazai teniszezőnőt, azaz Szávay Ágit. 

Én már az első sikerei után nagyon féltettem Ágit attól, hogy a menetelését és a körülötte megnövekedett hírverést kihasználva előbb-utóbb lecsapnak majd rá a cégek, és ez a naív, kedves, szende-szundi kislány hamarosan a plakátokról mutogatja majd nekünk műmosolyát. Szponzorai eddig is voltak, logók idáig is díszítették/csúfították a mezét, de a reklámszűzességét tudtommal most veszítette el, először vállalt központi szerepet egy nagy ATL-kapmányban. És hogy jó döntés volt-e? A Spar részéről mindenképpen, hiszen Ági egy rakat plusz publicitást hoz majd nekik  -ugyebár ide is bekerültek vagy mi - és hát ki ne szeretne Ági farvizén a vásárlók szívének közepébe evezni, a népszerűségéből lehulló morzsát közül néhányat felszedegetni.

Végülis Áginak sem feltétlenül ciki, mert ha csak nem kell neki is egy tévéreklámban amolyan egerszegisen színészkednie, akkor olyan nagy baja nem eshet egy kiretusált mosolytól. Persze azt nem mondom, hogy büszkén mutogatja majd a v betűt, a brandzöldre tekert színű blúzt vagy a bevásárlószatyorba rejtett hülyebiztos teniszütőt az unokáinak, de a mosolya még így is százszor ártalmatlanabb Mary Zsuzsi műfogsoros alakításánál. Ráadásul elvileg egy egészséges cuccokból álló termékvonal népszerűsítésére kérték fel, bár ugye a Spárról nem éppen a fitness ugrik be az embernek elsőre. Nem azt mondom, hogy nincs ennél szebb feladat, és az idei bevételeit nézegetve sem tűnt úgy, hogy rá lenne szorulva a reklámgázsira, de legalább nem kell Bajor Imrével egy iMac előtt sportfogadásról beszélgetnie, vagy az Ab-Trainer legújabb hasfalerősítő, zsírleszívó gépét reklámoznia a TV Shop kirakatában. És ez itthon már nagy dolog!

Címkék: sport celeb

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr20723892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sub Zero 2008.10.21. 15:19:16

Szegény Ági:((((

jajistenem 2008.10.21. 16:05:23

Egypontnullás celebkampány. Gyorsan megnézem a spar.hu oldalt. Az első, amit felfedezek, egy igazán rettenetes kifejezés, amiért elkapnám az kiagyalója grabancát: SPAR-áruvilágok. De ez nem tartozik ide.

Nézem a Vital cuccokat, a honlapon egyelőre nem találom, nem baj. A plakáton, ha jól látom, müzli és gyümölcslé szerepel, elfogadom, hogy ezek egészségesek, a meleg zsírhoz képest pláne. Egyetértek azzal is, hogy Szávay Ágnes hiteles lehet müzliügyben, az instant hasizomgenerátor esetében pedig senki nem lehet hiteles, mert az idiótaság.

Az eddigi Spar arcok közül messze a legjobb. Volt régebben egy elképesztő nő, nyilván a Sparos haknija előtt is ismernem kellett volna, de nem ismertem. Riporternőnek volt álcázva, ha jól emlékszem, és permanens oknyomozott a gondolák közt. Tőle féltem. Asszimmetrikus rondanő-frizurája, szúrós nézése meg szájtetoválása volt és rámhozta a hideglelést. Közben - hogy gyanúmat elterelje - paradicsomokról és a szokásos ár-minőség paradigmáról értekezett, de én tudtam, hogy átkot vagy szellemet küld a tévén át. Akkor még nem volt Tihanyi doktor úr a Budapest tévén, nem volt kivel fantomműttetni az elmémet.

Szávay Ágnestől (még csak ezen a plakáton láttam) nem félek. Merev mosolyát a krumpliretushoz szokott Photoshop szakembernek tudom be. De feltétlenül meg fogom tekinteni a kampány filmes változatát is, ha van, és beszámolok.

Ha már itt tartunk, a Spáré a legjobb portál. Belül nem tudom, mi van, de a nagy zöldség- meg gyümölcsözön a kirakati matricán jól néz ki. Sejtem, hogy valami minőségi utalást akarnak tenni...

Company 2008.10.21. 17:14:05

jajistenem
Egypontnullás bizony, de legalább nem jön ki belőle negatívan a celeb, ami nálunk nagyon nagy szó!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.21. 17:36:06

pedig a született feleséges reklám bizony sokadszorra is odaültetett - azt nagyon elkapták! ha meg az "s-budget" nézzük, annál bármi jobb.ez is.

PostTata 2008.10.21. 18:08:03

Majd ha meglátjátok a Tv reklámot. Mert van...

mediadroid 2008.10.21. 19:34:29

jajistenem!
(bocs, nem csak neked és nem csak a mostaniért írom le amit)
Szóval általában dühít a szakmánkban (mert gondolom ilyen erős véleményekkel itt mndenki nagy tapasztalatú reklámguru) az elitizmus, a reklám befogadó nagy szürke tömeg lenézése, messziről piszkálása és (ebben az esetben) hiányos ismerete.
Az a "elképesztő nő, nyilván a Sparos haknija előtt is ismernem kellett volna" az Pataki Zita néven fut és az ország 75-80% szerintem ismeri és szereti. Egy kedves, szerény, "akár a szomszéd kislány is lehetne" (valóban nem kiugróan izgalmas) időjárásjelentő kb 8 éve az RTL-en.
Szerintem mint ilyen teljesen jó választás volt a Sparnak, az már más tészta, hogy a kampány, meg a filmek nem voltak elég jók.
ÉS vica versa, mi a náthás füszért lenne ciki a SPAR mint szponzor Szávay Áginak. Mert ha még Coop vagy Penny... de sétálj be a gyümis portálon, meglátod a Spar a top igényességet célozta meg a kiskereskedelemben.
NB, mielőtt riposzt lenne: soha nem dolgoztam a Sparnál/nak/ért. Csak jártam ott... meg láttam már átlag embert, meg nézem azt, amit ők is.
szerintem nem árt, ha nekik akarunk kommunikálni.
uff. köszi

Vitamin 2008.10.21. 19:38:50

van belőle tévéreklám? Te jó ég, előre rettegek. Nincs annál kellemetlenebb, amikor civilekkel eljátszatják, hogy ők mennyire szeretik az adott terméket. Én szeretem Ágit, de szerintem ezt nem kellett volna bevállalnia.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.10.21. 19:47:44

Inkább takarítanák ki a Sparokat, hogy ne fogjon el a hányinger, ha ránézek a hűtőpultra. Az lenne az igazi marketingüzenet

Pista 2008.10.21. 19:50:08

Nem tudom, hogy ez kinek nagyobb ciki, a SPAR-nak, vagy Szávaynak...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.21. 20:08:04

majd ha már lepukkan mint kovács kokó istván akkor adnak neki kertévében szánalmas játékvezetői posztot. emlékszünk a "kell egy csapat" című játékra? nem! na ezaz.

JR Veriga (törölt) 2008.10.21. 20:14:41

mediadroid 2008.10.21. 19:34:29

Egy seggfej vagy és kész!

nyasgemm 2008.10.21. 20:20:23

Szarni belétek, a SPAR a legkirályabb az összes üzletlánc vagy mi a tököm között, leszámítva persze a ritka primitív tapló agyalágyult biztonsági őröket, bár azok mindenütt ott vannak ugye...Szóval a SPAR a legkirályabb, és nem a fantasztikus, bár kissé kockafejű teniszcsillagkirálynő vagy akármelyik krva miatt járok oda... Vili?

Megmond Alak 2008.10.21. 20:21:57

Hullócsillag...sajnos...pedig már majdnem volt valaki, akiért szoríthattunk volna...sajnálom, hogy csak ennyi volt Ágiban(sport)...ne bántsuk szegényt...Ő is csak a közértből él...szó szerint :)

Francois Pignon 2008.10.21. 20:24:02

Miután egy éve nem produkált semmit a pályán, tényleg ideje kihasználni ami még a nevében. Ha nem szedi össze magát, hamarosan neki is csak valóságsókban juthat publicitás.

lopici_gaspar 2008.10.21. 20:43:34

igy mulik el a vilag dicsosege..
monacobol visszakoltozott a sparba agika :DD

minike 2008.10.21. 21:15:45

Sok idióta majom! A nagyon okos és a kereskedelmi szakában jártas vásárlók! Nézzetek körül a hazai kiskereskedelmi hálózatokban és utána fikázzátok a spart! Nézzük már meg, hogy hány ember vásárol a sparnal, és utána tegyünk megjegyzéseket!
A Szávay miből él? Pénzből. A spar megfizeti, miért ne reklámozna vele? Égő? Ha a CBA- val csinálná akkor lenne égő!
Kedves Király Rák! Fingod nincs egy bolt működéséről, fogalmad sincs milyen több ezer embert kiszolgálni úgy hogy mindig 100 %- ot nyújts! Könnyű pofázni bármit is úgy hogy nem értessz hozzá!
Nem kell szeretni a spart, de indokolatlanul fikázni sem, mert előbb kicsit nézz utána annak hogy mit írsz! Ha van alapja akkor írhatod, ha nincs akkor húzzál a jó b.... fa.... ! Csókoltatlak bennetek! Egy nagyon régi Sparos vásárló !!

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.10.21. 21:17:12

Mielőtt elkezdem: örülök, hogy a sportot, sportolókat használják a cégek a kommunikációjukban, ám nem mehetek el szó nélkül amellett, ha valami disszonanciát látok.

Kezdjük:

A Spar jelen stratégiáját szellemesen csak következetes következetlenségnek titulálnám, ahol a józan ész szabadságolva van.

Mit is árul a Spar, ki a célközönség, mi volt eddigi támogatási filozófiája? Mielőtt belevág egy cég egy celeb-központú kampányba, érdemes ezeken a kérdéseken elmerengeni picit.

Jó, hogy egy egészséges termékszegmenst promóznak csillogószemű Ágicánkal, de a Spar korábbi sport iránti elköteleződésének tükrében visszás a helyzet. A Spar névadói főszponzor a Telesport mellett a "Fittaréna" elnevézésű rendezvények, ami jellemzően a "sport for all" sportpiaci szegmens mellett kötelezte el magát. Tömegcuccok a tömegsporton keresztül a tömegeknek. Most meg lándzsát tör egy prémium sportban érdekelt szereplő mellett, akinek az arcát felhasználva remél némi plussz médiaértéket, s fogyasztói figyelmet.

Spar-egészséges termék-tenisz-Ágika!!!!!!!

DISSZONÁNS!

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.10.21. 21:20:04

Ja és több konferencia központi témájaként boncolgattuk azt, hogy ilyenkor vajon a celeb személyisége építi, gazdagítja a márkaimázst, vagy a termék percepciói, értékei transzferálódnak át a celebre????

Imázs-transzer. De merre?

states 2008.10.21. 21:23:00

Hát ahogy Szávay az idén teniszezik, az nem tudom, kinek reklám, ha így folytatja rövidesen a top 100-ból is kikerül. Amúgy meg van még ember aki, kajálja a reklámokat, őszinte részvétem...

minike 2008.10.21. 21:23:06

birom amikor hallom a többi vevőtől hogy ez szar meg az szar, de minden nap több ezret otthagy a sparba amikor tele van az utcája egyéb boltokkal ahova mehetne! Akkora idióta emberek vannak, hogy mutogatni kéne őket! Azt pedig, hogy sok vásárló állatnak nézi az ott dolgozót, mélységesen felháborít! Éhen halnál ha nem adnának neked kaját te majom!!!

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.10.21. 21:25:05

Szávay olyan törpehíresség, hogy még a nevét is fel kell tüntetni, hogy felismerjék???

minike 2008.10.21. 21:26:12

Ha pamela anderson reklámozna ti abba is belekötnétek!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.21. 21:42:51

Bery
Ez tipikus magyar hozzáállás. Az ügyfél elkezd parázni, hogy ha már annyi pénzt fizetett Szávaynak, akkor egy vásárló se maradjon ki a szórásból. Mert ugye mi van, ha nem ismeri fel valaki? Akkor csak egy újabb szőkén mosolygó modellt lát a gabonaszeletek között. Adjunk akkor a kezébe teniszütőt, meg írjuk ki a nevét is. Csak arra nem gondolnak, hogy aki arcról nem ismeri fel, annak ez sem sokat segít, viszont aki meg elsőre megmondta, hogy ez a mi Ágink, rossz szájízzel nézi a többi utalást, azt érzi, hogy megint hülyének nézték.

A másik kérdés, az általad szép kifejezéssel emlegetett imidzstranszfer. Szerintem ez a kettő nem különíthető el egymástól. A hirdetett termék és a celeb kölcsönösen hatnak egymásra. Ezért nem mindegy, milyen termék hirdetését vállalja be valaki. Ha igénytelen vackora elhasználja az arcát, a hitelét, akkor később már hiába ugrál, senkinek nem fog kelleni.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.10.21. 21:49:28

rb,

nagyon-nagyon egyetértek. Magam is hasonlóan látom a dolgot.

Francois Pignon 2008.10.21. 21:58:02

És ha a nevet is kevésnek találják tudatosítani, hogy bizony egy sztár van a reklámban, abból lesz ilyen borzalom:

"Sokat gondolkodtunk azon, hogy egy világsztár mivel segíthetné leginkább a Szentkirályi ásványvíz sikerét."
www.youtube.com/watch?v=L1AMmj-RXzU

RTR 2008.10.21. 22:01:00

Innen üzenem a spar marketingeseknek, hogy nézzenek már rá egy kicsit a körúton nemrég nyílt City Spar csodára, mert ugyan szép modern, csillog villog, de két nagy baja van:
1. a választék pocsék
2. az eladók picsák (bukók és még rondák is)

Szávay meg tök érthető, hogy bevállalta, biztos jó pénzt hozott, mit kell ezt ragozni.

RTR 2008.10.21. 22:01:54

akarom mondani bunkók - ja és a bpesti körútira gondolok

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.21. 22:05:31

Esetleg csinálhatták volna így:

Szávay Ági feje mellett egy nagy piros nyíl, aminek a végéhez ez van írva:

A képen a csak Szávay Ágiként is emlegetett híres magyar teniszezőnő, Szávay Ágnes látható. A teniszt a hölgy kezében is látható ütővel játszák, és egy sárga labdát kell átütni a háló másik oldalára. Ebben a képen látható hölgy nagyon jó, egy úgynevezett világranglistán már volt 14. ezért büszkék vagyunk rá, hogy ő is Vital gabonapelyhet eszik.

Így lett volna olyan magyarosan ügyfélbarát.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.10.21. 22:12:05

komolyan mondom, hogy nektek semmi nem jó

Mirann 2008.10.21. 22:19:11

Tényleg nem jó Nektek semmi se.
Xar az S-Budget, xar a Profi, xar a Vital reklám. Értelmes hozzászólások helyett csak a fikázás folyik. Pataki Zitát nem ismerni is elég szegénységi bizonyítvány. Ja bocs, ő nem "celeb".

Mirann 2008.10.21. 22:23:55

Bery, én nem értem a disszonanciát. Milyen tömegsport-személyiséggel kéne akkor reklámozni? Esetleg az agyonhasznált Talmával?
Ja és kihagytad a Plus Budapest Maratont, szerintem elég nagy tömegsport-rendezvény:
"Tizenkétezer-kilencszázan választották vasárnapi programként a Futás Napját, azaz a 23. Plus Budapest Nemzetközi Maraton és Futófesztivált."

Segítek: a Plus is a Sparé.

Chaoyang 2008.10.21. 22:40:43

Agi! Aki egyedul szurkolt neked a China Openen, az en voltam, es koszonom a szep jatekot amit bemutattal! Udv. Szabolcs (sabbeijing@hotmail.com)

Főkekec 2008.10.21. 23:03:07

Kokóval legyünk igazságosak, a Kell egy csapat lassan 6-7 éve volt (és tényleg szar, de ezt ő is elismeri...), amikor még semmi média tapasztalata nem volt. Ma szerintem van olyan jó riporter, legyen az box, vagy akár foci, amint aki csak ezt csinálja, s mellesleg nem nyert olimpiát, vb-t...

ezsoezso 2008.10.21. 23:15:46

Az egyetlen ember, akit kifogásolok a "híres" reklámarcok közül, az Vágó István. Neki aztán semmi szüksége nincs erre. Elismerem, okos, nagytudású ember, de ez a pénzhajhászás benne van a fajtájának a vérében.

foxyfixy 2008.10.21. 23:27:04

Vágó nemrég egy harmadosztályú pénzügyi befektetői csoportot reklámozott. A hirdetés minősége borzalmas, ebbe ollózták bele az ő képét "Vágó István ajánlásával"...

Pásztortáska 2008.10.21. 23:51:24

Szávay csak a teniszpályán háttal felém viselhető el. Reklámnak lehet, hogy reklám a Sparnak. De arc...?

Independent 2008.10.22. 07:32:00

Ez téma ?
Kétszázzal ment a hű meg a ha, amikor anno Cserhalmi szerepelt egy reklámban. Aztán amikor Reviczky Gábor. Mert hogy a szinészek, és a ... többen nem kaptak levegőt. Vajon miért ?
A világon mindenhol reklámoznak sportolók. Akkor meg mi a gond ?

jajistenem 2008.10.22. 08:23:07

Pataki Zita rajongók,
nem biztos, hogy rá gondoltam. Egy fekete hajú hölgyre emlékszem, talán még az árzabáló előtti időkből. Na tőle féltem. De tetszik, hogy sokan rajonganak a Spar háziasszonyokért. Árzabáló fanklub is van?

Mirann 2008.10.22. 08:28:15

Rajongókról szó sem volt. Fanklub sincsen.

jajistenem 2008.10.22. 08:29:10

Mediadroid,
nem vagyok reklámguru. Nem állítottam, hogy ciki lenne Sz.Á-nek a Spar deal.

"a Spar a top igényességet célozta meg a kiskereskedelemben" - Azért ez szép gondolat...

minike 2008.10.22. 08:54:41

ha meg valaki azért vásárol bizonyos terméket mert azt a szávay vagy akárki is reklámozza annak gratulálni tudok. felőlem bush is reklámozhatna akármit ha nekem nem kell úgysem venném meg.
Ilyen hülyeségen lovagolni!!!!

ilonkaneni 2008.10.22. 10:30:31

A SPAR a legjobb a hazai piacon, és nem érdekel, hogy időjós vagy teniszcsillag a reklámarca.Egyetlen hiányosság: nem lehet kapni vérnarancs gyümölcslevet. De majd szólok és az is lesz. Jelentem: barna búzasör már van.Ja, és a mihez képest: a mindennapok -megoldása -hátrafelé -az -abc nevű üzletlánc kőgazdag tulajainak miért csak idióta kabarétréfákra telik reklámozás címén? Akármelyik pénztárosuk jobbat találna ki ennél.

WUTM 2008.10.22. 10:52:30

Ezt a Marcia Cross-os reklámot már akartam is kérdezni: azért az szembetuno, hogy Marcia ki nem ejti a száján azt, hogy Splendid, se azt, hogy Spar, kezébe sem veszi a terméket, szóval ott nem úgy volt, hogy csináltak egy kisfilmet vele, aztán aki megveszi, mögé teszi a termékét? Simán el tudom képzelni, hogy Latin-Amerikában totál más mosószer reklámja ugyanez a spot.

mediadroid 2008.10.22. 11:08:02

Jajistenem:
OK, bocs, kicsit elragadott a frazeológiám... A Spar minőségi szolgáltatást és árukinálatot szeretne nyújtani. Jobb?

re.to:
"a Spar a top igényességet célozta meg a kiskereskedelemben" - Azért ez szép gondolat... "

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.10.22. 11:20:43

Bery:
"Spar-egészséges termék-tenisz-Ágika!!!!!!!
DISSZONÁNS!"
a sport-egészség mint hiányzó láncszem

Nade mi van Katus Attila Parketta reklámjával????? Ott hol van az imidzs-traszfer meg a logikai gondolatfonal?

bananafish · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.10.22. 13:39:01

Miért van az az érzésem, h aktívan kommentelték ezt a posztot a Spar dolgozói/marketingesei? Csak azt nem értem, h miért ilyen mocskosszájúan kell ezt, attól lesz hiteles?

bananafish · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.10.22. 13:46:30

Pataky Zitát nem ismerni szegénységi bizonyítvány? Égő, ha vkinek nincs tévéje? Vag ynem néz rtl klubot? nem tudtam...

Mirann 2008.10.22. 13:58:42

Légy szíves helyesen írni a nevét, Pataki, i-vel és nem y-nal. Köszi.
TV-d nincs, de azért reklámblogba járkálsz, klassz. Egyébként nem égő.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.10.22. 14:42:48

SueSue,

Ott sincs. De ott más (reklámpszichológiai) hatás érvényesül.

Van egy hihetetlen impulzivitást sugalló kép (az egy kézen támaszkodással), ami vonzza a tekintetet. Tehát a fő cél puszta figyelemfelkeltésben merül ki. Ki kellett valahogy emelkedni a köztéri reklámfelületek sivár egysíkúságából, s a mozgalmasság ezt a célt szolgálja csupán. Itt az "arc" szerepeltetése még öncélúbban a figyelemfelkeltés malaclopó köpönyege mögé kerül, mint Szávay esetében.

Budabitch (törölt) 2008.10.23. 10:01:09

A rosszul elköltött pénz. Tájékoztatásul: egy darab híresember, 1-10 millió forintba kerül, mely lóvét vagy pénzben vagy szponzori megállapodás keretében vághatja zsebre.

Az, hogy milyen kontextusba helyezzük, a kampánystratégián és a kreatív koncepción múlik. Szávay Ágnes nincs semmilyen kontextusba helyezve, egyszerűen mögé raktak egy kupac egészségesnek tűnő terméket és kényszeres V-zéssel próbálták vitalizálni az izét.

Nem értem, hogy miért áll lakópark előtt. Nem értem, hogy ha a vitalitásról értekezik a plakát, miért nem fejez ki legalább vitalitást a fotó. A V-mutogatásról a régi fotoügynökségi albumok jutnak eszembe, úgy 1995-ből.

A vitalitás különben jó szó. Életerő, nem feltétlenül sport vagy fitness, azt úgysem hinné el senki. Persze ez csak egy óriásplakát. Attól tartok, hogy a kampány többi eleme sem lesz különb.

Celebkampányok: nem akarom úgy érezni, hogy el kellene hinnem, Sz.Á. vitalmüzlit eszik. Egy valódi gondolattal pl. szívesebben azonosulnék. Lakópark elő biggyesztett mosolygó sportolóval nem bírok azonosulni.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.23. 11:15:57

Budabitch
Egyet kell értsek veled, itt tényleg annyi volt a koncepció, hogy Szávay Ági, nem mentek tovább, nem kerestek semmi mást, amire fel lehetett volna fűzni az egészet. Illetve dehognyenm, mert itt épp az volt a koncepció, hogy V. V mint Vital. Uhh, leírni is fáj. Pedig ez nagyon jól látszik a filmből is, amit azóta a Spar oldalán megtaltam, amiben Ági autista módon állandóan a kamerába mutogatja a V betűt, ezzel téve boldoggá a brandmenedzsert, aki biztosan elégedetten dőlt hátra a tévé előtt.

Mirann 2008.10.23. 12:53:42

V mint győzelem, ez senkinek sem jutott eszébe?

Remy 2008.10.23. 13:29:57

Mirann
Nézd meg a filmet. Sétál jobbra-balra és mutogatja a vét. Ennyi. Mi a francot győzne le egy tál müzli előtt ülve? A hányingerét?

aBc 2008.10.23. 13:57:58

jajistenem,
az Árzabáló Fanclub nem vonz, de egy olyan Kicsi Árat azóta szerettem volna itthonra, hogy először láttam, ahogy csipogva randalíroznak a reklámfilmben. szerintem a macska is jól kijönne vele.

Mirann 2008.10.23. 14:16:24

Láttam a filmet.Tudok asszociálni is. Fiatal, lendületes, sikeres, csinos sportolónő - V mint győzelem - egyél Vital-t, egészséges leszel (többek közt)
Úristen, tiszta hülye vagyok, hogy a szádba akarom rágni az üzenetet :))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.23. 17:24:03

Mirann
Szerintem mindenki fogta, de azért ez a V-mutogatás mint a film vezérmotívuma azért nehezen nevezhető kreatív vagy akár csak ügyes megoldásnak is. Churchill ide, Vital müzli oda.

Jani 2008.10.24. 22:56:56

A probléma, hogy mostanában Szávayt a Vereséggel lehet összekötni, mint a Victoryval... A Vitalitás pedig pont hiányzik belőle:(, mert ellébecolta tavaly az alapozást

kevin 2008.10.26. 16:41:26

sziasztok!

léci valaki poráblja meg nekem megszerezni azt a számot amely a szávay vitál reklámban szol:Dxd
nagyon kéne...léci valaki!:D

Mirann 2008.10.26. 18:50:50

Sugababes: About you now

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2008.10.29. 16:18:13

"bár ugye a Spárról nem éppen a fitness ugrik be az embernek elsőre" ... Dehogynem! Telesport-Spar Fittaréna idén már harmadszor lesz! A Spar igenis fitness-elkötelezett cég! :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása