Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Budapestre ki lehetne tenni a megtelt táblát, már ami a reklámokat illeti. A főváros utcáin gyakorlatilag már nem fér el több city light poszter, a házak falára már nem lehet több óriásplakátot felcsavarozni, a házak köré már nem is a felújítás, hanem a reklámháló miatt húznak állványzatot, ennek ellenére a szorgalmas médiások egyre másra újabb és újabb ötletekkel rukkolnak elő, amelyekkel valahogy még bele lehetne préselni néhány plusz reklámüzenetet a közlekedők fejébe. Ennek következményeként néha egészen elképesztő vagy éppen kétségbeesett ötletek bírnak kipattanni a fejükből. Ezen megoldások egyik iránya a pitiáner vonal, amikor lecsatolt utánfutót hagynak frekventált parkolókban, és annak ponyvájára, esetleg egy direkt erre a célra készített táblára teszik fel a hirdetést. Ezt persze csak a lúzerek csinálják, az igazi profik olyan eszközök kiagyalásán munkálkodnak napestig, amelyek lehetőleg jó sokba kerülnek, látványosak, és lehetőleg minél értelmetlenebbek és feleslegesek.
A kedvencem idáig az a háromkerekű szerkezet volt, amiben egy szerencsétlen diákmunkás szorongott valahányszáz forintos órabérért. A hirdetés a feje felett átívelő félig tető, félig hátfal szerkezeten volt elhelyezve, ami leginkább egy szárnyak nélküli, repképtelen motoros sárkányra hasonlított. Ezzel a Da Vinci tervrajzai közé is beillő csodamasinával kell a delikvenseknek a pesti forgalomban föl-alá tekerniük, amivel vagy a gyalogosok megvetését vagy az autósok rosszallását váltják ki, nem beszélve saját testi épségük kockáztatásáról.
Na de ez már a múlt, a most kiagyalt járműhöz képest ez a szerkentyű középkori reklámtechnikának számít, merthogy itt van nekünk a felettébb titokzatos hangzású Quad Light névre hallgató szörnyszülött. Valaki ugyanis kitalálta, - valószínűleg egy quad-nagyker lehetett - hogy erre kell rátenni a reklámot, és az majd modern lesz, trendi meg kúl egyszerre. Ja. Kíváncsi vagyok, szerintetek mennyire sikerült ez az elgondolás. Hiányzott-e a főváros utcáiról még egy értelmetlen benzinfaló reklámjármű, amivel jó fel lehet majd tartani a forgalmat a körúton. Ez persze nem rossz, hiszen a mögötte feltorlódó autósoknak lesz idejük elolvasni az apró betűs részeket is. Nem kívánok én rosszat senkinek, mindenki azzal vállalkozik, amivel akar, de nem hullajtanék könnyeket, ha ezek a reklámjárművek valóban feleslegesnek bizonyulnának, és kihullanának a gazdasági evolúció rostáján, az ügyfelek pedig eredeti, ötletes, az üzenetre szabott kültéri megoldásokkal próbálkoznának az effajta látszatötletek helyett.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.