Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mi volt a leghülyébb dolog, amit lenyeltél?

Szerintem olyan ember még nem született, aki előbb vagy utóbb ne nyelt volna le valami ökörséget. Én ebből a szempontból nem mondhatom különösebben mozgalmasnak az életemet, mert az unalmas rágónyelésen kívül hirtelen csak egy 4-es tipli és a gombfocilabda lenyelését tudom visszaidézni. Ennél azért meredekebb sztorikról is hallani, a múltkor például egy indiai férfiről olvastam, aki egy százas szöget tud keresztülküldeni a bélrendszerén. Neki biztosan nincs szüksége az Alka Seltzer gyomorsavlekötő, puffadásgátló gyógyszerre, ami tökéletes választás, ha valami olyasmit ettünk, ami megülte a gyomrunkat. Na persze elsősorban inkább a zsíros, nehéz kajákról van szó, de a reklám azért elbír egy kis túlzást.

Még szerencse, mert különben szegényebbek maradtunk volna egy nagyon jópofa kampánnyal, amelyet a párizsi BBDO készített. A véregyszerű, stílusos grafikákkal operáló printek mindegyike helyes poént rejt. A Maffia, Bűvész, Paparazzo és a fent is látható Rab névre hallgató hirdetések küzül nekem a fenekét féltő prisoner jött be legjobban, aki ijedtében lenyelte a szappant, nehogy véletlenül a szobatársa jelenlétében ejtse le. Külön felhívnám a figyelmet a végtelenül finom megoldásra, amellyel a vízbe pottyanásra utalva a logót a jobb felső sarokba helyezték, a fősort pedig a buborékok közé rejtették. Nézzétek végi őket, én jól mulattam mindegyiken.

Címkék: humor kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr35736728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.29. 11:21:58

hehe, jópofák. a címsort mondjuk ilyen méretben nehéz kivenni, elsőre észre sem vettem volna, ha nem írod le, hogy ott van.

beatlejuice 2008.10.29. 11:57:34

humoros és kellemes és ritka (hogy egy kampány ennyire letisztult formában jelenik meg)...
a fősor viszont tényleg megtalálhatatlan.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.29. 12:17:59

Én egyszer lenyeltem egy 15 penny-st, na, azt napokik emésztettem; a réztől édes volt minden cigi, minden ital, borzasztó volt!
A gégeklinikán dolgozva karácsonykor mindig volt pár rab, aki pengét, gémkapcsot, szétpattanó tűket nyelt le, hogy ne rácsok között töltse az ünnepet, hanem kórházban. Volt egy, aki magától ki is szedte gond nélkül. Őt csíptük. :)

bela? 2008.10.29. 12:31:30

az alkaseltzer-hasznalat legelterjedtebb oka azert tovabbra is a masnapossag..


cigizo: 15pennys?

Charles Lee Ray 2008.10.29. 12:33:24

sztem a legdurább dolog amit lenyelt egy egész nép a gyurcsány kormány

Atom · http://atom.blog.hu 2008.10.29. 13:14:10

én egy régi réz kétforintost nyeltem le:P

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.10.29. 13:25:30

atom
Forintot nyelni azért szar, mert mire kijön, már csak a felét éri.

wombatka 2008.10.29. 13:28:48

én a szagos rágót kóstoltam meg, talán le is nyeltem, viszont az orromba egyszer jó mélyen felnyomtam egy megkopasztott kamillavirágot az nem ér?
:)

jócy 2008.10.29. 13:37:43

részemről a legdurvább egy dokkmunkás legofigura sárga színű munkavédelmi sisakja volt... :)

fosturmix 2008.10.29. 13:53:31

Egyszer pár éve lenyeltem egy százforintost, és aztán a vécén kijött 87 forint, apróban. Azóta is várom a maradékot. Már kicsit kezdek aggódni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.29. 14:03:06

haver egyszer meghúzta a higítót. váletlenül mellényúlt az ásványvizes üvegnek, és annyira dumált közbe hogy csak akkor vette észre amikor már meghúzta a flakont...

Babi 2008.10.29. 14:04:35

Én fehér Temperát ettem.

bela? 2008.10.29. 14:08:45

@Hurrá Torpedó: en sunlichttal feltoltott narancsle-dobozbol ittam egy kortyot, hala nehany nagyon vicces haveromnak :)

Rák Attantam 2008.10.29. 14:13:36

Én még régen Pepsi Max-et. No cukor, no íz, no élvezet.

Aztán mostanában Coca Cola Zero-t. Brrroooáááááffffff!

De a legjobb az volt, amikor tizenévvel ezelőtt egymást röhögtettük a haverommal ivás közben. Na, akkor én nyeltem le egy korty rostos üdítőt. Jobban mondva letüdőztem. Az orromon keresztül. (Még visszaemlékezni is rossz!)

eiffelke 2008.10.29. 14:17:20

A Heim Pál gyerekkórház sebészetén láttam egy tárolóban:
zsebóra, nyitott nagy biztosítótű, nadrágcsat, művirágdarab, féldolláros, függönycsipesz. A többire nem emlékszem. De totális elképedés volt! Ezeket szedték ki gyerekekből. Én csapágygolyót nyeltem.

pereces 2008.10.29. 14:21:05

Nem értem miért írták felül a 30 éve használt sorukat: When you've eaten something you shouldn't have.

Még viccesebb is volna.

www.youtube.com/watch?v=Cz0S9749CXc&feature=related

fosturmix 2008.10.29. 14:21:16

"haver egyszer meghúzta a higítót. váletlenül mellényúlt az ásványvizes üvegnek, és annyira dumált közbe hogy csak akkor vette észre amikor már meghúzta a flakont..."

Én meg egyszer véletlenül meghúztam Steiner Kristófot. Hátulról úgy nézett ki, mint a csajom, és véletlenül mellényúltam.

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2008.10.29. 14:26:50

Egyszer meghúztam a sebbenzines üveget úgy 13 éves koromban. Épp beteg voltam, és egy Ipekakuána (másnéven ánizsos köptető) nevű cuccot kellett szednem, de nem szerettem kanalazni, hanem mindig az üvegből kortyoltam. A konyhaszekrényben egymás mellett volt a két tökegyforma barna üvegcse, így Ipekakuána helyett a sebbenzinnel enyhítettem a köhögést. :)

◄ViZion 2008.10.29. 14:36:23

Bakkkeer... Ti mi mmindent megesztek...
A reklám teccik', a szöveghez minimum nagyító kell, de jó.

dehogy 2008.10.29. 14:42:28

"haver egyszer meghúzta a higítót. váletlenül mellényúlt az ásványvizes üvegnek, és annyira dumált közbe hogy csak akkor vette észre amikor már meghúzta a flakont..."
Hurra Torpedo, kozos a haverunk.
Vagy csak tobben vannak ilyen mellenyulassal? :)
A print nagyon szep. Csoda mondjuk, hogy ugyfel atengedte ugy, hogy a cimsor tenyleg csak alig-alig latszik.

skizofren 2008.10.29. 14:45:57

tiszta szeszt.
kiégetett, összeestem, fetrengtem, a lelkem kirókáztam, visszafelé is kiégetett.
sósavat (hígítva volt).

tonyk 2008.10.29. 14:49:22

Egy Mig21-es hajtómű egy darabkáját, azóta ha fingok, csakis utánégetővel teszem!

Nyugi, makett mig volt. Ki akartam fújni a beszorult turbina lapátokat, de a levegővétel előtt elfelejtettem levenni a számról a turbinát, és hát lecsúszott. Lehet nem is a belemben van hanem a tüdőmben?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.29. 14:55:01

dehogy 2008.10.29. 14:42:28

nemtudom hogy közös e a haver. de ha igen akkor te is a haverom kell hogy legyél. azidőtájt éppen diákmelóban játszóteret festettünk, ha ti is akkor mi ismerjük egymást :D

dehogy 2008.10.29. 15:06:09

Hurra Torpedo, hmm.. :) akkor lehet, hogy csak massal is elofordult ugyanez, az en haverom egy konyhaban jatszotta ezt el. :)
ettol fuggetlenul meg lehetunk haverok :)

Nem vagyok fideszes 2008.10.29. 15:21:07

Kb. hat éves koromban egy biciklibelső ragasztására használatos gumikorongot.

Rágcsáltam, mert olyan jó rugalmas volt, aztán csuklottam egyet és... Baromi nehezen ment le meg paráztam pár napig, hogy bajom lehet belőle (meg hogy akkor kapok mutteréktól, nekik nem mertem szólni természetesen), de végül semmi bajom sem lett. Biztos kikakkantottam és észre sem vettem.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.29. 15:27:44

ja én csináltam olyat hogy a technokol amikor kifolyik, és megszárad akkor olyan gumis izé lesz. egyszer azzal rágóztam, de nem nyeltem le. a gabifogkrém viszont finom volt :D

epreskenyér 2008.10.29. 16:15:58

hangyát az oviban.

JégEmber 2008.10.29. 17:01:04

Krómozótt 1 centis játékgolyó gyermekkorban. Pár nap múlva koppant, amikor a másik végén kijött :) Jó rozsdás lett.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.10.31. 00:01:11

Na ezek a legjobb reklámok! Nincsenek túlspilázva, baromi egyszerűek, rendkívül kreatívak, aranyosak, viccesek, és még egyszerűségükben is sokkal kifejezőbbek, mint más reklámok. MÉÉÉÉG...

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.10.31. 00:06:44

És ha már egyszer ennyi coming out-ot olvastunk a kommentelőktől: én egyszer a diffenbachia leveléből haraptam ki egy darabot, azt nyeltem le. Persze még gyerekként. Aki nem tudná, ennek a szoba-növénynek a levele mérgező. Azt az ízt soha nem felejtem el, pedig már több mint 24-25 éve történt. Ha nincs a dadám, aki mellesleg a kórházban volt ápolónő, most nem írtam volna be ezt a sztorit, hogy egyfelől okulhassatok, másfelül mosolyoghassatok.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása