Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No comment: A Neo leigazolta Kaszás Györgyöt

A kreatívonline-on olvastam tegnap a hírt, amire felkaptam a fejem. Nem szeretnék hozzáfűzni semmit:

"Kreatívpartnerként csatlakozik a Neo Interactive-hoz Kaszás György, aki korábban 18 évig töltött be kreatívvezetői pozíciókat a McCann Ericksonnál. Kaszás György kreatívpartneri pozíciója viszont a Neo magyarázata szerint többet jelent egy kreatívigazgatói posztnál: a kreatívmunka irányítása és a kreatívszervezet klasszikus reklámügynökségi minták szerinti átalakítása mellett az új vezető az üzletfejlesztésben, illetve az ügynökség belső és külső képzéseiben is közreműködik, felkészítve például a kreatív munkatársakat az offline is kiterjeszthető munkák készítésére."

Címkék: no comment

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr8741081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

htb 2008.10.31. 09:46:36

Tudatlan vagyok, ki az a Kaszás György?

Zork 2008.10.31. 10:09:16


"felkészítve például a kreatív munkatársakat az offline is kiterjeszthető munkák készítésére"

Valaki hozzászólhatna grécsiileg hogy okés-e a szerkezet.

bulgakov 2008.10.31. 10:28:03

engem megnyugtat a tény, hogy mégis van reinkarnáció, így könnyebb szívvel hagyom abba a méregtelenítő kúrát.
a szerkezet viszont nem okés. helyesen így van:

"kellett ide valami nagyon szakmai faszság, ami ugyanakkor rettenet profin hangzik, és úgy érezzük, sikerült ezt a célt megvalósítani offline is Gyurival"

mosquito · http://www.seoblog.hu 2008.10.31. 11:16:12

nem is kell hozzafuzni semmit, mert a hir ebben a formajaban nem igaz ahogy en tudom... biztos lesz helyreigazitas is a kreativon..

Külföldi Viktor 2008.10.31. 11:31:30

örülök, h nem csak szakmabeliek olvassák az addictot. a neo (és ügyfelei) mindenestre több mint jól járnak a gyurival. (bár lehet, h 1 copywriter is elkelne a közleményt elnézve)

cyber panka 2008.10.31. 11:42:32

8szor szerepel a 'kreatív' szó a hírben. ez már jelenthet valamit

bantu 2008.10.31. 12:05:35

Kaszás (P*na) György hosszú évekig pihent a McCann-nél. Aki "dolgozott" vele az tudja mit jelenet a P*na, illetve mit jelent vele-, illetve alatta dolgozni.
Az igazsághoz, hozzá tartozik, hogy a kreativ tréningjei viszont nagyon jók. Mintha azokat egy másik személyiség(e) tartaná...

bys · http://unhub.com/bysman 2008.10.31. 13:04:30

Meg a könyve is nagyon jó, így 10 év távlatából is.

beatlejuice 2008.10.31. 13:29:52

valamint ugyanezt mondanám az írásaira is. a javára.

amúgy sztem eccerü a képlet. egy webes dolgokra épülő cégnek is fontos, hogy magánál tarthasson "hagyományos" felületekre szóló megbízást, ám ehhez kell egy ismert, üf számára prezentálható arc, aki atl szaktudást jelent. a kiro is ezt lépte nemrég.

bananafish · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.10.31. 15:57:50

nem értem, miért a no comment?

jászberényi attila 2008.10.31. 19:21:51

Jó nagy paraszt vagy te ban (szétb*szotts*ggű) tu, acsarkodsz és személyeskedsz itt név nélkül. Bátor dolog, mondhatom elbújni egy álnév mögött és ellenőrizhetetlen aljasságokat állítani valakiről, akit meg mindenki ismer.
Aljas egy tetűség ez, de nagyon, kéretik jól kimoderálni.

Budabitch 2008.11.01. 16:09:25

Kedves Bantu!
Névvel, címmel is szoktál reklámszakemberekről bunkóságokat írni? Szerintem nem. Akkor névtelenül sem kellene. Szégyelld magad.

zsombor · http://kreativ.hu 2008.11.01. 17:52:36

@mosquito
én írtam, azt valóban félreértettem, h belső státuszt jelent-e a partnerség (nem feltételeztem, hogy nem), és így a "leigazolta" is félrevezető volt. korrigáltuk.

@cyber panka
nem a neo tette bele, hanem mi. tényleg sűrű, de nem nagyon van rá másik szó, és valahogy folyton jelölni kell, hogy a kreatívrészlegre vonatkoznak az állítások.

metamorph 2008.11.03. 11:29:46

indithatnátok egy intranetet p*nások

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.11.03. 15:59:44

Edward de Bono, a maga Hat gondolkodó kalapjával (Six thinking hats), Oldalirányú gondolkodásával + Ned Hermann a Teljes agy technológiával (The whole brain technology) kitűnő olvasmányok.

Kaszás minden téren (nemcsak tréneri) elmélyült tudáskészlettel vértezt felmagát, amit mindenképpen meg kellene becsülni.

Én magam még nemtalálkoztam vele, ám az általa oktatott/trénelt műveket ismerem. Tök jónak tartom, hogy valaki a hagyományos ügynökségi kreatív munka mellett időt és energiát szán a nemzetközi tudásimportra. Fresh thinking...


:))

udvardy · http://blog.davidudvardyphoto.com 2008.11.08. 21:54:06

a tréningjei nekem is bejöttek, és azon törekvése is, hogy egy kicsit kikupálja a magyar reklámszakmát az utánpótlás felkészítésével

Kaszás György 2008.11.10. 18:20:52

Kedves Bantu, köszönöm mélyenszántó, szofisztikált szakmai gondolataidat. Örülnék, ha személyesen is beszélhetnék, esetleg írásban válthatnék szót veled, hogy megismerjem figyelemre méltó hozzászólásod hátterét, alapját. Esetleg én is elmondhatnám neked, hogy feltételezéseddel ellentétben valójában mi zajlott annál a cégnél. Komolyan megtisztelnél, ha erre adnál számomra lehetőséget. (Ehhez persze coming outolnod kell.)
A címem: gyorgy.kaszas@upgradecom.hu Egyeztessünk egy találkozást!
Addig csak annyit, hogy a mekkennél töltött, hosszú évekig tartó pihenésem alatt volt, hogy 47 fős - sok milliárdot és sok díjat termelő - kreatívrészlegért feleltem, amelyet a kezdeti nulláról építettem fel. Mindezt összevetheted azzal, ami rögtön a távozásom utáni évben abból a csapatból mások értő vezetése alatt vált.
Jelentkezésedig baráti üdvözlettel:

Kaszás György

reklámmunkás 2008.11.11. 11:26:18

Szia Gyuri! Gratulálok neked, az új munkához és ennek a kis gerinctelen embernek a lekezeléséhez is :). Szerintem ne szánj rá időt, szinte biztos, hogy ő is pályázott erre az állásra, csak nem kapta meg. Én dolgoztam veled a mekkenben, és rendben volt. Hidd el, hogy B.A.n.t.u. most is ott ül a gépe előtt és imádkozik, hogy ne derüljön ki, hogy senki ne nézze meg az IP címet ahonnan lenyomta ezt az okoskodó szöveget.
A könyvírást meg remélem újrakezded!

copy 2008.11.11. 12:49:41

Kedves BAntu, így kívülállóként mi a véleményed az intelligenciáról?

Kaszás György 2008.11.13. 19:49:37


Köszi, reklámmunkás! Hívj fel, vagy írj a mélcímemre!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.13. 21:33:37

Én is örülök, hogy sikerült kulturáltan lerendezni ezt az ügyet. Nem akartam moderálni, mert utálom, de a következő esetben már biztosan fogok. Kaszás úrnak külön köszönöm a higgadtságát.

Budabitch 2008.11.13. 23:25:49

Kedves Kaszás György!
Én is gratulálok az új munkájához.

Névtelenül személyeskedő fikagépek: jön a leépítés, úgyhogy kevesebb nappali blogolást, sokkal több dolgos munkaórát!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása